註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原帖由 baba_mama 於 09-6-18 19:46 發表 I registered sacred heart and st stephen, but probably i won't take these two schools.
返回頂部
原帖由 hobbcc 於 09-6-18 21:02 發表 Don't give up!! Keep writing letters to the principal.