- 在線時間
- 50 小時
- 最後登錄
- 16-4-18
- 國民生產力
- 5
- 附加生產力
- 133
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-4-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 460
- 主題
- 27
- 精華
- 0
- 積分
- 598
- UID
- 8528

|
Re: 請問銅鑼灣及灣仔有邊間好幼稚園介紹 (比囝囝 05年入學)
你係咪講緊時代幼兒園呀,我都打算今年9月比個仔讀n1,我只係貪佢就腳,同埋呢頭冇乜幼兒園,又係唔想佢日日對住工人,咁時代幼兒園有乜好同唔好呀?
thx
fatboymama2004 寫道:
其實點解你唔考慮幼兒園呢!我個仔讀左全日的幼兒園後,除左比以前獨立左,仲非常有創意及積極學習。而我又唔使擔心佢返半日跟住工人唔知做什麼好。
我個仔讀緊香港基督教服務處的幼兒園,而係銅鑼灣都有分校,你不妨考慮吓,而家醒個網址比你參考吓http://www.hkcs.org/edcb/dcc/dcc.htm |
|