- 在線時間
- 108 小時
- 最後登錄
- 18-4-27
- 國民生產力
- 6
- 附加生產力
- 472
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-10-17
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 36
- 主題
- 5
- 精華
- 0
- 積分
- 514
- UID
- 162292

|
原帖由 bird-bird 於 09-6-8 12:37 發表 
我打電話問過, 學校話大約$4000左右 但要等教署批.
不過9月轉全日制都要返7:30呀.....好早呀, 救命!!!
Thank you for your information, really useful. I don't know when the school will notice us all the details |
|