- 在線時間
- 90 小時
- 最後登錄
- 25-1-2
- 國民生產力
- 31
- 附加生產力
- 655
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-6-20
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 131
- 主題
- 31
- 精華
- 0
- 積分
- 817
- UID
- 48777

|
其實唔需要太早煩惱住, 報kg可多報幾間作比較, 當你帶小朋友去interview的時候, 你會觀察到很多東西, e.g.campus, 老師, 學校的運作...這樣你一定對學校有一些睇法, 而當這些kg取錄你時你才煩惱也未遲, 事實上st paul's是相當難考的.
原帖由 BB0407 於 09-7-2 14:06 發表 
請問聖保祿糼稚園orSt. Cat,你會選邊間﹕
st cat
程度好似好些,教出來啲小朋友都好smart。英文同普通話都好好。活動性教學。但無學劵 (學費$3,300)。無聯繫小學。聖保祿
傳統糼稚園。程度好似不太 ... |
|