關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 你地仔仔囡囡幾時開始考試呀
樓主: 20070101
go

你地仔仔囡囡幾時開始考試呀 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1272
21#
發表於 08-5-23 13:00 |只看該作者
11/6~17/6係學校期考, 另18/6~19/6係TSA評估
(呀仔今年小三)

又要開始進入作戰狀態喇, 各位小朋友同家長都要努力,
加油呀
~ 我是一隻超級懶瞓豬 ~

Rank: 4


740
22#
發表於 08-5-23 13:18 |只看該作者
我哋小五音樂考作曲,
小一考樂器(piano唔計),
而加稔緊最好學既樂器係”口琴”,
又平,又易擕帶

原文章由 麟媽媽 於 08-5-22 16:10 發表
6月5號考到13號呀!
考好多日,無計啦.....
我地連音樂都有筆試考,想死。

Rank: 6Rank: 6


6228
23#
發表於 08-5-24 09:39 |只看該作者
睇黎仔仔最遲.......20, 23-25/6

不過已開始慢慢備戰中~~

可能7月18先放暑假, 所以咁遲, 但7月份都要俾學費.

Rank: 5Rank: 5


1985
24#
發表於 08-5-24 21:27 |只看該作者
小女已經考完主科, 仲有幾日就搞掂 !
亞女學校都係乜都考-PE筆試. music筆試, 樂器, 書法, IT................ 我個女幾正, 自己温書唔使我煩.  

但亞仔就令我想死..仲有 2weeks to go.

Rank: 3Rank: 3


470
25#
發表於 08-5-24 23:29 |只看該作者
24/6-27/6,暑假又遲左3日先放~

原文章由 IRON 於 08-5-24 09:39 發表
睇黎仔仔最遲.......20, 23-25/6

不過已開始慢慢備戰中~~

可能7月18先放暑假, 所以咁遲, 但7月份都要俾學費.


568
26#
發表於 08-5-29 02:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


666
27#
發表於 08-5-29 02:23 |只看該作者
原文章由 Martina 於 08-5-24 21:27 發表
小女已經考完主科, 仲有幾日就搞掂 !
亞女學校都係乜都考-PE筆試. music筆試, 樂器, 書法, IT................ 我個女幾正, 自己温書唔使我煩.  

但亞仔就令我想死..仲有 2weeks to go. ...



咁早考完啦!!

Rank: 5Rank: 5


2685
28#
發表於 08-5-29 09:04 |只看該作者
我女讀個間10-13/6 Exam

Rank: 5Rank: 5


2855
29#
發表於 08-5-29 17:10 |只看該作者
亞仔好似係6月第三個星期開始, 共考四天. 未溫書, 不過次次考試都係求求祈祈溫架啦. 好似打天才波咁.

如果讀名校咁樣就唔得.

Rank: 5Rank: 5


1260
30#
發表於 08-5-30 10:24 |只看該作者
囝囝就5/6 to 11/6, 囡囡就11/6 to 17/6

真係冇得抖

Rank: 5Rank: 5


1985
31#
發表於 08-5-30 13:45 |只看該作者
係呀, 亞女主科考完試啦,  而家剩番penmenship, 普通話oral, PE筆試未考咋, 呢d 平曰考, 仲有一個校外的二胡試.  甘就等放暑假啦.   

原文章由 Ruby_Lau 於 08-5-29 02:23 發表



咁早考完啦!!
‹ 上一主題|下一主題