- 在線時間
- 16 小時
- 最後登錄
- 12-2-8
- 國民生產力
- 12
- 附加生產力
- 139
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-2-12
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 157
- 主題
- 12
- 精華
- 0
- 積分
- 308
- UID
- 124614
 
|
Hi All,
我前年同囡囡interview, 有以下經驗, 希望可以幫到大家, 其實, 家長一定要清楚所考既學校, 佢地收生要求係咩 :
<< 根德 >>
=> 主要收大b, 10月后出生既小朋友, 機本上都吾收, 除非個b好smart / 有兄or 姊 讀緊該校
=> 小朋友吾洗講野叻, 只要肯聽指示, 有讀緊nusery會加1分
=> 要有禮貌, 要叫早晨 / 你好, 再見 (如果小朋友吾講, 叫佢地揮手或飛吻都ok)
=> 小朋友必須坐定定 (test 小朋友定力, 有1分)
=> 一定要唱歌(媽咪可以同佢一齊唱, 一定要個b開口, 同平時佢唱開既歌, 1~2句都好, 有小小動作更好), test 小朋友表達同反應, 有1分
=> 老師會問家長個b介片未, 你一定要話介左, (如未介, 只可能話去街已經無用, 只用夜晚), 有1分
=> 老師會問家長pm class 會吾會考慮, 要答會, 除非你個b係超大b (1 ~ 2月出世), 否則比較難入到am class
=> 記得interview完, 小朋友一定要拍好張"chair" (test 小朋友有無手尾, 有1分架)
=> 走前門口有個老師會比糖小朋友, 小朋友要問左媽咪先 (或望下媽咪), 媽咪ok先取 (test 小朋友有無家教, 又有1分), 同埋記得講多謝 (再加1分)
=> 根德以中文回答所有問題好d, 因為佢地睇重中文, 千其吾好show off 英文呀, 法文呀甘, 老師會好反感架
<< St. Cat >>
=> 有禮貌, 吾多講野都得
=> 有讀緊nursery
=> bb玩玩具時要同其他小朋友share
=> 絕對要坐定定
=> bb要聽媽咪/老師指示
=> 拍"chair"
=> st cat. 比較得意, 佢地主要睇個b係米夠主動, 我個女當時由頭到尾只答左老師一個問題 (用英文), 其他都吾答, 不過佢好主動甘做老師比佢既test, 如老師放底d 圖晝, 老師未出聲, 佢已自己伶左黎睇
=> 最好bb用英文答題目, 答1~2題就ok
=> 家長答問題時, 要比老師知你清楚bb日常生活及個人發展進度, 特別係2個都要工作既父母, 千其吾好話個b由工人湊呀, 起碼要話婆婆/奶奶 (要屋企人呀)
remark :
- 基本上, 圖形, 顏色, 1~0, a~z, matching........個個考得呢2間學校既b都會識晒, 就算bb答晒or做岩哂d test, 都吾一定收
- 學校反而會留意bb係米有家教, 係米聽指示, 同家庭背景, 因為k1吾同nursery, 學校吾prefer 同你湊仔, 佢地會收d 學生識基本自理能力既
希望以上資料可以幫到bb INTERVIEW 成功啦, Good Luck!!
原帖由 小黑咪 於 09-9-11 10:43 發表 
我個仔11月出世,而家都只係跟我口水尾講野咋, 都唔知點面試
有D面試真係好難架, 好似我大仔10月出世,果時見根德園, 個老師叫佢唱歌喎, 心諗佢肯答你問題都偷笑啦,仲要唱歌 mouth:" /> ... |
|