註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:28 硐表 等收工
返回頂部
原文章由 雪文 於 07-9-27 17:29 硐表 我要放工啦 我想問點解唔約 10點, 早D去有好多嘢要打點, 行去百佳再行返來唔使一個鐘咩.
伯爵府
原文章由 雪文 於 07-9-27 17:31 硐表 今晚才上來温書, 88啦
原文章由 come爸嘩 於 07-9-27 17:34 硐表 88888888888888888888
原文章由 雪文 於 07-9-27 17:36 硐表 無得走呀 唉......我囡要廷長
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:39 硐表 why
原文章由 come爸嘩 於 07-9-27 17:32 硐表 我唔想太早起身嘛~~~~:loveliness: 百佳係我隔離屋苑, 華潤再近D添, 係BBQ場隔離.
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-9-27 17:29 硐表 JERRY媽: 你果日約11點幾來到, 再打電話比我地啦!
原文章由 雪文 於 07-9-27 17:42 硐表 閃遲咗囉, 打單的同事走咗, 我老細要我代佢打, 個客話明天9點入貨倉攞貨
子爵府
原文章由 雪文 於 07-9-27 17:44 硐表 OKOK, 咁10點半. Love,我哋二個約幾點MTR等呀 ??
原文章由 hoganmama 於 07-9-27 17:48 硐表 由朝早等到而家都未收得
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:48 硐表 10:15分應該ok呱我地2個站就到
原文章由 katiekma 於 07-9-27 17:53 硐表 有冇野要幫手買????
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:54 硐表 準備閃人啦 886
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:48 硐表 10:15分應該ok呱我地2個站就到 但我地洗唔洗買豬扒