註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
別墅
原文章由 麟媽媽 於 08-5-22 16:10 發表 6月5號考到13號呀! 考好多日,無計啦..... 我地連音樂都有筆試考,想死。
男爵府
複式洋房
原文章由 IRON 於 08-5-24 09:39 發表 睇黎仔仔最遲.......20, 23-25/6 不過已開始慢慢備戰中~~ 可能7月18先放暑假, 所以咁遲, 但7月份都要俾學費.
禁止訪問
原文章由 Martina 於 08-5-24 21:27 發表 小女已經考完主科, 仲有幾日就搞掂 ! 亞女學校都係乜都考-PE筆試. music筆試, 樂器, 書法, IT................ 我個女幾正, 自己温書唔使我煩. 但亞仔就令我想死..仲有 2weeks to go. ...
原文章由 Ruby_Lau 於 08-5-29 02:23 發表 咁早考完啦!!