註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 雪文 於 07-10-11 14:43 硐表 呢招都唔得呀. Becky仲有個工人同佢哋一齊瞓同一間房. 咁無理由女方鬼鬼祟祟走過去揾佢C6加, 係我唔會囉 講講吓我都有呢個問題, 等陣又問吓你哋意見. ...
返回頂部
大宅
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 14:46 硐表 下 咁佢屋企有幾多間房要諗諗計wor
男爵府
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 14:38 硐表 我會咁睇lor, 盡量唔好分, 唔多唔小係有影響gar 但其實為左小朋友都無辦法, 盡量取得平衡lor, 唔好好似我咁
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:50 硐表 可能我習慣左,我同c6都分房訓左成差不多3年了
原文章由 irenec11 於 07-10-11 14:31 硐表 其實冇muk問題,不過佢d fd一揾佢,佢都唔會say no
原文章由 funbabyhk 於 07-10-11 14:51 硐表 咁長時間 咁咪冇時間大家咩...咩...咩囉
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:55 硐表 有 佢晚上零晨一入房就一定係咩咩架啦 我地x生活都正常架(以一齊14年計)
原文章由 funbabyhk 於 07-10-11 14:53 硐表 佢自己唔講出來, 你一定要問清楚 (究竟去左邊樹)
原文章由 雪文 於 07-10-11 14:58 硐表 : : : Love
原文章由 雪文 於 07-10-11 15:02 硐表 簡單講個問題, 俾你哋D無聊C9討論吓 入伙二年先發現仔女房係最最多塵的, 但佢二個又係氣管唔好, 真係唔適合住. 但係如果換房會好大工程, 二間房的家私要全部換, 你哋話點呢 ?? ...
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 15:01 硐表 我會發難渣
原文章由 funbabyhk 於 07-10-11 14:50 硐表 同工人同一間房瞓, 緊係唔方便走過去搵佢啦....
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:06 硐表 空氣清新機都唔得? 如果我c6都贊成gei, 咁我會換房