註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 11:11 發表 行一行開就......
返回頂部
子爵府
原文章由 雪文 於 08-1-22 11:10 發表 我媽又打來話今晚吃飯唔想來. 咁我話而家我要出錢出力仲要返工同你老公同仔做生日. 唔係我老公同我仔. 你自己諗吓來唔來啦
原文章由 雪文 於 08-1-22 11:12 發表 係咁
原文章由 hoganmama 於 08-1-22 11:13 發表 唉… 咁你老豆同細佬呢, 有無話唔想黎?
大宅
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 11:12 發表 雪: 不如算啦, 你媽都唔想行來行去.....
男爵府
原文章由 cyclmama 於 08-1-22 11:10 發表 食muk 先
原文章由 雪文 於 08-1-22 11:15 發表 佢哋無. 係我媽要慳車費, 想唔來. 我放工仲要買送再等我煮, 我媽仲叫我去攞cake, 我話一隻手做到幾多
原文章由 KY2004 於 08-1-22 11:18 發表 come come: 點解今次唔係 ?
原文章由 cyclmama 於 08-1-22 11:15 發表 冇所謂la, 你有心咪得lor. 我撐你
原文章由 雪文 於 08-1-22 11:19 發表 fun, 你今日幾點可以在油塘MTR呀 ??
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 11:19 發表 我而家eq高左好多啦
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 11:19 發表 你媽唔係油塘? 你爸同你湊仔嗎????
原文章由 funbabyhk 於 08-1-22 11:20 發表 就你啦..... (5:50pm 你會到嗎?)