- 在線時間
- 10 小時
- 最後登錄
- 19-1-10
- 國民生產力
- 4
- 附加生產力
- 267
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-7-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 76
- 主題
- 3
- 精華
- 0
- 積分
- 347
- UID
- 89986
 
|
原帖由 tammyhw 於 09-8-11 21:39 發表 
因為唔想玩奪命大抽獎(無宗教, 得15分, 第一ROUND應該好難入到好學校). mouth:" />
我個係囝,選擇較少., 所以我打算報培正, 民生, 崇真(有直升/聯繫小學).
請問有沒有人可告知, 九龍城/深水PO仲間幼稚園有 ...
我都Agree "培正, 民生, 崇真" 有直升/聯繫小學 先係皇道.
1.) 首選當然培正. 貪培中出勁人多. (2年後教改微裯, 再冇中中/英中)
2.) 次選KV + ST CAT. 因是十分好的 KG. 只是沒有小學
3.) 民生, 崇真, 宣導, 禮然
4.) 迦南, "睇"思 (Backcup)
不過諗咁多做乜. 呢啲都係明年先諗.
而家乜都唔諗. 報咗先算.
$30 X10 = $300
到時再決定Interview 邊間. |
|