關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 沙田,馬鞍山.有無心緒幼稚園,兩歲班,分享下..? ...
樓主: sailopopo
go

沙田,馬鞍山.有無心緒幼稚園,兩歲班,分享下..? [複製鏈接]

Rank: 2


93
21#
發表於 09-7-15 00:19 |只看該作者
開左學.一定要講返情況俾我地知..哈.跟進下...
好多謝你詳盡分析..

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1739
22#
發表於 09-7-15 11:24 |只看該作者
原帖由 sailopopo 於 09-7-15 00:16 發表
最怕就係好好.唔肯收我08年9月.



考下搏下啦.  未必唔收9 月的, 我上兩個WK 去家長會, 聽到有一個係8 月的.  佢地班數少, 所以競爭大.

Rank: 3Rank: 3


483
23#
發表於 09-7-15 11:27 |只看該作者
原帖由 monkey05 於 09-7-15 11:24 發表



考下搏下啦.  未必唔收9 月的, 我上兩個WK 去家長會, 聽到有一個係8 月的.  佢地班數少, 所以競爭大.



咩"家長會" 呀.. 點樣可以參加到呀..我個囡都係 08年 9月呀..  都煩惱緊會唔會唔收呀

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1739
24#
發表於 09-7-15 11:34 |只看該作者
原帖由 chloechanchan 於 09-7-14 23:32 發表
我有個資深老師朋友﹐她大讚樂基幼兒學校(駿景園) 100% 好。論程度﹐論學校﹐論師資﹐論環景都係上上之選﹗



聽完你咁講, 再加上校長既講解, 我都對學校好有信心.  原先還打算去考其它K1, 我而家也打消念頭.  等仔仔一路讀上去.

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1739
25#
發表於 09-7-15 11:38 |只看該作者
原帖由 CAFECAFE28 於 09-7-15 11:27 發表



咩"家長會" 呀.. 點樣可以參加到呀..我個囡都係 08年 9月呀..  都煩惱緊會唔會唔收呀



係學校安排左個開學前的家長會比D 學生同家長, 因仔仔9月開學N 班, 係新生, 所以學校比定D 指引家長.

唔好太擔心收唔收, 考一考, 老師都會睇表現的.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5063
26#
發表於 09-7-15 12:13 |只看該作者
原帖由 monkey05 於 09-7-15 11:34 發表



聽完你咁講, 再加上校長既講解, 我都對學校好有信心.  原先還打算去考其它K1, 我而家也打消念頭.  等仔仔一路讀上去.


俾我都唔轉啦!

Rank: 3Rank: 3


187
27#
發表於 09-7-15 12:38 |只看該作者
我今年九月都會同小朋友報K1, 但我地打算搬番出九龍住﹐所以都唔報樂基幼稚園 (雖然知道好到極﹗)


原帖由 kerkermui 於 09-7-15 12:13 發表


俾我都唔轉啦!

Rank: 5Rank: 5


3107
28#
發表於 09-7-15 23:08 |只看該作者
原帖由 chloechanchan 於 09-7-14 23:32 發表
我有個資深老師朋友﹐她大讚樂基幼兒學校(駿景園) 100% 好。論程度﹐論學校﹐論師資﹐論環景都係上上之選﹗


Monkey05, Congratulations!

另外, HKPS將Montessori的理念及其教具有系統地滲入課程中, 的確不錯!

[ 本帖最後由 MAMAMEEE 於 09-7-15 23:12 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1501
29#
發表於 09-9-3 17:13 |只看該作者
樂基有無學券 ?

家下諗緊係:
康傑插班 1.5 yr N1 再考 創價/靈糧 呢d有學券既學校.
心大心細 定係出去讀N1 . 好似各位所講, 唔好轉來轉去.. N1-K3同一間學校 ?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5063
30#
發表於 09-9-4 09:59 |只看該作者
原帖由 豆豆B媽 於 09-9-3 17:13 發表
樂基有無學券 ?

家下諗緊係:
康傑插班 1.5 yr N1 再考 創價/靈糧 呢d有學券既學校.
心大心細 定係出去讀N1 . 好似各位所講, 唔好轉來轉去.. N1-K3同一間學校 ? ...


無架!

你要明白, 唔係你想點就點, 幾完美嘅計劃都可以事與願違! 所以我建議你, 如果一定要學卷嘅, 就報住幾間會有學卷嘅N先, 出年再睇吓邊度收, 再算~ 如果心儀嘅學校本身都有N, 就算遠d都要試試, 因為K班嘅位會少過N, 要有人quit先有位, 到時就入唔到架喇!

[ 本帖最後由 kerkermui 於 09-9-4 10:50 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1739
31#
發表於 09-9-4 10:29 |只看該作者
原帖由 豆豆B媽 於 09-9-3 17:13 發表
樂基有無學券 ?

家下諗緊係:
康傑插班 1.5 yr N1 再考 創價/靈糧 呢d有學券既學校.
心大心細 定係出去讀N1 . 好似各位所講, 唔好轉來轉去.. N1-K3同一間學校 ? ...




如想有學卷的, CHOICE 會少左, 但最好AIM 有埋N 的, 咁萬一第2間K1 唔收既話, 都仲有間讀開既打底.

我自己覺得可由N-K3同一間, 對小朋友學習上會好D, 但都好多人會N同K 都唔同校, 無野既, 睇下你小朋友既適應力啦.

Rank: 5Rank: 5


1501
32#
發表於 09-11-4 16:02 |只看該作者
謝謝..
想問下 有無聽過 合一堂單家傳紀念幼稚園好唔好 ?
我無朋友讀呢間呀. 又唔多覺有人講
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖