關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 心大心細吾知揀聖方濟各英小定聖保祿天小好 ...
樓主: leunglokyiu
go

心大心細吾知揀聖方濟各英小定聖保祿天小好 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


457
21#
發表於 09-6-4 09:52 |只看該作者
原帖由 saint 於 09-6-3 22:16 發表
hi,

其實讀得SFA,並非志在上智,而係DGS,co-ed等,你可上校網check,佢列晒D派位數字:

http://www.sfaeps.edu.hk/achieve/2008-08-31_sspa.files/frame.htm


我一早都check左, 每年讀完sfa派入top band 1(如dgs,st mary,co-ed, 華仁)都有20-30個, 咁即係要全級考30名內先可以入到.. 咁其餘大部份女生都派上智或聖母玫瑰.. 我吾識e兩間學校, 只得上網查資料, 見e兩間排名都前過聖保祿中學.. 但問親朋友,d人個個都話聖保祿中學好d.. 吾知佢地係咪將聖保祿中學同聖保祿學校攪亂左..攪到我都吾知點好

Rank: 6Rank: 6


5976
22#
發表於 09-6-4 10:22 |只看該作者
樓主,其實睇你字裡行間,你已經傾向SFA多d,咁又何必再諗黎諗去呢?

我都贊成讀得SFA,目標中學就一定係
DGS同Co-ed等。小朋友既潛力無可估計,分分鐘唔駛你操心,佢自動波搞得掂。何況你小朋友已有一定實力,始終SFA唔易考,既然考到,你又中意,就一於去馬啦。

退一萬步諗,小朋友真係唔適應既話,SFA出黎既學生唔驚冇人收。分分鐘到時你再試插班入St. Paul's都未必唔得。有時世事真係唔需要諗太多。

Rank: 3Rank: 3


457
23#
發表於 09-6-4 12:17 |只看該作者
原帖由 mother904 於 09-6-4 10:22 發表
樓主,其實睇你字裡行間,你已經傾向SFA多d,咁又何必再諗黎諗去呢?

我都贊成讀得SFA,目標中學就一定係
DGS同Co-ed等。小朋友既潛力無可估計,分分鐘唔駛你操心,佢自動波搞得掂。何況你小朋友已有一定實力,始終SFA唔易考,既然考 ...


你講得啱, 我內心係傾向sfa多d.. 但怕揀錯嘛.. 我早兩日仲去埋跑馬地睇樓添.. 自己都吾知想點

Rank: 4


604
24#
發表於 09-6-4 12:23 |只看該作者
選SFA會有很多未知因素在內,包括升中各樣,你所指的前人成績都只係作參考,唔擔保你個小朋友一定同樣命運,所以你要有心理準備
但相對StPaulCat就大至上一條路,有保障d,如果沒有區域限制,我都會選後者,但點解你當初會選港島區呢?似乎這點因素最終影響了你的決定,早知SFA唔收咪好囉,咁就一條心讀StPaul

[ 本帖最後由 sisimama 於 09-6-4 12:25 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1869
25#
發表於 09-6-4 12:36 |只看該作者
Hello!
睇啱邊度?我可以比意見你。

我係校友,我女又讀緊,又住跑馬地,所以我就會揀SP;至於0個0的中學排名,我就唔會信喇。

原帖由 leunglokyiu 於 09-6-4 12:17 發表


你講得啱, 我內心係傾向sfa多d.. 但怕揀錯嘛.. 我早兩日仲去埋跑馬地睇樓添.. 自己都吾知想點

Rank: 5Rank: 5


2528
26#
發表於 09-6-4 12:56 |只看該作者
[退一萬步諗,小朋友真係唔適應既話,SFA出黎既學生唔驚冇人收。分分鐘到時你再試插班入St. Paul's都未必唔得。有時世事真係唔需要諗太多。quote]原帖由 mother904 於 09-6-4 10:22 發表
如果係最top就唔太憂,
但係咁易係最top咩 ?
要keep最top亦要有好大付出 (家長及小朋友),
而家出去考名中學, 唔係單係好成績, 一定要再加一d特異功能,
所以最好選有一條龍及有附屬中學既小學.

Rank: 6Rank: 6


6851
27#
發表於 09-6-4 14:24 |只看該作者
兩者之中始終有中學作後盾會穩陣點. 如果聖方濟各, 同學間相差可能很少分. 名次已經很不同. 再競爭入好中學. 已經不是易事.

Rank: 6Rank: 6


5976
28#
發表於 09-6-4 14:38 |只看該作者
原帖由 leunglokyiu 於 09-6-4 12:17 發表


你講得啱, 我內心係傾向sfa多d.. 但怕揀錯嘛.. 我早兩日仲去埋跑馬地睇樓添.. 自己都吾知想點


冇得驚揀錯架,因為冇揀既就永遠係最好,你揀左St. Paul's, 之後可能諗SFA好d,相反都係一樣。所以最好就信自己既直覺,試過起碼唔會後悔。

Rank: 6Rank: 6


5976
29#
發表於 09-6-4 14:45 |只看該作者
原帖由 overview 於 09-6-4 12:56 發表
如果係最top就唔太憂,
但係咁易係最top咩 ?
要keep最top亦要有好大付出 (家長及小朋友),
而家出去考名中學, 唔係單係好成績, 一定要再加一d特異功能,
所以最好選有一條龍及有附屬中學既小學.


一間學間讀一、兩年就知岩唔岩自己,要轉緊係唔好等升中啦,三年級左右就好轉。一般黎講,小朋友如果唔係太差,要轉校唔係太難。

我有幾個朋友既小朋友,都係SFA中途轉出黎,搵學校唔難,最後亦都可以派到Band 1中學,因為由個大塘游去小塘,要做最top唔難。咁當然要考慮埋小朋友中途轉校既適應問題。

我好同意你既諗法,因為我一個play safe兼唔想自己同小朋友辛苦既媽媽,所以都會幫小朋友揀一間有直屬中學既小學。

Rank: 3Rank: 3


457
30#
發表於 09-6-5 11:44 |只看該作者
原帖由 mother904 於 09-6-4 10:22 發表
樓主,其實睇你字裡行間,你已經傾向SFA多d,咁又何必再諗黎諗去呢?

我都贊成讀得SFA,目標中學就一定係
DGS同Co-ed等。小朋友既潛力無可估計,分分鐘唔駛你操心,佢自動波搞得掂。何況你小朋友已有一定實力,始終SFA唔易考,既然考 ...


mother904
please check PM

Rank: 3Rank: 3


457
31#
發表於 09-6-5 12:06 |只看該作者
真係好多謝大家俾意思, 我今個星期要sip高枕頭唸清楚

Rank: 3Rank: 3


457
32#
發表於 09-6-5 12:10 |只看該作者
原帖由 sisimama 於 09-6-4 12:23 發表
選SFA會有很多未知因素在內,包括升中各樣,你所指的前人成績都只係作參考,唔擔保你個小朋友一定同樣命運,所以你要有心理準備
但相對StPaulCat就大至上一條路,有保障d,如果沒有區域限制,我都會選後者,但點解你當初會選 ...


因為攞住15分, 第一輪冇咩好選擇, 見聖保祿天小有d機會, 咪試下囉.. 咁就得左.. 最初我係唸住第二輪抽34網協恩既..但個個朋友都話抽到聖保祿天小就吾好再博協恩喇.. 所以就要左個offer囉..

Rank: 6Rank: 6


5976
33#
發表於 09-6-5 14:17 |只看該作者
樓主,pls check pm

Rank: 6Rank: 6


5517
34#
發表於 09-6-5 15:03 |只看該作者
I agreed with overview. st paul is also a good school.

原帖由 overview 於 09-6-4 12:56 發表
如果係最top就唔太憂,
但係咁易係最top咩 ?

要keep最top亦要有好大付出 (家長及小朋友),
而家出去考名中學, 唔係單係好成績, 一定要再加一d特異功能,
所以最好選有一條龍及有附屬中學既小學.
~easybring~

Rank: 6Rank: 6


7588
35#
發表於 09-6-5 22:21 |只看該作者
不是最TOP爭最TOP的壓力很大.
做到最TOP壓力更大.
最TOP學校的最TOP... 你睇佢好, 但苦處不為人道.

有得揀, 我會揀不用壓力大又上到好中學學校.

爭不到最TOP點算?
爭到最TOP 位置付出又點計?
爭到最TOP既學校, 又如何?

原帖由 easybring 於 09-6-5 15:03 發表
I agreed with overview. st paul is also a good school.
Dr.X's mum

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


10280
36#
發表於 09-6-6 04:45 |只看該作者
原帖由 leunglokyiu 於 09-6-5 12:10 發表


因為攞住15分, 第一輪冇咩好選擇, 見聖保祿天小有d機會, 咪試下囉.. 咁就得左.. 最初我係唸住第二輪抽34網協恩既..但個個朋友都話抽到聖保祿天小就吾好再博協恩喇.. 所以就要左個offer囉.. ...


點解你15分都博到聖保祿天小?你點知佢有d機會架?
(可唔可以教下我,點睇架?)

SFA 係深水,無中學又出名谷,俾我就寧可住跑馬地,讀傳統女校,有中學直升,又唔駛谷得咁辛苦了!(個人意見)
[img align=left]http://i46.photobucket.com/albums/f119/virgokaren/virgokaren_02.gif[/img]


412
37#
發表於 09-6-6 09:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1294
38#
發表於 09-6-6 12:26 |只看該作者
我只係知, 聖方濟暑假, 長假期都要回學做paper, 佢地係谷得d小朋友好勁的. 所以佢地可以叫做無暑假放.
俾我會揀st paul, 因為直升中學, 因我男友姨甥女都係讀stpaul (由細到大), 覺得佢地好純品, 好乖, 校風幾好. 佢大個個姨甥女上年會考係考27分. 佢d同學個個都係25-30分.

Rank: 5Rank: 5


1567
39#
發表於 09-6-6 14:28 |只看該作者
原帖由 leunglokyiu 於 09-6-2 11:35 發表
我係九龍人, 未係香港區讀過書, 我吾知聖保祿中學係咪真係好好. 聽好多人都話好, 但我睇資料全港中學排名, 佢係排11x
睇返聖方濟各,讀得叻果d派top band 1中學, 普通女仔大部份派寶血會上智中學,按中學排名資料, 上 ...

我都係九龍人,只是係大學時讀書係香港區,不過都知道st paul一定會好過sfa,講真自己一路都係深水埔大,對sfa感覺真係麻麻(可能以前津校一直比私校強,sfa就一直在我心中評為唔強既一間學校)。如果你只係因為個唔知邊個無名網站整出既排名而對st paul懷疑,我就覺得可惜囉。
真係,你如果因為st paul放棄德望,唔明點解反過來會因為sfa放棄st paul。
Anyway,隨你心意吧,世事無絕對既。

Rank: 3Rank: 3


290
40#
發表於 09-6-6 22:27 |只看該作者
我淨係想講我個女讀SFA P.1-P.2呢兩年黎未試過放假返學做paper,佢地暑假放2個半月,黎緊兩個禮拜考完試後6月中就開始放暑假,就算要返學都淨係上暑期興趣班啫! 平時分唔計,淨係計3次考試嘅分數(仲要淨係計中、英、數&常識),所以次次都係考試先發力。
亞妹黎緊9月都入去讀P.1......

[ 本帖最後由 cherrycpk 於 09-6-6 22:28 編輯 ]


‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖