關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 宣道 vs 培正
樓主: Debbie138
go

宣道 vs 培正 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


19890
21#
發表於 08-1-12 20:59 |只看該作者
原文章由 jojoplanet 於 08-1-12 19:14 發表
培正我唔知佢學校環境點, 但宣小我就一定唔會選, UNLESS你只係想局你個小朋友讀書, 讀書 AND 讀書...

我姪仔讀緊4年班, 佢成績好但係個人一D都唔活潑, 我去佢學校睇過年一個OUTDOOR 操場都無, 小息都係係自己個層行 ...


由宣小的設施推論出它只FOCUS在ACADEMIC,並不正確。宣小是focus在music,而它在美術和校際的體育比賽都有不少的獎項。至於小息的活動,各人不同。我囡囡就會在第二個小息去打排球。

Rank: 2


55
22#
發表於 08-1-13 23:03 |只看該作者
吓, 唔係咁恐怖嗎
咁點解還有咁多人去報名.........
請問你姪仔咁唔開心點解決????

Rank: 6Rank: 6


6929
23#
發表於 08-1-14 09:33 |只看該作者
姪仔既個案無得解決, 因為佢父母都唔覺得佢又問題, 只係我地所有傍觀者覺得有問題之嗎..


咁佢都係一間名校嗎, 程度又深d, competitiveness又大d….間學校有佢既賣點, 問題係你想個仔既school life係點過啫d人想小朋友開心d又或者有d小朋友係唔適合讀咁傳統既學校,而又有能力, 咁咪讀international school ,每個家長都有唔同想法好似根德園咁我d朋友小朋友讀完個個都話好, 但係佢係專攻數學同中文, 無普通話, 無旅行, 咁我覺得幼稚園stage, 英文係緊要d, 咁呢間又唔係我選擇…但如果你想佢小學讀宣小, 聖芳濟各, 或者一d出名既小學, 根德又認受性係大d既..

而我自己覺得school life係好重要, 要德,,,,美均衡發展, 所以宣小就唔係我選擇早排我個朋友佢個女開始揾小學, 佢話佢識得一個小朋友讀緊宣小, 個人都幾自大, 成日話個表未無腦, stupid…佢話名校又點,成績好又點啫… d人格有d問題, 咁我想起我姪仔, 佢有時講野都有d自大同埋佢有時d野其實係唔敢做或者知道一個遊戲佢知自己會輸佢就會話咁無聊我唔無d咁無聊既野我就諗係唔係學校教到佢地覺得自己係名校好醒呢?d係我個人想法, 宣小家長唔好閙我, d都係個別個案

Rank: 5Rank: 5


2528
24#
發表於 08-1-14 11:22 |只看該作者
我agree讀名校小朋友自信係大d, 因學校叻人多, 而公開比賽又成日攞獎, 小朋友自然係好proud of  學校, 不過,過左火咪變自大囉
呢d要家長跟進教導, 都唔關學校既事啫..

如果稔住中學係香港讀, 宣小程度和派位都好理想

原文章由 jojoplanet 於 08-1-14 09:33 發表
姪仔既個案無得解決, 因為佢父母都唔覺得佢又問題, 只係我地所有傍觀者覺得有問題之嗎..


咁佢都係一間名校嗎, 程度又深d, competitiveness又大d….間學校有佢既賣點, 問題係你想個仔既school life係點過啫…有d人 ...

[ 本文章最後由 overview 於 08-1-14 11:26 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


190
25#
發表於 08-1-14 23:06 |只看該作者
我舊年都面對同選擇, 最後我選左宣小, 原因是宣小有機會入好的英中(90%以上), 但培小就一定入中中, 除非轉校, 那麼又沒必要選培小, 所以根本不必concern它是中小or英小一, 反而要concern它入英中的可能性!

Rank: 2


55
26#
發表於 08-1-15 00:13 |只看該作者

回覆 #25 winnie-pooh 的文章

Hi Winnie-pooh,

而家妳的小朋友在宣小ok嗎? 可否分享一下現在情況給我

Rank: 2


55
27#
發表於 08-1-15 00:23 |只看該作者
我都agree你的講法, 家長都有責任教導小朋友的品行, 可能 jojoplanet 朋友的小朋友是個別列子.........

jojoplanet 請問妳有無小朋友呀? 可否分享一下的教下一代的心得??

Rank: 6Rank: 6


6929
28#
發表於 08-1-15 09:37 |只看該作者
我十分同意家長要跟進佢地既行為, 但係有d家長當見到自己個小朋友既成績好既時候就蒙蔽咗, neglect咗其他野...我都唔知點講好....人生唔係只係得學業架嗎...

我個小朋友得1歲咋....我而家煩跟入那一間幼稚園..
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖