關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 2010-2011 升小一 (沙田91網)
樓主: michelle106
go

2010-2011 升小一 (沙田91網) [複製鏈接]

Rank: 1


7
21#
發表於 09-9-9 13:49 |只看該作者
我女有20分, 會否好難入第一城呂小呢

另外, 有冇人知同一宗教既5分, 要有咩証明呢?

Rank: 3Rank: 3


408
22#
發表於 09-9-9 14:10 |只看該作者
有20分都可以試下既~  不過要自行又選佢,統一派位又選佢甲1第一志願 (甲1第二、三志願唔填)以及乙1 第一志願先可以增加機會,起碼扣門都可以增加誠意分!

DKmum: 想問下,有冇打聽過沙呂今年升中派位結果? 小道消息話今年唔係太好。。。 而沙呂既網站又好耐都冇更新(包括今年升中派位結果,以及09-10家長手冊)。。。 真係唔知想收埋到何時。。。 實在有D此地無銀既感覺。。。  另外,亦想請問一下,知否沙呂小有沒有邊日可讓家長去參觀下?

Gladys: 一呂今個星期六上午9時至12時,有簡介會,你可以打電話去問問,睇下要唔要先登記或是 walk in 就得~





原帖由 gladyskmchan 於 2009/9/9 01:49 PM 發表
我女有20分, 會否好難入第一城呂小呢

另外, 有冇人知同一宗教既5分, 要有咩証明呢?

Rank: 2


64
23#
發表於 09-9-9 16:34 |只看該作者
各位媽咪會唔會考慮跨區揀聖心小學呢

Rank: 5Rank: 5


3210
24#
發表於 09-9-11 17:15 |只看該作者
大家覺得15分有咩好小學選擇呢??

Rank: 4


776
25#
發表於 09-9-11 22:55 |只看該作者
要有證明書, 還要你申請入讀的小學承認才可, 因為宗教背景的學校可能唔承認某D教義偏離的教會發的證書.

原帖由 gladyskmchan 於 09-9-9 13:49 發表
我女有20分, 會否好難入第一城呂小呢

另外, 有冇人知同一宗教既5分, 要有咩証明呢?

Rank: 2


59
26#
發表於 09-9-13 00:21 |只看該作者

回覆 1# olkan 的文章

我都好想入沙呂.....我都係得15分...
http://www.mybabyface.hk/200712/winglam&holam/mygallery.htm

Rank: 1


7
27#
發表於 09-9-15 19:41 |只看該作者
[quote]原帖由 olkan 於 09-9-11 22:55 發表
要有證明書, 還要你申請入讀的小學承認才可, 因為宗教背景的學校可能唔承認某D教義偏離的教會發的證書.


我問過一呂了, 有洗禮紙就可以攞到信仰分
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖