- 在線時間
- 759 小時
- 最後登錄
- 20-4-26
- 國民生產力
- 180
- 附加生產力
- 1736
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-10-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2578
- 主題
- 67
- 精華
- 0
- 積分
- 4494
- UID
- 31672
 
|
陳守仁收了, 要讀,無得抽, 因直資. 而培小係私校, 照理有得去政府抽, 但朋友係培幼上培小再e+讀緊培中, 當年一去抽, 學校便取消上小學的位, 教處有資料比私校, 如培幼學生一去抽(2nd round), 學校會知; 但第一round自行, 學校就唔知, 所以當年培正幼稚園部老師會問學生 , 最近爸爸媽媽有無過帶你去學校參觀呀?
當年係甘e+就唔知.但相信有部私校係唔比抽. 有d ok 如:宣小, 九龍塘, 禮賢....
原帖由 goodmama2003 於 09-8-26 14:27 發表 
陳守仁是直資, 入了陳守仁就要放棄大抽獎, 你津校沒心水嗎 ?
我是你, 如果2間都收, 會考慮培正, 又會再參加埋大抽獎. 兩全其美!
[ 本帖最後由 catcatmom 於 09-8-26 15:48 編輯 ] |
|