註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 14:47 硐表 好難買, 唔要太斯文, 又要型又唔要貴 我之前係kwun tong plaza買左條, 約$2xx, 我聽日著比你睇, 低腰修腳, 你睇下掂唔掂
返回頂部
子爵府
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 14:46 硐表 我地試吓一齊儲
珍珠宮
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 14:48 硐表 我諗佢已經放棄咗我,我要開始習慣佢會經常唔返lor
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 14:52 硐表 一人開一張card, then combine埋一齊
原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 14:51 硐表 come, hoganma, 係咪要儲埋同一張卡內??
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 14:54 硐表 我記得個時我話無帶儲開個張, 佢開張新gei比我, 佢話可以combine一齊
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 14:55 硐表 佢尋晚無返?
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 14:56 硐表 CY話無:cry:
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 14:55 硐表 咦? 咁容易儲好多喎
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 14:56 硐表 妖
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 15:00 硐表 叫佢以後咪x返la, x佢個street
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 14:58 硐表 無折好似好唔抵咁
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 14:53 硐表 :( :( :( :( 你有無試過叫亞女打電話比c6, 叫佢返屋企?
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 15:03 硐表 直Q情係啦,比著係我 我走左九世,我唔係得把口講架我真係講得出就做得到架 CY....佢已經完全清楚你弱點:cry: :cry: 佢一D都唔驚你走:-| :-| :-| ...
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 15:04 硐表 亞仔成日打俾佢ga,不過佢都冇開電話,forward咗落祕書台,亞仔留言留到發忟憎.