註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:22 發表 雪文: 你叫99 二月四日落黎, 乜你地今年唔返惠州過新年咩?????
返回頂部
原文章由 KY2004 於 08-1-8 16:36 發表 come come: 你試左話我聽好唔好啦!好的話,可能我都轉佢條line (1,2,3),因平D。
子爵府
原文章由 多利是 於 08-1-8 16:36 發表 hoganmama 我又想講下....1m, if 唔等洗既$$, 買基金都幾好....我見我地d基金, 每年都有幾十% return 但d $$ 要成日周轉既就唔得...急$$唔岩投資基金的 大家有咩高見呀? ...
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:26 發表 其實我今次都想上惠州睇下, 間公司開左1X年都未上過去, 同D同事電話就傾得多, 連個樣都未見過. (不過就要SIDE左我星期六下午的時間囉) 我同事話食完即走, 10點應該返到HOME. ...
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:33 發表 我睇中左佢地一SET 護膚品如下: HK$480.00 1. 公仔鎖匙扣 2. 唇彩一支 2.4G 3. 特效補濕霜(粉橙色)15ML 4. 潔膚水 200ML 5. 洗面液 200ML 6. 潤膚霜50ML 7. 袋
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:39 發表 好呀, 我應該LEE個星期去買, 上星期六我去銅鑼灣想買, 不過無貨, 要今個星期先返, 我去APM買仲近D.
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 16:39 發表 1M我都想有
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:24 發表 直巴時間去到幾點(上惠州)都有車是嗎?
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 16:40 發表 係咪有個公仔好靚個袋? 我個日睇雜誌都覺得幾好...個袋
原文章由 雪文 於 08-1-8 16:39 發表 你哋食幾點呀 ?? 點都10點返唔到來係嘛 ??
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:44 發表 雪文: 我老細話5點幾6點開始食, 7點幾走人喎!!!! KY: 魔鬼 HOGANMA: 就係果SET野啦
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 04:33 PM 發表 我睇中左佢地一SET 護膚品如下: HK$480.00 1. 公仔鎖匙扣 2. 唇彩一支 2.4G 3. 特效補濕霜(粉橙色)15ML 4. 潔膚水 200ML 5. 洗面液 200ML 6. 潤膚霜50ML 7. 袋
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:44 發表 雪文: 我老細話5點幾6點開始食, 7點幾走人喎!!!! KY: 魔鬼
原文章由 KY2004 於 08-1-8 04:39 PM 發表 多多: 你好有米呀!又一個富婆! 基金呢D investment,我完全唔識呀!
大宅