關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
21#
發表於 07-10-26 14:29 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 14:26 硐表
e...回應即時可以 '新的在前'  (不用按 page.1): :

會唔會因為我地仲係得第一頁咋?!?!??!?!?!?

Rank: 8Rank: 8


17382
22#
發表於 07-10-26 14:30 |只看該作者
因為e+得一頁only


原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 14:26 硐表
e...回應即時可以 '新的在前'  (不用按 page.1): :

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
23#
發表於 07-10-26 14:30 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 14:26 硐表
e...回應即時可以 '新的在前'  (不用按 page.1): :

funfun: 試左啦, 唔得, 都係去返最舊post果版:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
24#
發表於 07-10-26 14:36 |只看該作者
係 wor, 唔記得 lee part 是新開的
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 14:30 硐表
因為e+得一頁only

Rank: 8Rank: 8


17382
25#
發表於 07-10-26 14:37 |只看該作者



原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 14:36 硐表
係 wor, 唔記得 lee part 是新開的

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
26#
發表於 07-10-26 14:37 |只看該作者
之但係我在其他 topic 回應都會 '新的在前'  (唔知點解會咁既????)
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 14:30 硐表

funfun: 試左啦, 唔得, 都係去返最舊post果版:tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
27#
發表於 07-10-26 14:40 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 14:37 硐表
之但係我在其他 topic 回應都會 '新的在前'  (唔知點解會咁既????)

點解呢????????????

Rank: 4


679
28#
發表於 07-10-26 14:41 |只看該作者
其實我得幾個,亞仔見到佢堂細佬有好多,問人地可唔可以送個俾佢,但人地又唔肯,見佢有D唔開心:cry: ,唯有麻煩各位幫忙.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
29#
發表於 07-10-26 14:43 |只看該作者
我有十幾個, 不過開左盒嘅, 你介唔介意?

原文章由 irenec11 於 07-10-26 14:41 硐表
其實我得幾個,亞仔見到佢堂細佬有好多,問人地可唔可以送個俾佢,但人地又唔肯,見佢有D唔開心:cry: ,唯有麻煩各位幫忙.

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-10-26 14:51 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
30#
發表於 07-10-26 14:45 |只看該作者
我有同佢睇圖書, 不過9成9係英文  我都要睇多d中文圖書先得la
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 14:29 硐表
我囡珠心算都唔學住啦,攪惦英文先啦

唉,中文呢....你同佢睇多d圖書啦,真係好有幫助架,
英文呢...我就係唔得 ,我會努力去同亞囡睇多d英文圖書


...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
31#
發表於 07-10-26 14:46 |只看該作者
頭先打去公文話想cut, 佢地不停游說話唔好……… 好煩

Rank: 4


679
32#
發表於 07-10-26 14:50 |只看該作者
有就得ga la,代亞仔感激你,thanks.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 14:43 硐表
我有十幾個, 不過開左盒嘅, 不介唔介意?

Rank: 4


679
33#
發表於 07-10-26 14:51 |只看該作者
我都試過,真係好煩
原文章由 hoganmama 於 07-10-26 14:46 硐表
頭先打去公文話想cut, 佢地不停游說話唔好……… 好煩

Rank: 8Rank: 8


17382
34#
發表於 07-10-26 14:52 |只看該作者
就係囉,我就係睇得小囉 我要努力 學好英文


原文章由 hoganmama 於 07-10-26 14:45 硐表
我有同佢睇圖書, 不過9成9係英文  我都要睇多d中文圖書先得la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
35#
發表於 07-10-26 14:53 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-26 14:46 硐表
頭先打去公文話想cut, 佢地不停游說話唔好……… 好煩

咁而家cut左未呀????

Rank: 8Rank: 8


17382
36#
發表於 07-10-26 14:54 |只看該作者
咁都得 係唔係個個月pay 如果係既話...唔交錢可以嗎


原文章由 hoganmama 於 07-10-26 14:46 硐表
頭先打去公文話想cut, 佢地不停游說話唔好……… 好煩

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
37#
發表於 07-10-26 14:54 |只看該作者
我都講到明話因為公文令到佢寫中英文字差, 默書比人扣晒d分, 佢又話佢超學年, 而家cut左好side ar, 一係做小d lor, 唉, 我又唔想wor….

但其實亞仔想學, 佢話唔想cut wor
原文章由 irenec11 於 07-10-26 14:51 硐表
我都試過,真係好煩

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
38#
發表於 07-10-26 14:55 |只看該作者
咁我搵日約你係君o灣萬寧門口交收啦....
如果一至四, 我要9:00pm後先得, 星期日你幾點係屋企?
原文章由 irenec11 於 07-10-26 14:50 硐表
有就得ga la,代亞仔感激你,thanks.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
39#
發表於 07-10-26 14:55 |只看該作者
oic,  咁點樣交俾你?  寄? 還是用本地快遞送去你公司? (或者你派快遞到我公司取?)
原文章由 irenec11 於 07-10-26 14:41 硐表
其實我得幾個,亞仔見到佢堂細佬有好多,問人地可唔可以送個俾佢,但人地又唔肯,見佢有D唔開心:cry: ,唯有麻煩各位幫忙.

Rank: 4


679
40#
發表於 07-10-26 14:55 |只看該作者
我好
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖