關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
21#
發表於 08-1-8 16:38 |只看該作者
一齊由惠州返來嘛.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:22 發表
雪文: 你叫99 二月四日落黎, 乜你地今年唔返惠州過新年咩?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
22#
發表於 08-1-8 16:39 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-8 16:36 發表

come come:

你試左話我聽好唔好啦!好的話,可能我都轉佢條line (1,2,3),因平D。

好呀, 我應該LEE個星期去買, 上星期六我去銅鑼灣想買, 不過無貨, 要今個星期先返, 我去APM買仲近D.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
23#
發表於 08-1-8 16:39 |只看該作者
1M我都想有

基金我有買, return真係唔錯 (對於我呢d唔識買股票gei人黎講 )
原文章由 多利是 於 08-1-8 16:36 發表
hoganmama

我又想講下....1m, if 唔等洗既$$, 買基金都幾好....我見我地d基金, 每年都有幾十% return 但d $$ 要成日周轉既就唔得...急$$唔岩投資基金的

大家有咩高見呀? ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
24#
發表於 08-1-8 16:39 |只看該作者
你哋食幾點呀 ??  點都10點返唔到來係嘛 ??

原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:26 發表
其實我今次都想上惠州睇下, 間公司開左1X年都未上過去, 同D同事電話就傾得多, 連個樣都未見過. (不過就要SIDE左我星期六下午的時間囉) 我同事話食完即走, 10點應該返到HOME. ...

Rank: 6Rank: 6


6601
25#
發表於 08-1-8 16:39 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-8 16:36 發表
hoganmama

我又想講下....1m, if 唔等洗既$$, 買基金都幾好....我見我地d基金, 每年都有幾十% return 但d $$ 要成日周轉既就唔得...急$$唔岩投資基金的

大家有咩高見呀? ...

多多:

你好有米呀!又一個富婆!

基金呢D investment,我完全唔識呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
26#
發表於 08-1-8 16:40 |只看該作者
係咪有個公仔好靚個袋? 我個日睇雜誌都覺得幾好...個袋
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:33 發表

我睇中左佢地一SET 護膚品如下: HK$480.00
1. 公仔鎖匙扣
2. 唇彩一支 2.4G
3. 特效補濕霜(粉橙色)15ML
4. 潔膚水 200ML
5. 洗面液 200ML
6. 潤膚霜50ML
7. 袋

Rank: 6Rank: 6


6601
27#
發表於 08-1-8 16:41 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:39 發表

好呀, 我應該LEE個星期去買, 上星期六我去銅鑼灣想買, 不過無貨, 要今個星期先返, 我去APM買仲近D.

魔鬼calling come come:買啦!買啦!買多D啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
28#
發表於 08-1-8 16:41 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 16:39 發表
1M我都想有


你賣左層樓咪有囉

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
29#
發表於 08-1-8 16:41 |只看該作者
最late係6點20分, 九龍塘上車.

come,收件個到, 再等多一日啦, 反正都唔急.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:24 發表

直巴時間去到幾點(上惠州)都有車是嗎?

Rank: 6Rank: 6


6601
30#
發表於 08-1-8 16:42 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 16:40 發表
係咪有個公仔好靚個袋? 我個日睇雜誌都覺得幾好...個袋  

咩樣架?想look look呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
31#
發表於 08-1-8 16:44 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-8 16:39 發表
你哋食幾點呀 ??  點都10點返唔到來係嘛 ??

雪文: 我老細話5點幾6點開始食, 7點幾走人喎!!!!

KY: 魔鬼


HOGANMA: 就係果SET野啦

Rank: 6Rank: 6


6601
32#
發表於 08-1-8 16:44 |只看該作者
想問問大家:

我諗住買個保溫飯壺,用來lunch帶飯/粉,想問吓邊隻好呀?幾$?同買keep warm幾耐呢?我諗住叫印印一早翻熱D隔夜飯餸/煮粉帶返工(慳$)。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
33#
發表於 08-1-8 16:47 |只看該作者
咁又有可能, 我仲諗住七點開始食.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:44 發表

雪文: 我老細話5點幾6點開始食, 7點幾走人喎!!!!

KY: 魔鬼


HOGANMA: 就係果SET野啦

Rank: 6Rank: 6


8125
34#
發表於 08-1-8 16:47 |只看該作者
come

我都有留意呢set..好抵咁...moisture surge 對我來講幾好   

原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 04:33 PM 發表

我睇中左佢地一SET 護膚品如下: HK$480.00
1. 公仔鎖匙扣
2. 唇彩一支 2.4G
3. 特效補濕霜(粉橙色)15ML
4. 潔膚水 200ML
5. 洗面液 200ML
6. 潤膚霜50ML
7. 袋

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
35#
發表於 08-1-8 16:48 |只看該作者
come,更正呀, 係2月10日一齊落來, 年初四.  但新年期間又唔可以用到.

Rank: 6Rank: 6


6601
36#
發表於 08-1-8 16:49 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:44 發表

雪文: 我老細話5點幾6點開始食, 7點幾走人喎!!!!

KY: 魔鬼

個幾鐘食完!咪要超快咁‘嚼’!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
37#
發表於 08-1-8 16:50 |只看該作者
我呢幾個星期日都走唔到, 唔係我自己都想用咗佢,  費事新年要叫人哋牙醫開工.

Rank: 6Rank: 6


8125
38#
發表於 08-1-8 16:53 |只看該作者
ky

唔係呀..係 hoganmama 係上part問1m 點 invest 呀

我地就partly基金, partlyl股票, partly emmergency cash 咁囉~ 不過都係我佬管的   

原文章由 KY2004 於 08-1-8 04:39 PM 發表

多多:

你好有米呀!又一個富婆!

基金呢D investment,我完全唔識呀!

Rank: 6Rank: 6


8125
39#
發表於 08-1-8 16:58 |只看該作者
come

係囉, 買啦買啦...clinique..正呀

Rank: 5Rank: 5


4210
40#
發表於 08-1-8 17:00 |只看該作者
我返黎啦

今年新年, 我地唔洗返大陸過新年啦, yeah
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖