關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 保良局陳守仁vs培正
樓主: Apple011
go

保良局陳守仁vs培正 [複製鏈接]

Rank: 2


55
21#
發表於 09-8-24 13:53 |只看該作者
I prefer 培正

Rank: 4


987
22#
發表於 09-8-25 00:45 |只看該作者
不相伯仲, 各有各好, 我都會兩間都報名, 收左先再選啦!

Rank: 3Rank: 3


381
23#
發表於 09-8-26 10:51 |只看該作者
agree!

原帖由 surewin 於 09-8-25 00:45 發表
不相伯仲, 各有各好, 我都會兩間都報名, 收左先再選啦!

Rank: 3Rank: 3


153
24#
發表於 09-8-26 12:01 |只看該作者
你應該考慮自己小朋友適合那種學校、或中學o如果小朋友很醒又可以吹谷,可考慮宣道等私小,target top band 1名中學o若只是普普通通,就不如留在培小。若培中不轉直資,要升上它的中學–点也不容易。
再者在培小top的學生,要轉其他top中學,亦不困難。


6873
25#
發表於 09-8-26 14:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


4494
26#
發表於 09-8-26 15:45 |只看該作者
陳守仁收了, 要讀,無得抽, 因直資. 而培小係私校, 照理有得去政府抽, 但朋友係培幼上培小再e+讀緊培中, 當年一去抽, 學校便取消上小學的位, 教處有資料比私校, 如培幼學生一去抽(2nd round), 學校會知; 但第一round自行, 學校就唔知, 所以當年培正幼稚園部老師會問學生 , 最近爸爸媽媽有無過帶你去學校參觀呀?
當年係甘e+就唔知.但相信有部私校係唔比抽. 有d ok 如:宣小, 九龍塘, 禮賢....


原帖由 goodmama2003 於 09-8-26 14:27 發表
陳守仁是直資, 入了陳守仁就要放棄大抽獎, 你津校沒心水嗎 ?
我是你, 如果2間都收, 會考慮培正, 又會再參加埋大抽獎. 兩全其美!

[ 本帖最後由 catcatmom 於 09-8-26 15:48 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2464
27#
發表於 09-8-27 00:28 |只看該作者
1)培正雖是私小,但一旦被取錄,就要學生放棄參加大抽獎

2) 培小只會收非常少數的外來生, 而培幼的學生則全數取錄.

3) 培正是精英制的,讀不上的真會被勸退,這一定會發生在升高中時,但小學不知是否一樣.

4)陳守仁英語環境較好,但整體成績一般,升上英中比例真不算高,很多學生升上顏寶玲中學.
詳情可參考一些天書,有更詳細資料.

Rank: 3Rank: 3


245
28#
發表於 09-8-27 12:41 |只看該作者
培正收外來生.好多事都要有人事關係..唔使唸...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖