- 在線時間
- 326 小時
- 最後登錄
- 13-7-26
- 國民生產力
- 457
- 附加生產力
- 172
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-7-29
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 321
- 主題
- 60
- 精華
- 0
- 積分
- 950
- UID
- 93516

|
我女女今年返下午半日:12:30~5:50,但因要坐校車,11:45已上車,下午6:35才返到家!我和女兒都唔多鍾意下午,因逢星期1,2,4~7:00要上課外活動[溜冰+芭蕾舞],時間好趕.早上都要9:30起床,因要溫習[但好多時簡單略為溫下+做computer homework],而家女女好小看電視,最開心是看她的至愛卡通影片[一隻vcd,要兩日才看完],我有時想她好慘,so如不是要默寫,我都給她看下電視才上床[10pm],
如果有得揀的話 :我會揀上午,我女是上午比較生猛的人,下午仲可有小休息~訓下~~~
現今讀書真辛苦,唉!!!!!
[ 本文章最後由 fannymk 於 07-12-4 03:02 編輯 ] |
|