關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 深水埗有冇好學校????
樓主: 嵐嵐mimi
go

深水埗有冇好學校???? [複製鏈接]

Rank: 4

醒目開學勳章


974
21#
發表於 07-10-3 19:46 |只看該作者
係咩!!!深水步區可以抽九龍塘區既小學, 咁咪好發!!!   我淨係知 38 & 40 combined 左咋喎...............

Rank: 5Rank: 5


4747
22#
發表於 07-10-3 20:38 |只看該作者
原文章由 catcatmom 於 07-10-2 23:16 硐表
深水埗好既官津學校不多, 不過今年幼稚園校長說深水埗區可抽九龍塘web,已combined了.可去九龍塘web試吓,新移民會少d, 而加聽聞有d經濟環境好既大陸人,都無博大抽獎,要讀私小or直資, 佢地都怕遇到新移民,佢地更加明白 ...


From EDB's web, Sham Shui Po (40) is not combined with Kln Tong (41).

http://www.edb.gov.hk/index.aspx?langno=2&nodeID=1505

Rank: 5Rank: 5


4494
23#
發表於 07-10-4 13:17 |只看該作者
甘可能我係家長會聽錯了!因後來我問幼稚園老師係咪深水涉可抽九龍塘web,佢仲話"係"tim!可能佢都唔知,佢都好年青. 因我不打算大抽獎,所以無find out.

原文章由 WYmom 於 07-10-3 20:38 硐表


From EDB's web, Sham Shui Po (40) is not combined with Kln Tong (41).

http://www.edb.gov.hk/index.aspx?langno=2&nodeID=1505

Rank: 5Rank: 5


2825
24#
發表於 07-10-8 20:04 |只看該作者
原文章由 KOKOMAN 於 07-10-2 19:45 硐表
深水埗官津校應間間差不多,在此區最好是私校,如:
德雅、禮賢、聖方濟各、德貞、啟基等。


請問崇真小學也是私校.....評語好嗎? thanks.
vip no. 分享:
menard 85折, 可代買.
isa knox 9折
SebMed美康會員價
Harvey Nichols Beauty Card, Kiyto手袋 85折

Rank: 5Rank: 5


2825
25#
發表於 07-10-8 20:05 |只看該作者
原文章由 rubymo928 於 07-10-1 21:47 硐表


Hmmm....  As my girl will be in P1 next year and I'm at Net 40.   After searching and school visits.

1) LaiChiKok Chatholic  (I visited the school)
2) SKH St. Andrew's  (I visited the school)
3) SK ...



請問SKH St. Andrew's  有何評語, thanks.
vip no. 分享:
menard 85折, 可代買.
isa knox 9折
SebMed美康會員價
Harvey Nichols Beauty Card, Kiyto手袋 85折

Rank: 4


734
26#
發表於 07-10-8 20:54 |只看該作者
幾好.............

原文章由 helenjoe 於 07-10-8 20:04 硐表


請問崇真小學也是私校.....評語好嗎? thanks.


222
27#
發表於 07-10-9 19:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 1


19
28#
發表於 07-10-14 23:51 |只看該作者

聖芳濟愛德小學又如何?

我們剛搬到荔枝角, 想幫仔仔下學期插班小二, 不知聖芳濟愛德小學怎樣?  請指教!

Rank: 4


507
29#
發表於 07-10-15 01:25 |只看該作者
請問英華是不是男校?口碑好嗎?

原文章由 KOKOMAN 於 07-10-2 19:45 硐表
還有英華(直資)

[ 本文章最後由 06yy 於 07-10-15 01:27 編輯 ]

Rank: 4


740
30#
發表於 07-10-15 03:24 |只看該作者
英華係男校,今年轉左做直資
學校好好架,又係中學一條龍
不過都有成千幾人apply
competition 好大架

原文章由 06yy 於 07-10-15 01:25 硐表
請問英華是不是男校?口碑好嗎?

Rank: 4


507
31#
發表於 07-10-15 13:42 |只看該作者
嘩!成千几人申請都應該唔差得去边。

我小朋友都係讀直資,可惜學校越辨越差,我對學校無晒信心,近近地都想轉出美孚or深水埗那边。

原文章由 鳳梨 於 07-10-15 03:24 硐表
英華係男校,今年轉左做直資
學校好好架,又係中學一條龍
不過都有成千幾人apply
competition 好大架

[ 本文章最後由 06yy 於 07-10-15 13:43 編輯 ]

Rank: 4


901
32#
發表於 07-10-15 15:14 |只看該作者
原文章由 06yy 於 07-10-15 13:42 硐表
嘩!成千几人申請都應該唔差得去边。

我小朋友都係讀直資,可惜學校越辨越差,我對學校無晒信心,近近地都想轉出美孚or深水埗那边。


06yy,

請問您小朋友讀那間小學, 怎樣差呢? 因為我都考慮直資/私小.
如不方便, 可否pm告知.

謝謝!

Rank: 4


505
33#
發表於 07-10-15 15:22 |只看該作者
原文章由 06yy 於 07-10-15 13:42 硐表
我小朋友都係讀直資,可惜學校越辨越差,我對學校無晒信心,近近地都想轉出美孚or深水埗那边。


Which DSS your child study now ?  If you don't mind, pls PM me.  Tks !

Rank: 5Rank: 5


3218
34#
發表於 07-10-15 17:19 |只看該作者
06yy, 你個小朋友好似讀70區的dss, right ?


原文章由 06yy 於 07-10-15 13:42 硐表
嘩!成千几人申請都應該唔差得去边。

我小朋友都係讀直資,可惜學校越辨越差,我對學校無晒信心,近近地都想轉出美孚or深水埗那边。

Rank: 3Rank: 3


447
35#
發表於 07-10-18 16:32 |只看該作者
若你不怕做功課太多, 也是一間OK的學校. 因為常常要評估, 我覺得頗辛苦, 對我仔而言.

原文章由 helenjoe 於 07-10-8 20:05 硐表

請問SKH St. Andrew's  有何評語, thanks.

Rank: 4


734
36#
發表於 07-10-19 21:25 |只看該作者
可否告知那直資?
原文章由 06yy 於 07-10-15 13:42 硐表
嘩!成千几人申請都應該唔差得去边。

我小朋友都係讀直資,可惜學校越辨越差,我對學校無晒信心,近近地都想轉出美孚or深水埗那边。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖