關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 揀英華好定舊小拔好?
樓主: 小天使kiki
go

揀英華好定舊小拔好? [複製鏈接]

Rank: 2


52
21#
發表於 07-12-4 19:51 |只看該作者
I think both are good.
You won't regret no matter which one you've chosen.


2307
22#
發表於 07-12-5 08:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 4


697
23#
發表於 07-12-5 21:05 |只看該作者
我揀左舊小坺,因我覺得英文程度很好.希望不會有錯
me too, my final choose --- DPS


222
24#
發表於 07-12-6 06:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


52
25#
發表於 07-12-6 07:10 |只看該作者
有幾誇?
人地只係問英華vs舊小拔,唔通答民生?

你自己唔覺自己有問題?


222
26#
發表於 07-12-7 04:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


499
27#
發表於 07-12-7 09:15 |只看該作者
:tongue: :tongue: :tongue: 你真係好有問題..

原文章由 sally.cc 於 07-12-7 04:20 發表


咁即係話舊小拔點都好過英華囉!冇人話要邊個簡民生?唔好裝神弄鬼自我嘲解!睇清楚吖!唔明問吓人!不知所謂

Rank: 4


690
28#
發表於 07-12-7 09:21 |只看該作者
[quote]原文章由 林嗅四 於 07-12-7 09:15 發表
:tongue: :tongue: :tongue: 你真係好有問題..


‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖