關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學) ...
樓主: Virginia
go

請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學) [複製鏈接]

Rank: 2


87
21#
發表於 04-5-23 18:02 |只看該作者

Re: 請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學)

Woo....that sounds a bit scary. The day I went to interview with St. Paul, those little girls were quite friendly with my son and they played along.

I think I really have to consult the teachers over there to see whether they observe this sort of situation.  


麟媽媽 寫道:
男孩子長期成為minorities當然對佢地唔好喇!小女孩們講野吱吱喳喳我諗大家都會明白,佢地呢個年紀都已會分黨派,可能我講得嚴重左,我意思係女仔唔鐘意同男仔玩可能孤立呢D小數人。我班peer group多是生女兒,見面時佢地唔同我仔玩的,試過D女仔們你一言我一語,亞仔煩到走來向我講”走得未?”!好奇怪,如果只是我仔同一個女仔一齊玩無呢個問題,但一有得三、四個女仔一齊時,亞仔就有排受了,哈哈!如果日日如是都不是太好吧!經驗之談,我細個讀SPK的,當時我地都一樣唔同D男仔玩的。

Rank: 4


598
22#
發表於 04-5-23 22:33 |只看該作者

Re: 請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學)

你係咪講緊時代幼兒園呀,我都打算今年9月比個仔讀n1,我只係貪佢就腳,同埋呢頭冇乜幼兒園,又係唔想佢日日對住工人,咁時代幼兒園有乜好同唔好呀?
thx
fatboymama2004 寫道:
其實點解你唔考慮幼兒園呢!我個仔讀左全日的幼兒園後,除左比以前獨立左,仲非常有創意及積極學習。而我又唔使擔心佢返半日跟住工人唔知做什麼好。
我個仔讀緊香港基督教服務處的幼兒園,而係銅鑼灣都有分校,你不妨考慮吓,而家醒個網址比你參考吓http://www.hkcs.org/edcb/dcc/dcc.htm

Rank: 1


2
23#
發表於 04-5-25 00:08 |只看該作者

Re: 請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學)

我個仔讀香港基督教服務處的幼兒園,但唔係時代個間,因為唔近我,但我姑仔住太古,日日叫工人帶BB女去時代幼兒園返學。但我知道佢地d教學方針一樣。課程豐富又顧及小朋友各方面的發展。而我最鍾意佢地對小朋友觀察入微,成日會同我講小朋友係學校發生的事情。而我最鍾意係可以每日收到學校SEND的課室日誌,可以清楚知道仔仔學左什麼。聽我姑仔講時代幼兒園獲優質教育基金撥款搞兒童創意戲劇,好好玩。其實你想知道多D,可以親自上去參觀同查詢,個度D老師好NICE。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖