註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
洋房
返回頂部
大宅
原文章由 808280 於 07-10-28 12:01 硐表 真開心,終於有"可立小學"的國民回覆啦! 今年P.2A班係拔尖&.2D係精英. maggielou你好,你仔仔讀邊班呀? 得閒入來交流下.
原文章由 808280 於 07-11-23 13:51 硐表 Hi cliffalice, 昨日又同個女開戰,又被佢激到噴火 ! 叫佢溫英默,佢就話讀都未讀過點默呀! 但我係前兩日先同佢溫過,佢也抄過一次, 居然同我講話唔知點默,你話嬲唔嬲啞. ...
原文章由 808280 於 08-1-23 17:31 發表 星期六學校派成績表,我已預計囡囡不會太高名次, 因中文只得75分. 下星期課程綜合週,有TSA預測,唔知會唔會計分呢?
別墅
原文章由 808280 於 08-1-26 21:30 發表 亞女今日派左成績表,名次排15,同二年級下學期一樣, 佢班主任話佢成績唔標"青",做事唔細心又求其. 亞女唔知幾時至改到.