關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 2歲未識講野的小朋友,係咪考唔到幼稚園 ? ...
樓主: lazioman
go

2歲未識講野的小朋友,係咪考唔到幼稚園 ? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3950
21#
發表於 09-9-1 17:09 |只看該作者
Right...We all add oil ar..... Hope we can share good news here later....YEAH!!!!!



原帖由 starmami 於 09-9-1 11:07 發表
Thanks all mami for your kind advice.  Will follow as you instructed.  

All mami add oil.  We still have a few months to go.  Hope we all can share good news here later.

Rank: 3Rank: 3


111
22#
發表於 09-9-2 15:37 |只看該作者
其實睇電視dvd真係好大影響,我個仔1-1.5歲成日睇dvd。後來上playgroup的老師話不好,會影響佢腦部發展,我已經由當時漸漸減少睇dvd時間,有時只用hi fi開dvd比佢聽,當然要慢慢改,和叫姐姐帶佢多d去樓下公園玩,以免佢在家又要睇。亞仔2歲先開口說單字,而家2.5歲可作簡單對答了。這些日子我都好擔心.......各位,加油吧!

Rank: 3Rank: 3


385
23#
發表於 09-9-2 16:05 |只看該作者
小兒一歲多時,我已經開始俾DVD比佢睇(迪迪尼既ABC Song), 佢超叻講野&識唱晒成隻dvd入面d歌. PS:佢係好快已經識講野&我們在旁邊教導他(如發音等). 所以我個人認為看dvd沒有直接影響小孩說話能力, 反而是有d家長會以為dvd能教導小孩說話而依賴了. 其實, 小孩是需要父母教育和鼓勵, 而不是電視機&dvd啊!
原帖由 yokolee 於 09-9-2 15:37 發表
其實睇電視dvd真係好大影響,我個仔1-1.5歲成日睇dvd。後來上playgroup的老師話不好,會影響佢腦部發展,我已經由當時漸漸減少睇dvd時間,有時只用hi fi開dvd比佢聽,當然要慢慢改,和叫姐姐帶佢多d去樓下公園玩,以免佢在家又要睇 ...

Rank: 4


644
24#
發表於 09-9-3 10:56 |只看該作者
我覺得唔好講咁多種語言先,先講本地話同佢地溝通, 同埋學校interview會睇小朋友既反應,當然細b自然係無咁著數

我個小朋友都係細女(10月)不過佢都可以成功地考到不少幼稚園,大家努力呀

Rank: 3Rank: 3


111
25#
發表於 09-9-3 14:34 |只看該作者
當然如你有時間的話是可以在旁邊教導的。不過好多在職媽媽日間返工回家後,只有2-3個鐘,仲要食飯,就不同了。而日間時間主要由工人姐姐照顧,我真不擔保工人姐姐會常常在旁指導小朋友睇dvd。所以我將亞仔已睇過的dvd改為比佢聽,亦可加深他的印象(都係迪迪尼的)。

而晚飯後的寶貴時間,我寧願同個仔攬吓錫吓傾吓計玩吓同教佢有關日常生活的單字。因為當一些不親自照顧小朋友的家長,如你和小朋友有了遊戲玩伴的關係後,溝通也容易起來)。就這樣,亞仔對我日常說話開始有興趣,開始模仿。以前只模仿迪迪尼的字,自己同自己講。而家就同人講同會有對答呢!

當然每個小朋友的性格及發展都不一樣,不過,我覺得如2歲都未說話的,可以試吓我這個過來人的分享。謝謝 !

有關電視對幼兒的傷害 可參考:
http://infinitychildren.com/Documents/V01_Daisy%20Lau-%20TV%20is%20harmful%20to%20kids.pdf



原帖由 Kendis1 於 09-9-2 16:05 發表
小兒一歲多時,我已經開始俾DVD比佢睇(迪迪尼既ABC Song), 佢超叻講野&識唱晒成隻dvd入面d歌. PS:佢係好快已經識講野&我們在旁邊教導他(如發音等). 所以我個人認為看dvd沒有直接影響小孩說話能力, 反而是有d家長會以 ...

Rank: 3Rank: 3


425
26#
發表於 09-9-9 11:59 |只看該作者
現在開始了幼稚園的報名期,
真是不知道是否同未識說話的小朋友報名.

Rank: 1


11
27#
發表於 09-9-9 12:30 |只看該作者
其實大家可以帶佢地去一D人多的地方,特別是多小朋友的地方,俾佢地多D接觸人,適應下,咁佢地自然會慢慢講多D野,我外甥個case就是咁

Rank: 3Rank: 3


124
28#
發表於 09-9-9 21:55 |只看該作者
真係各有各煩, 我呀女0703, 講嘢好叻, 但一見到唔識既人就即刻變面, 十問九唔應, 定晒格, 問多兩問就走人,你話係咪死得!

Rank: 5Rank: 5


4007
29#
發表於 09-9-11 02:12 |只看該作者
我個女同你一樣,佢講說話好叻,心情好自己同唔識既人都開口講野,心情唔好就唔應人。
去見n1老師全程問中文佢就全程答英文,老師最後問我o地在家是否用英文對話,我即話不是。
走時老師請佢食糖佢話要兩粒要請哥哥食。

原帖由 jk媽 於 09-9-9 21:55 發表
真係各有各煩, 我呀女0703, 講嘢好叻, 但一見到唔識既人就即刻變面, 十問九唔應, 定晒格, 問多兩問就走人,你話係咪死得!mouth:" />

Rank: 5Rank: 5


1231
30#
發表於 09-9-11 10:43 |只看該作者
我個仔11月出世,而家都只係跟我口水尾講野咋, 都唔知點面試

有D面試真係好難架, 好似我大仔10月出世,果時見根德園, 個老師叫佢唱歌喎, 心諗佢肯答你問題都偷笑啦,仲要唱歌

Rank: 3Rank: 3


308
31#
發表於 09-9-11 11:13 |只看該作者
有小小經驗可以大家分亨下:
1) 去interview之前一星期, 不停個小朋友講會介紹老師同佢玩, 話比佢知interview內容
2) interview 當日, 搭車去時要keep住小朋友開心情緒, 吾好比down
甘佢有安全感知會發生咩事, 同心情好, interview 表現會好d, 我以前同囡囡interview都係甘 (記住b4佢interview前, 要讚佢多d, 等佢有自信!!)


原帖由 jk媽 於 09-9-9 21:55 發表
真係各有各煩, 我呀女0703, 講嘢好叻, 但一見到唔識既人就即刻變面, 十問九唔應, 定晒格, 問多兩問就走人,你話係咪死得!mouth:" />

Rank: 2


86
32#
發表於 09-9-11 11:22 |只看該作者
我覺得你地屋企實行到唔俾女女睇電視好叻喎, 我老爺同奶奶成日同我唱反調, 我一出咗街就開電視睇, 仲要抱住個女一齊睇,   激死我

原帖由 elmolly 於 09-9-1 15:25 發表


你唔殘忍呀, 我覺得啱. 學好好難, 學唔好既野(睇電視)好易, 唔洗由細"栽培". 我個女而家29個月一個星期先有得睇半個鍾電視, 講真佢講野真係幾ok, 早幾個月已經講complete sentence, 不過幣在唔睬人, 考k1都係唔樂 ...

Rank: 3Rank: 3


308
33#
發表於 09-9-11 13:01 |只看該作者
Hi All,
我前年同囡囡interview, 有以下經驗, 希望可以幫到大家, 其實, 家長一定要清楚所考既學校, 佢地收生要求係咩 :

<< 根德 >>
=> 主要收大b, 10月后出生既小朋友, 機本上都吾收, 除非個b好smart / 有兄or 姊 讀緊該校
=> 小朋友吾洗講野叻, 只要肯聽指示, 有讀緊nusery會加1分
=> 要有禮貌, 要叫早晨 / 你好, 再見 (如果小朋友吾講, 叫佢地揮手或飛吻都ok)  
=> 小朋友必須坐定定 (test 小朋友定力, 有1分)
=> 一定要唱歌(媽咪可以同佢一齊唱, 一定要個b開口, 同平時佢唱開既歌, 1~2句都好, 有小小動作更好), test 小朋友表達同反應, 有1分
=> 老師會問家長個b介片未, 你一定要話介左, (如未介, 只可能話去街已經無用, 只用夜晚), 有1分
=> 老師會問家長pm class 會吾會考慮, 要答會, 除非你個b係超大b (1 ~ 2月出世), 否則比較難入到am class
=> 記得interview完, 小朋友一定要拍好張"chair" (test 小朋友有無手尾, 有1分架)
=> 走前門口有個老師會比糖小朋友, 小朋友要問左媽咪先 (或望下媽咪), 媽咪ok先取 (test 小朋友有無家教, 又有1分), 同埋記得講多謝 (再加1分)
=> 根德以中文回答所有問題好d, 因為佢地睇重中文, 千其吾好show off 英文呀, 法文呀甘, 老師會好反感架

<< St. Cat >>
=> 有禮貌, 吾多講野都得
=> 有讀緊nursery
=> bb玩玩具時要同其他小朋友share
=> 絕對要坐定定
=> bb要聽媽咪/老師指示
=> 拍"chair"
=> st cat. 比較得意, 佢地主要睇個b係米夠主動, 我個女當時由頭到尾只答左老師一個問題 (用英文), 其他都吾答, 不過佢好主動甘做老師比佢既test, 如老師放底d 圖晝, 老師未出聲, 佢已自己伶左黎睇
=> 最好bb用英文答題目, 答1~2題就ok
=> 家長答問題時, 要比老師知你清楚bb日常生活及個人發展進度, 特別係2個都要工作既父母, 千其吾好話個b由工人湊呀, 起碼要話婆婆/奶奶 (要屋企人呀)

remark :
- 基本上, 圖形, 顏色, 1~0, a~z, matching........個個考得呢2間學校既b都會識晒, 就算bb答晒or做岩哂d test, 都吾一定收
- 學校反而會留意bb係米有家教, 係米聽指示, 同家庭背景, 因為k1吾同nursery, 學校吾prefer 同你湊仔, 佢地會收d 學生識基本自理能力既

希望以上資料可以幫到bb INTERVIEW 成功啦, Good Luck!!       


原帖由 小黑咪 於 09-9-11 10:43 發表
我個仔11月出世,而家都只係跟我口水尾講野咋, 都唔知點面試

有D面試真係好難架, 好似我大仔10月出世,果時見根德園, 個老師叫佢唱歌喎, 心諗佢肯答你問題都偷笑啦,仲要唱歌mouth:" /> ...

Rank: 3Rank: 3


370
34#
發表於 09-9-11 14:48 |只看該作者
多謝晒你既資料好有用呀!!

原帖由 JassChow 於 09-9-11 13:01 發表
Hi All,
我前年同囡囡interview, 有以下經驗, 希望可以幫到大家, 其實, 家長一定要清楚所考既學校, 佢地收生要求係咩 :

>
=> 主要收大b, 10月后出生既小朋友, 機本上都吾收, 除非個b好smart / 有兄or 姊 讀緊該校
...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


10554
35#
發表於 09-9-11 14:54 |只看該作者
請問大部份幼稚園幾時開始interview?

我仔仔係超細仔 (12月bb), 要到年尾先讀到nursery, 而家21個月, 剩係識講單字, 平時我已經成日同佢講野, 但都係無乜進展.

Rank: 6Rank: 6


5008
36#
發表於 09-9-12 00:56 |只看該作者
I heard that the peak interview season was Nov / Dec.
小小媽咪

Rank: 3Rank: 3


308
37#
發表於 09-9-14 14:09 |只看該作者
- St Cat 上星期已開始, 要快啦, form 派晒就無
- 根德, 聖若望應該呢個星期
其實大家應該考慮清楚比bb讀邊間學校, 之後直接打去學校問



原帖由 jaycee_mami 於 09-9-11 14:54 發表
請問大部份幼稚園幾時開始interview?

我仔仔係超細仔 (12月bb), 要到年尾先讀到nursery, 而家21個月, 剩係識講單字, 平時我已經成日同佢講野, 但都係無乜進展. ...

Rank: 3Rank: 3


308
38#
發表於 09-9-14 14:34 |只看該作者
Interview around 會係10月!!

原帖由 JassChow 於 09-9-14 14:09 發表
- St Cat 上星期已開始, 要快啦, form 派晒就無
- 根德, 聖若望應該呢個星期
其實大家應該考慮清楚比bb讀邊間學校, 之後直接打去學校問

Rank: 3Rank: 3


491
39#
發表於 09-9-15 01:00 |只看該作者
唉..我想報幾間都怕女女考五到...
我自己本身想幫女女考
"創價 ...加南....德寶"
不過好驚女女五得,,,

另外想問下九龍城區邊間幼稚園無咁深呢?


http://lb1f.lilypie.com/TikiPic.php/zQ7b.jpg  http://lb1f.lilypie.com/zQ7bp8.png

Rank: 5Rank: 5


1160
40#
發表於 09-9-15 01:09 |只看該作者
my son was born in Apr 2008, now is 1 yrs 5mths old, so do we need to get the form this year? or next year? pls give me details thanks!

原帖由 JassChow 於 09-9-14 14:09 發表
- St Cat 上星期已開始, 要快啦, form 派晒就無
- 根德, 聖若望應該呢個星期
其實大家應該考慮清楚比bb讀邊間學校, 之後直接打去學校問

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖