關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 菲傭帶仔女去外國受洗
樓主: lemonnazybaby
go

菲傭帶仔女去外國受洗 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


308
21#
發表於 07-12-10 20:39 |只看該作者
原來如此, 多謝指教, 咁去菲律賓領洗都唔一定有著數喎, 隨時賠了旅費又無分, 哈哈哈!!!!!! 我地D貧民都無咁慘

原文章由 catcatmom 於 07-12-10 18:06 發表
我打過教育局問過這5分宗教分, 佢地話係學校有權決定比唔比!
特別拿著一些不知道什麼地方發出領洗紙, 學校d人會回應:我唔識這間church.
如果沙田天主教等等之類學校,一定比5分你架!



...

Rank: 2


40
22#
發表於 07-12-10 23:28 |只看該作者
比佢地過左骨又點? 良知都冇埋, 為人父母其身不正, 為求目的不擇手段, 可恥!

Rank: 5Rank: 5


2663
23#
發表於 07-12-11 01:30 |只看該作者
無宗教的學校如官校等應該給與無宗教的學生5分。

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
24#
發表於 07-12-11 09:22 |只看該作者
其實父母咁做就算入左,
可能令仔女好難做的。
唔係入左就算,因為教會學校,
會有好多宗教活動,到時問起,
亞仔乜頭乜路都唔知,
又或是被問及媽咪無同你去聖堂咩?
咁都唔知亞仔點應對好....


原文章由 曱甴人 於 07-12-10 23:28 發表
比佢地過左骨又點? 良知都冇埋, 為人父母其身不正, 為求目的不擇手段, 可恥!

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
25#
發表於 07-12-11 09:41 |只看該作者
嘻嘻。。。你叫賓姐發張證過你揸手穩陣!

話時話,我諗個別堂區已開始收緊了,
好似我妹個BB 將於xmas 領洗,
佢daddy 係英国人將來BB 都讀IS,
咁領洗唔係為5分的,無需咁做。
琴晚堂區安排家訪,所以我媽好緊張,
去我妹度打點,因為我媽係堂區活躍分子,
話要比個好印象比d家訪教友喎?!
咁如果有d偽洗者原來屋企滿天神佛,
又或者傾多兩傾,便露出馬腳!


原文章由 judy 於 07-12-10 18:41 發表
麟媽媽,

我エ人(菲籍)日日帮阿三冲凉又計唔計?

Rank: 5Rank: 5


2663
26#
發表於 08-1-7 03:05 |只看該作者
我大把天主教朋友夠mud頭mud路都唔知啦。入咗去讀之後,水知你是1st round or 統一排位入mair。不公平的制度在先,無話可恥不可恥。


686
27#
發表於 08-1-7 12:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖