關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請問你哋會報考幾多間幼稚園?
樓主: natnatkk
go

請問你哋會報考幾多間幼稚園? [複製鏈接]

Rank: 10Rank: 10Rank: 10


28347
21#
發表於 09-8-11 18:07 |只看該作者
St Cat - 名氣大、英文好、活動教學、小朋友的show & tell表現幾好。

根德 - 名氣也大,但與st cat 剛剛背道而行,有說中文數學極有一手,英文文法也不弱,學校傳統但小朋友自得其樂。

劍鳴 - 有說剛好在以上兩者之間。同區還有樂基也是如此。

培正 - 有小學back up,其幼稚園情況可參考edb的評核報告。

九龍靈糧 - 有宗教德育,不過鑽石山靈糧獲較多讚譽,可參考edb報告。

st rosa - 有小學聯繫,我不認識。

維記 - 何文田和寶翠行ib,其他分校則活動教學。

原帖由 natnatkk 於 09-8-11 16:28 發表
攪錯咗,唔係瑪瑙級國民,應該係 Radiomama 至真...

Rank: 2


43
22#
發表於 09-8-11 20:40 |只看該作者
我今年會報五間因為面試得太多可能會令小朋友嚇怕咗!

Rank: 5Rank: 5


2726
23#
發表於 09-8-11 21:39 |只看該作者
因為唔想玩奪命大抽獎(無宗教, 得15分, 第一ROUND應該好難入到好學校).

我個係囝,選擇較少., 所以我打算報培正, 民生, 崇真(有直升/聯繫小學).

請問有沒有人可告知, 九龍城/深水PO仲間幼稚園有聯繫小道學?
url=http://www.TickerFactory.com/]

Rank: 3Rank: 3


347
24#
發表於 09-8-11 23:58 |只看該作者
原帖由 tammyhw 於 09-8-11 21:39 發表
因為唔想玩奪命大抽獎(無宗教, 得15分, 第一ROUND應該好難入到好學校).mouth:" />

我個係囝,選擇較少., 所以我打算報培正, 民生, 崇真(有直升/聯繫小學).

請問有沒有人可告知, 九龍城/深水PO仲間幼稚園有 ...


我都Agree "培正, 民生, 崇真" 有直升/聯繫小學 先係皇道.

1.) 首選當然培正.  貪培中出勁人多.  (2年後教改微裯, 再冇中中/英中)
2.) 次選KV + ST CAT.  因是十分好的 KG.  只是沒有小學
3.)  民生, 崇真, 宣導, 禮然
4.)  迦南, "睇"思  (Backcup)

不過諗咁多做乜.  呢啲都係明年先諗.
而家乜都唔諗.  報咗先算.
$30 X10 = $300
到時再決定Interview 邊間.

Rank: 2


67
25#
發表於 09-8-12 00:46 |只看該作者
原帖由 coco1982 於 09-8-11 20:40 發表
我今年會報五間因為面試得太多可能會令小朋友嚇怕咗!


兒子上年報了6 至7 間.
剛巧 考St Cat 前2晚發燒.   不過好彩最後冇事.
有時小朋友不能控制.  報多幾間做保險較好.

KV 收了後 啟思乜沒去考了.  

培正是1月才收通知.

Rank: 1


14
26#
發表於 09-8-13 01:20 |只看該作者
請問2010 K1 幾時開始報名呢??

Rank: 5Rank: 5


4012
27#
發表於 09-8-13 08:55 |只看該作者
間間不同, SEP 2009 - JAN 2010
原帖由 [email protected] 於 09-8-13 01:20 發表
請問2010 K1 幾時開始報名呢??

Rank: 5Rank: 5


4012
28#
發表於 09-8-13 08:57 |只看該作者
agree! $300 can let you plan ahead and select from schools. Treat interviews as playgroups, very costly!
原帖由 airforce1 於 09-8-11 23:58 發表


我都Agree "培正, 民生, 崇真" 有直升/聯繫小學 先係皇道.

1.) 首選當然培正.  貪培中出勁人多.  (2年後教改微裯, 再冇中中/英中)
2.) 次選KV + ST CAT.  因是十分好的 KG.  只是沒有小學
3.)  民生, 崇真, 宣導, ...

Rank: 3Rank: 3


393
29#
發表於 09-8-13 15:03 |只看該作者
盈盈媽咪,

請問最後返邊間幼稚園? 另外, 小學有無諗住報邊間?

Thanks.

原帖由 060905 於 09-8-10 13:55 發表
我唔覺我自己take risk, 我一向對自己個女有信心, 況且我唔係考top 1名校, 對我黎講個名校已經okay, 去到top 1又未必係最叻, 反而會打擊自信心, 我考個4間分別係聖心, 聖嘉勒, 真光, 禮賢會。

  ...

Rank: 2


67
30#
發表於 09-8-13 22:35 |只看該作者
係呀.  $30 當Pratice 都好

[ 本帖最後由 heidy4ever 於 09-8-13 22:37 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2726
31#
發表於 09-8-13 23:28 |只看該作者
有幾間報名費要$50.. 不過, 我都覺得就算唔得, 當試下都好...可以睇下小朋友對面試的反應..  咁下次IN 第二間, 就知道要注意咩野..

不過, 我最多都係諗住報3-4間.... 報得太多, 自己同小朋友都辛苦....

原帖由 heidy4ever 於 09-8-13 22:35 發表
係呀.  $30 當Pratice 都好
url=http://www.TickerFactory.com/]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖