關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
21#
發表於 07-10-11 14:46 |只看該作者
咁佢屋企有幾多間房要諗諗計wor
原文章由 雪文 於 07-10-11 14:43 硐表
呢招都唔得呀.

Becky仲有個工人同佢哋一齊瞓同一間房.

咁無理由女方鬼鬼祟祟走過去揾佢C6加, 係我唔會囉

講講吓我都有呢個問題, 等陣又問吓你哋意見.  

...

Rank: 5Rank: 5


4210
22#
發表於 07-10-11 14:46 |只看該作者
返黎啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
23#
發表於 07-10-11 14:48 |只看該作者
二間

原文章由 hoganmama 於 07-10-11 14:46 硐表
咁佢屋企有幾多間房要諗諗計wor  

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
24#
發表於 07-10-11 14:50 |只看該作者
同工人同一間房瞓, 緊係唔方便走過去搵佢啦....
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 14:46 硐表
咁佢屋企有幾多間房要諗諗計wor  

Rank: 8Rank: 8


17382
25#
發表於 07-10-11 14:50 |只看該作者
可能我習慣左,我同c6都分房訓左成差不多3年了

原文章由 hoganmama 於 07-10-11 14:38 硐表
我會咁睇lor, 盡量唔好分, 唔多唔小係有影響gar

但其實為左小朋友都無辦法, 盡量取得平衡lor, 唔好好似我咁

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
26#
發表於 07-10-11 14:51 |只看該作者
咁長時間 咁咪冇時間大家咩...咩...咩囉
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:50 硐表
可能我習慣左,我同c6都分房訓左成差不多3年了

Rank: 8Rank: 8


17382
27#
發表於 07-10-11 14:52 |只看該作者
係wor唔記得仲有個工人tim
咁又真係cake手

原文章由 雪文 於 07-10-11 14:43 硐表
呢招都唔得呀.

Becky仲有個工人同佢哋一齊瞓同一間房.

咁無理由女方鬼鬼祟祟走過去揾佢C6加, 係我唔會囉

講講吓我都有呢個問題, 等陣又問吓你哋意見.  

...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
28#
發表於 07-10-11 14:53 |只看該作者
佢自己唔講出來, 你一定要問清楚 (究竟去左邊樹)
原文章由 irenec11 於 07-10-11 14:31 硐表
其實冇muk問題,不過佢d fd一揾佢,佢都唔會say no

Rank: 8Rank: 8


17382
29#
發表於 07-10-11 14:55 |只看該作者
佢晚上零晨一入房就一定係咩咩架啦
我地x生活都正常架(以一齊14年計)  

原文章由 funbabyhk 於 07-10-11 14:51 硐表
咁長時間 咁咪冇時間大家咩...咩...咩囉

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
30#
發表於 07-10-11 14:58 |只看該作者
: : : Love

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:55 硐表
佢晚上零晨一入房就一定係咩咩架啦
我地x生活都正常架(以一齊14年計)  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
31#
發表於 07-10-11 15:00 |只看該作者
咁都要好睇大家性格gei

我自己就覺得訓埋一齊, 可以時時有pillow talk, 反而無訓就小左講野, 咁跟住就……
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:50 硐表
可能我習慣左,我同c6都分房訓左成差不多3年了

Rank: 8Rank: 8


17382
32#
發表於 07-10-11 15:01 |只看該作者
我會發難渣

原文章由 funbabyhk 於 07-10-11 14:53 硐表
佢自己唔講出來, 你一定要問清楚 (究竟去左邊樹)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
33#
發表於 07-10-11 15:02 |只看該作者
簡單講個問題, 俾你哋D無聊C9討論吓

入伙二年先發現仔女房係最最多塵的, 但佢二個又係氣管唔好, 真係唔適合住.  但係如果換房會好大工程, 二間房的家私要全部換, 你哋話點呢 ??

Rank: 8Rank: 8


17382
34#
發表於 07-10-11 15:02 |只看該作者
你都上過來我屋企架啦,無計wor大家就下囉


原文章由 雪文 於 07-10-11 14:58 硐表
: : : Love

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
35#
發表於 07-10-11 15:04 |只看該作者
我分開左訓4年半, c6不嬲都係比較被動, 再加上分開左訓, 我地變得唔正常
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:55 硐表
佢晚上零晨一入房就一定係咩咩架啦
我地x生活都正常架(以一齊14年計)  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
36#
發表於 07-10-11 15:06 |只看該作者
空氣清新機都唔得?

如果我c6都贊成gei, 咁我會換房
原文章由 雪文 於 07-10-11 15:02 硐表
簡單講個問題, 俾你哋D無聊C9討論吓

入伙二年先發現仔女房係最最多塵的, 但佢二個又係氣管唔好, 真係唔適合住.  但係如果換房會好大工程, 二間房的家私要全部換, 你哋話點呢 ?? ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
37#
發表於 07-10-11 15:06 |只看該作者
我都返黎啦!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
38#
發表於 07-10-11 15:07 |只看該作者
我都會, 佢死x
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 15:01 硐表
我會發難渣

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
39#
發表於 07-10-11 15:08 |只看該作者
既然有2, 點解個工人要一齊訓? 叫個工人同小朋友訓lor
原文章由 funbabyhk 於 07-10-11 14:50 硐表
同工人同一間房瞓, 緊係唔方便走過去搵佢啦....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
40#
發表於 07-10-11 15:09 |只看該作者
我都係咁話, 仔女氣管唔好, 佢地辛苦之餘, 佢地睇醫生d $$都係返度啦......


原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:06 硐表
空氣清新機都唔得?

如果我c6都贊成gei, 咁我會換房
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖