- 在線時間
- 9 小時
- 最後登錄
- 09-11-12
- 國民生產力
- 1
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 08-9-17
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 109
- 主題
- 1
- 精華
- 0
- 積分
- 110
- UID
- 224373
 
|
原帖由 Geni 於 09-8-18 22:43 發表 
但有朋友話有d天主教學校唔係個小朋友有領洗紙就ok, 仲要睇係幾時拎o既, 年期太短可以唔承認, 所以都係問清楚好d! 嗰幾歲人仔, 就算一出世就領洗, 咪都係得幾年, as I know, 三歲前可跟父母 (當然係教友), 如果遲咗就要小朋友上主日學, 上得主日學就起碼幾年, therefore, 就唔係個原意要用它來報小學入學。 |
|