- 在線時間
- 6 小時
- 最後登錄
- 15-10-28
- 國民生產力
- 2
- 附加生產力
- 26
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 16
- 主題
- 3
- 精華
- 0
- 積分
- 44
- UID
- 260

|
原帖由 Skywan 於 09-6-10 16:12 發表 
如果扣們不成功, 都不要傷心, 這間都几好, 親戚小朋友讀緊, 小朋友好仲意間學校。當年這間都不是佢地第一(天天)及第二(潮陽)首選, 但現在佢父母話几好小朋友讀書又無壓力,又自律(佢系囝呢架)。 聽佢bama 講校風机好, ...
Thank you....註冊當天看見小朋友上緊PE堂時,呀SIR教緊佢地打TENNIS,即刻對這間學校加分,但是,當我見到前面註冊嗰位小朋友係巴勒斯坦人時....即時就down哂!我D朋友話:咪擋係讀INTERNATIONAL SCHOOL囉... 跟住係校外見到一位家長,我問她間學校好嗎, 她說,近年成日轉老師,不過佢D仔女中學就派得好好喎(佢有4個子女),大個就派崇德,2nd派信義,3rd派去依中,而最細就又派去崇德, 佢d同學仔都派得好好喎...去了元朗d中學!
不過睇到佢地校訊上年又真係派得ok啊.... |
|