關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 罰小學生
樓主: wang880901
go

罰小學生 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


334
21#
發表於 07-10-19 00:43 |只看該作者
原文章由 emmyfok 於 07-10-18 22:32 硐表
懲罰室, 唔好講笑啦.
係課室坐在一角, 或者罰企, 都有得聽下書, 有時課堂活動都仲有得參與.
懲罰室, 咩都無, 天性活潑好動果 d小朋友, 真係悶死都似.


咁咪好囉,悶死佢,睇佢以後仲咁唔敢犯? 罰佢坐著乜都唔俾做,佢唔會羞恥,又唔會怨恨,只有可怕的百無聊賴。

我對付阿仔的絕招就係﹕無所事事也﹗
佢好多時軟硬都唔得,用硬唔單止教唔好佢,仲會令佢個心好恨(睇得出佢個恨樣),於是,唯有用無所事事這招,玩具唔俾掂,書唔俾睇,亦唔駛佢溫書,佢唯一可作的是在家行來行去。

佢行行企企坐坐左兩小時,終於忍唔住叫我比佢做練習,話做整天都好過無所事事,又話寧願打佢都好過無所事事。   於是我好大恩德的批准佢的要求,佢即刻很高興的,十分欣喜的走去做練習喇﹗一d都無恨意﹗

Rank: 5Rank: 5


1015
22#
發表於 07-10-19 21:41 |只看該作者
叮鈴,
Would you please elaborate this trick "無所事事"?  Sounds interesting, but how do you implement it?  My son enjoys drawing.  Unless I don't even let him take out a piece of paper & a pencil to draw, otherwise it's hard for him to feel bored!  BTW, I do agree with what you said earlier in this thread.

Rank: 3Rank: 3


334
23#
發表於 07-10-19 22:33 |只看該作者
我想管教每個小朋友的方式都不一樣吧﹗我用盡各種手段 ,都很難管教我個極度自我中心的孩子。
開始用這一招應該是四五歲的時候吧?

佢好多時,明明自己做錯,都唔肯接受之前講好的懲罰方式。
打佢佢會好恨你,會發狂;以前想罰佢企佢都會走鬼左...
罰佢坐著反省(好似bb保你大教的方法),都是千辛萬苦搏鬥一番先"肯坐",仲要一邊坐一邊鬧你...

後來,我唔記得左佢又犯乜錯,我好冷靜話要接受懲罰。
同佢講,媽媽都唔想罰佢,已經警告過再犯便要罰都唔聽。我知道真的要執行又要同佢爭戰,很傷和氣。唔執行會令佢更肆無忌憚。
於是,我就想到一個減少和他起更大衝突的方法。就係給他多項選擇。不過,當然全都係佢唔多鍾意做的。但至少佢無咁跟我抗衡...因為佢覺得我無咁強權....有給他選擇的餘地。

=====================
如果係因為學習上問題,如叫佢玩完一小時便要做練習,否則要罰沒收玩具,但佢玩完唔肯做練習,睬你都傻...仲要發你脾氣...沒收佢D玩具佢好似要同你死過似的。

於是,便說﹕「好,我會給你選擇(懶係民主,但對這個自尊心極重的孩子很收效)」
記得最初,我就任佢選如以下﹕

A餐﹕打PAT十大板,好大力果隻。
B餐﹕把你最心愛的玩具車PAT落垃圾桶。
C餐﹕坐著反省一小時,或罰企兩小時
D餐﹕做練習一小時
E餐﹕無所事事整個下午 (如由下午一點至夜晚睡覺 )

一定要選一個餐,無得唔選,唔選就媽媽同佢選,
「HM.....B餐好不好?」
俾佢有得選,佢會好過一點。
最初,佢以為無所事事最好,選了無所事事。
於是怹什麼都不可作,除了去廁所飲水。只可以坐著、企、行來行去...
這樣子叫一個小孩子如何忍得了。
所以,佢問我可否選過另一項。

個個餐佢都很不願意,
咁佢咪選左做練習一小時囉。
而且十分樂意,乖乖坐係度溫習。兼且覺得簡直係寶,好彩仲有做練習這個選擇 .......
又佢覺得已很好,竟然懲罰都有得選擇

不過,如果 唔係因為學習上,係做錯乜事,明知故犯,咁你都可以調教其它懲罰方法。考考你創意.....唔得閒都可以用得著。






原文章由 Jsmami 於 07-10-19 21:41 硐表
叮鈴,
Would you please elaborate this trick "無所事事"?  Sounds interesting, but how do you implement it?  My son enjoys drawing.  Unless I don't even let him take out a piece of paper & a pencil to d ...

[ 本文章最後由 叮鈴 於 07-10-19 22:45 編輯 ]

Rank: 1


7
24#
發表於 07-10-19 23:02 |只看該作者

Basic Equation

學校無愛心=個仔無愛心
個仔無愛心=個仔唔開心
個仔唔開心=讀書唔專心
讀書唔專心=考試囉低分
考試囉低分=大個無錢分

Think about yourself!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖