關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小學半日/全日?如果有得揀的話。
樓主: SIUBO117
go

小學半日/全日?如果有得揀的話。 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


249
21#
發表於 07-12-3 18:48 |只看該作者
原文章由 SIUBO117 於 07-12-2 17:01 發表
如題,你地會揀半日定全日呢?



一,二年級小女都是返半日, 時間會好用好多。返7:20a.m,    放12:30,參加完課外活動都是2:00 p.m,大把時間功課。

今年小三,轉了全日,仲要補課(TSA)。返7:25 a.m,              放3:10 p.m,全日制都是遲 5分鐘返校,   參加課外活動放 4:45 p.m。返抵家門已 5:45 p.m。導修堂沒有亞媽督導,多數做了兩份, 還有八份。 好慘!

Rank: 4


950
22#
發表於 07-12-4 02:56 |只看該作者
我女女今年返下午半日:12:30~5:50,但因要坐校車,11:45已上車,下午6:35才返到家!我和女兒都唔多鍾意下午,因逢星期1,2,4~7:00要上課外活動[溜冰+芭蕾舞],時間好趕.早上都要9:30起床,因要溫習[但好多時簡單略為溫下+做computer homework],而家女女好小看電視,最開心是看她的至愛卡通影片[一隻vcd,要兩日才看完],我有時想她好慘,so如不是要默寫,我都給她看下電視才上床[10pm],
  如果有得揀的話 :我會揀上午,我女是上午比較生猛的人,下午仲可有小休息~訓下~~~
現今讀書真辛苦,唉!!!!!

[ 本文章最後由 fannymk 於 07-12-4 03:02 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1232
23#
發表於 07-12-4 09:46 |只看該作者
你係全職媽媽  係先可以好好利用早上既時間, 如果係在職媽媽, 就要在晚上完成所有功課, 溫習, 練琴和網上功課  我之前試過, 真係人都癲

原文章由 fannymk 於 07-12-4 02:56 發表
我女女今年返下午半日:12:30~5:50,但因要坐校車,11:45已上車,下午6:35才返到家!我和女兒都唔多鍾意下午,因逢星期1,2,4~7:00要上課外活動[溜冰+芭蕾舞],時間好趕.早上都要9:30起床,因要溫習[但好多時簡單略為溫下+做c ...

Rank: 6Rank: 6


5912
24#
發表於 07-12-4 11:21 |只看該作者
我覺得全日或半日, 各有各好, 最好初小返半日, 高小返全日.

Rank: 3Rank: 3


492
25#
發表於 07-12-4 21:00 |只看該作者
我揀的學校半日和全日都係返8:00。所以我揀了半日。其實半日和全日各有好處。我不知怎去取捨。

雖然半日係冇咁辛苦,但若果小朋友不做功課,時間用了來睇電視,咁就冇用。我是個在職媽媽,我未知自己過多2年會唔會自己揍小朋友。如果自己揍,當然一定係半日學好。

Rank: 3Rank: 3


492
26#
發表於 07-12-31 13:34 |只看該作者
littlesister,
你小朋友試過返下午? 我想問下午不是對在職媽媽好d嗎?
小朋友可以遲些睡, 晚上7-11pm黃金時間可比多d時間小朋友做功課,又可溫書, 比起9:30pm要趕住睡的情況會吾會好得多嗎?

有冇人再有多些意見? 入來講下...

Rank: 4


607
27#
發表於 07-12-31 22:47 |只看該作者
我小朋友返緊下午班,我都喜歡pm.放工返黎同佢做功課,剛剛好.早上我比佢訓晏d.跟住返學都唔會打蓋睡.
弱者困於環境;智者利用環境。

Rank: 5Rank: 5


1232
28#
發表於 08-1-1 16:00 |只看該作者
我聽過有遲收工既在職媽媽喜歡下午班, 不過我就唔鍾意, 因為我6點幾放工返到OK 個女都未返, 食完飯都8點佢先做功課, 又要溫習練琴, 下下都攪到至少11點, 小朋友太遲瞓會影響發育:-|

原文章由 SIUBO117 於 07-12-31 13:34 發表
littlesister,
你小朋友試過返下午? 我想問下午不是對在職媽媽好d嗎?
小朋友可以遲些睡, 晚上7-11pm黃金時間可比多d時間小朋友做功課,又可溫書, 比起9:30pm要趕住睡的情況會吾會好得多嗎?

有冇人再有多些意見? 入 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
29#
發表於 08-1-1 16:43 |只看該作者
原文章由 SIUBO117 於 07-12-31 13:34 發表
littlesister,
你小朋友試過返下午? 我想問下午不是對在職媽媽好d嗎?
小朋友可以遲些睡, 晚上7-11pm黃金時間可比多d時間小朋友做功課,又可溫書, 比起9:30pm要趕住睡的情況會吾會好得多嗎?

有冇人再有多些意見? 入 ...


仲可以避左下午既卡通時間添...........我個女就唔會第二朝咁早起身追.........但而家返左全日,就放學日日追電視
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖