註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
返回頂部
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 16:26 發表 fun: 咁今次你地訂左先啦, 我試左9先, 下次再訂先join啦.
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 04:25 PM 發表 我老公多數都唔得, if得我同亞女, 住酒店會驚 呀....
子爵府
原文章由 多利是 於 08-5-20 16:44 發表 fun 我問下隻佬去唔去, if 去, 咁 if 你唔介意, 我同你1間房囉
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 16:47 發表 fun, 雪同cc都唔得!! hoganma你有無興趣呀??????
原文章由 hoganmama 於 08-5-20 16:50 發表 31/5我唔得ar, 有fd生日夜晚去唱k ar
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 04:55 PM 發表 oic, 咁我再問問我老公先!! 多: 如果ok, 咁星期日係去邊個park?????
原文章由 多利是 於 08-5-20 16:57 發表 問左朋友, 佢話sat去歡樂谷好d, 無咁多人~ 咁晚上可以住青青世界樹屋, 因為佢入場票可以玩兩日, 咁sun就玩青青世界, 可以 relax d, 無咁趕, & 佢話青青世界既中菜都好味的 ...
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 16:42 發表 fun: BC9.0 DIA 14 (好似, 明天confirm) 度數:-550
原文章由 hoganmama 於 08-5-20 05:01 PM 發表 青青世界有咩玩?
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 17:05 發表 cc: 我最近果次去驗眼, 個人話我戴550都ok, 咁我又試左真係同575無分別, 所以都係唔好戴咁深度數啦!!! 咁你記唔記我個dia係咪14呀????
大宅
原文章由 多利是 於 08-5-20 17:08 發表 HOGANMA LOOK LOOK http://www.evergreen-cn.com/03_hotel/index.asp?ID=30