關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問有無人可以答我沙田那間小學好呢?? ...
樓主: eeec6
go

請問有無人可以答我沙田那間小學好呢?? [複製鏈接]

Rank: 4


691
21#
發表於 08-1-20 23:34 |只看該作者
原文章由 eeec6 於 08-1-19 10:35 發表



吓! 甘樣會攪到個小朋友好大壓力, 如果係甘我就唔考慮啦 , 有時本人覺得雖然讀書成績是很重要 , 但本人亦覺得小朋友的好重要的 。不過而家都會考慮小女讀培基同主風啦 ~~

多謝你的回應 ! ...


但我講的只是個別的一個case, 但不是所有都是這樣, 但畢業出來的學生個個都好叻架, 都要看看啲家長點教啲小朋友, 啲家長本身是這樣, 才會教出這樣啲小朋友. 看到你這樣講, 那就知道你不會教出如此的小朋友. 如果那所呂明才真的班班咁差, 就不會有咁多家長擁到這所學校了.  品德都是身教的.聽說沙田圍是以比較活動式教學, 而第一城是以傳統的. 所以有所不同.

Rank: 3Rank: 3


373
22#
發表於 08-1-21 11:04 |只看該作者
原文章由 Berry_luk 於 08-1-20 23:34 發表


但我講的只是個別的一個case, 但不是所有都是這樣, 但畢業出來的學生個個都好叻架, 都要看看啲家長點教啲小朋友, 啲家長本身是這樣, 才會教出這樣啲小朋友. 看到你這樣講, 那就知道你不會教出如此的小朋友. 如果那 ...



多謝你的回覆呀 ~ 請問你知不知道大圍那邊有那一所學校比較好一點?
<a href="http://daisypath.com"><img src="http://da.daisypath.com/armqp8.png" alt="DaisypathNext Anniversary Ticker" border="0" width="400" height="80" /></a>

Rank: 5Rank: 5


3211
23#
發表於 08-1-21 11:16 |只看該作者
if 你系net91, 大圍系net88, 揀大圍的學校算誇區.  大圍比較好 ge 學校有沙官, 陳元喜, 聖心.
原文章由 eeec6 於 08-1-19 10:37 發表
同埋想知道一下如果我揀大圍的學校須唔須要誇區的 , 同埋想知道大圍邊間學校比較好 ??

Rank: 5Rank: 5


1985
24#
發表於 08-1-21 12:54 |只看該作者
以我接觸過的沙田区小學生,  我覺得培基英文勝一籌, overall 成績也不錯.   

原文章由 Berry_luk 於 08-1-18 17:55 發表


我有兩個朋友讀培基, 這間學校英文比較深, 而且除中文科外, 全是英文, 如果英文底差都幾吃力. 校風就一般.

Rank: 5Rank: 5


1985
25#
發表於 08-1-21 13:17 |只看該作者
我以為已經講得很直接,  "兩極"-->你想想沙祟的學生是怎樣吧!
可能個問題係個location係屋邨,  頗多综援家庭.  不是discrimate$的concern, 只係真係有很多唔識教(or根本唔教)仔的家長.  


我識人係呢間讀, 覺得一間學校好唔好是很主觀.  
我唔係上網罵戰.   費事有d某校super fans 又話老作, 又单打.
我試過啦, 所以詳情唔講啦.  自己考慮吓.      




原文章由 eeec6 於 08-1-18 14:41 發表


不過我都知道主風都應該几好, 不過我就不知道祟真好不好啦 ! 你有沒有識人在祟真讀呀 , 可不可以幫我問一問呀?

Rank: 5Rank: 5


1985
26#
發表於 08-1-21 13:23 |只看該作者
berry luk, 你以下"個別case"  我都識人在一呂發生過, 是否意味這很普遍?    小朋友現已畢業, 當時費事成日被比較, 故特意退出了精英班.  


原文章由 Berry_luk 於 08-1-18 18:36 發表


我有朋友分別讀培基及呂明才(第一城的), 如果你想個女讀書這所學校都ok, 但要看你的彩數了, 因我朋友個女就不太好彩了. 因這所學校的分數都很緊張, 又不知為何還緊張其他小朋友的分數, 左問右問, 問了又不把自己的 ...

Rank: 6Rank: 6


5912
27#
發表於 08-1-21 13:45 |只看該作者
個人覺得類似既case, 真係間間都會有的, 亦很難避免


原文章由 Martina 於 08-1-21 13:23 發表
berry luk, 你以下"個別case"  我都識人在一呂發生過, 是否意味這很普遍?    小朋友現已畢業, 當時費事成日被比較, 故特意退出了精英班.  

Rank: 4


795
28#
發表於 08-1-21 15:02 |只看該作者
我想問下,培基的中文科會係用普通話教學還是廣東話教學的?

原文章由 Berry_luk 於 08-1-18 17:55 發表


我有兩個朋友讀培基, 這間學校英文比較深, 而且除中文科外, 全是英文, 如果英文底差都幾吃力. 校風就一般.

Rank: 4


691
29#
發表於 08-1-21 15:58 |只看該作者
原文章由 Martina 於 08-1-21 12:54 發表
以我接觸過的沙田区小學生,  我覺得培基英文勝一籌, overall 成績也不錯.   


我同意, 因培基以英文為主, 製造了一個英文的環境, 起碼不會怕英文先, 我個仔那一間就是只有英文科是英文, 有很多小朋友見到英文就好驚. 啲家長話比我知, 個女一見到英文就個腦一片空白, 所以英文考試就慘了.

Rank: 4


691
30#
發表於 08-1-21 16:01 |只看該作者
原文章由 C.C.Ho. 於 08-1-21 15:02 發表
我想問下,培基的中文科會係用普通話教學還是廣東話教學的?


我沒有聽我朋友提過是用普通話教中文, 應是廣東話, 我問下我朋友先. 而呂明才的那個朋友就有講, 有一班是以普通話教中文.但佢個女就入唔到.

Rank: 4


691
31#
發表於 08-1-21 16:19 |只看該作者
原文章由 Martina 於 08-1-21 13:23 發表
berry luk, 你以下"個別case"  我都識人在一呂發生過, 是否意味這很普遍?    小朋友現已畢業, 當時費事成日被比較, 故特意退出了精英班.  


咁咪好慘, 因好難才入到精英班架, 啲老師無幫佢咩? 不過我都知到幫唔到, 如果唔係我朋友個女就唔會咁慘啦! 只有希望佢來年轉班轉到一班啲小朋友無咁妒忌心重, 話又說回來, 精英班都有好大機會會咁, 佢個女每年到考到前5名架.而佢都好想個女讀到精英班, 所以, 我諗佢都要習慣下.(這只是我個人觀感)
我也同意你所講, 家長對學校真的很主觀, 因每個家長的要求都不同, 有些只希望啲仔女普普通通就好, 不要逼他們, 有啲就覺得要讀到書, 將來出人頭地.

Rank: 6Rank: 6


5912
32#
發表於 08-1-21 16:37 |只看該作者
07年開始中文係用普通話教, 相信校園生活是開心的, 不過經常有測驗, 家長會比較忙於應付.



原文章由 C.C.Ho. 於 08-1-21 15:02 發表
我想問下,培基的中文科會係用普通話教學還是廣東話教學的?

[ 本文章最後由 kitbebe 於 08-1-21 16:39 編輯 ]

Rank: 4


691
33#
發表於 08-1-21 17:02 |只看該作者
原文章由 kitbebe 於 08-1-21 16:37 發表
07年開始中文係用普通話教, 相信校園生活是開心的, 不過經常有測驗, 家長會比較忙於應付.

07呀! 那就是剛剛轉用了, 唔好意思想八掛問下, 是否由一年級開始用普通話, 還是所有班級都一起用呢? 那樣咪好吃力? 我個朋友又沒有提喎! 我兩個朋友個仔都已經是二年級了, (有一個是由二年級轉入去的) 我忘了, 我個朋友說聖經是中文還是英文.

Rank: 6Rank: 6


5912
34#
發表於 08-1-21 23:41 |只看該作者
因我識的是一年級生, 所以其他不得而知 聖經是中文的, 數學同科學是英文的, 我覺得如果家長英文唔好, 都幾難教到個細路


原文章由 Berry_luk 於 08-1-21 17:02 發表

07呀! 那就是剛剛轉用了, 唔好意思想八掛問下, 是否由一年級開始用普通話, 還是所有班級都一起用呢? 那樣咪好吃力? 我個朋友又沒有提喎! 我兩個朋友個仔都已經是二年級了, (有一個是由二年級轉入去的) 我忘 ...

Rank: 3Rank: 3


131
35#
發表於 08-1-22 10:45 |只看該作者
培基中文堂用普通話,數學同science用英文書, 但廣東話+英文教. 聖經用廣東話! Science d 字好深,大人都要查字典, 不過只要求認得個字同個字係點解, 唔會要你串的.

至於普通話都不用太過擔心, 老師有時都會講廣東話, 老師會因應同學的程度去教. 小朋友自己自自然然會識架喇, 我女而家讀課文會讀普通話, 因為佢唔識讀廣東話.

英文雖然讀高半級, 但學校用生動方法教, 我女係開學頭2,3個月搞唔掂, 但而家已經好好多了!


學校功課唔多, 3-4樣一日, , 英默書每2星期一次. 每年2 2 可能我要求唔高,我女就讀得幾輕鬆喇 !
原文章由 kitbebe 於 08-1-21 23:41 發表
因我識的是一年級生, 所以其他不得而知 聖經是中文的, 數學同科學是英文的, 我覺得如果家長英文唔好, 都幾難教到個細路

[ 本文章最後由 Tara 於 08-1-22 10:47 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


373
36#
發表於 08-1-22 11:05 |只看該作者
原文章由 Tara 於 08-1-22 10:45 發表
培基中文堂用普通話,數學同science用英文書, 但廣東話+英文教. 聖經用廣東話! Science d 字好深,大人都要查字典, 不過只要求認得個字同個字係點解, 唔會要你串的.

至於普通話都不用太過擔心, 老師有時都會講廣東話 ...


多謝你的回覆 , 不過我是住禾輋瀝源個頭嫁 , 甘可唔可以揀培基嫁 ~~
<a href="http://daisypath.com"><img src="http://da.daisypath.com/armqp8.png" alt="DaisypathNext Anniversary Ticker" border="0" width="400" height="80" /></a>

Rank: 3Rank: 3


373
37#
發表於 08-1-22 11:09 |只看該作者
原文章由 Martina 於 08-1-21 13:17 發表
我以為已經講得很直接,  "兩極"-->你想想沙祟的學生是怎樣吧!
可能個問題係個location係屋邨,  頗多综援家庭.  不是discrimate$的concern, 只係真係有很多唔識教(or根本唔教)仔的家長.  


我識人係呢間讀, 覺得一間 ...



多謝你的回覆 , 我而家明了! :loveliness:
<a href="http://daisypath.com"><img src="http://da.daisypath.com/armqp8.png" alt="DaisypathNext Anniversary Ticker" border="0" width="400" height="80" /></a>

Rank: 5Rank: 5


1985
38#
發表於 08-1-22 12:09 |只看該作者
我第一反應同你一樣, 覺得可惜.  但佢父母解釋比我聽- 排名1-80都係band 1, 佢個女係精英班排尾, 功課多又教得快,  覺得壓力大又唔開心, 每個同學也很緊張每一分.  去到普通班就排頭位,  全级排名也沒有受影响,  最後也順利入讀band 1中學.   

所以我都要放鬆d.



原文章由 Berry_luk 於 08-1-21 16:19 發表


咁咪好慘, 因好難才入到精英班架, 啲老師無幫佢咩? 不過我都知到幫唔到, 如果唔係我朋友個女就唔會咁慘啦! 只有希望佢來年轉班轉到一班啲小朋友無咁妒忌心重, 話又說回來, 精英班都有好大機會會咁, 佢個女每年到考 ...

Rank: 4


795
39#
發表於 08-1-22 16:27 |只看該作者
多謝你啱詳細的回覆,等我又多一點信心。但如果我住馬鞍山選培基chance大唔大呀?

原文章由 Tara 於 08-1-22 10:45 發表
培基中文堂用普通話,數學同science用英文書, 但廣東話+英文教. 聖經用廣東話! Science d 字好深,大人都要查字典, 不過只要求認得個字同個字係點解, 唔會要你串的.

至於普通話都不用太過擔心, 老師有時都會講廣東話 ...

Rank: 6Rank: 6


5912
40#
發表於 08-1-22 17:54 |只看該作者
培基係91網, 舊年我知好多人揀佢第一, 都未必入到, 不過這間有廿幾個叩門位.


原文章由 C.C.Ho. 於 08-1-22 16:27 發表
多謝你啱詳細的回覆,等我又多一點信心。但如果我住馬鞍山選培基chance大唔大呀?
‹ 上一主題|下一主題