- 在線時間
- 1210 小時
- 最後登錄
- 18-1-10
- 國民生產力
- 693
- 附加生產力
- 1958
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-8-6
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2412
- 主題
- 6
- 精華
- 0
- 積分
- 5063
- UID
- 94548
 
|
原帖由 豆豆B媽 於 09-9-3 17:13 發表 
樂基有無學券 ?
家下諗緊係:
康傑插班 1.5 yr N1 再考 創價/靈糧 呢d有學券既學校.
心大心細 定係出去讀N1 . 好似各位所講, 唔好轉來轉去.. N1-K3同一間學校 ? ...
無架!
你要明白, 唔係你想點就點, 幾完美嘅計劃都可以事與願違! 所以我建議你, 如果一定要學卷嘅, 就報住幾間會有學卷嘅N先, 出年再睇吓邊度收, 再算~ 如果心儀嘅學校本身都有N, 就算遠d都要試試, 因為K班嘅位會少過N, 要有人quit先有位, 到時就入唔到架喇!
[ 本帖最後由 kerkermui 於 09-9-4 10:50 編輯 ] |
|