- 在線時間
- 26 小時
- 最後登錄
- 16-6-23
- 國民生產力
- 6
- 附加生產力
- 132
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-5-18
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 65
- 主題
- 5
- 精華
- 0
- 積分
- 203
- UID
- 137988
 
|
原文章由 judymychiu 於 07-12-14 17:09 發表 
本人由學期開始到現在考試都付出了好大心機對我的仔女( 小三和小一) ,每天都要準時放工到地鐵站接他們,回到家中由7:00pm 到 10:00pm都是不停地對功課和溫習.機乎沒有看過電視.只希望他們専心學習考好成績.每逢星期六 ...
judy 放鬆點, 小朋友見你咁緊張, 佢地會有好大壓力的, 佢地咁細全日上學已經足夠, 晚上還要不斷溫習做功課, 大人都頂唔住..
我仔小一時 也是 十下、十下咁, 做功課有錯漏、 考試、測驗 做漏成板都試過, 激到我死, 後來經 高人指點... 小孩子個個不同, 眼見有些讀書叻的, 可能其它發展又無咁好, 見到d讀書麻麻起的, 但創意又不俗喎。 所以我現在已平常心對待, 我兒今年小三, 成績一般, 我放工後看完功課, 就問問他今天上課的課題, 約用45分鐘至1小時, 然後就算啦! 見到佢生活得開放心, 無乜煩惱, 自己都安慰。
希望你都做得到, 沒什麼比 孩子開心更重要呢! |
|