- 在線時間
- 48 小時
- 最後登錄
- 16-1-17
- 國民生產力
- 17
- 附加生產力
- 70
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-19
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 163
- 主題
- 10
- 精華
- 0
- 積分
- 250
- UID
- 57754
 
|
以前讀書時, 成間學校加埋,
果年拿到一兩個獎已經好巴閉.
次次見親拿獎的都是: DBS, DGS,
ST PAUL, LS呢D學校.
今次中文(普通話)拿了十個獎項
英文拿了九個獎項.
我覺得都算好犀利.
之前都冇留意Open同Non-Open的分別,
頭先上朗誦協會睇過,
Open每場有大概有65個參賽者
Non-Open每場大概有40個參賽者
我聽番D朋友仔女的學校多數係報Non-Open的,
能在40個參賽者中脫穎而出,
都相當不錯呀!
當然, 在OPEN中勝出的, 就更厲害啦!
原文章由 overview 於 07-12-8 13:14 發表 
好多普通話項目bor...
想問有無人知open同non-open分別?
which one is more competitive ?
[ 本文章最後由 piggybank 於 07-12-8 14:16 編輯 ] |
|