- 在線時間
- 2229 小時
- 最後登錄
- 20-7-20
- 國民生產力
- 6165
- 附加生產力
- 10031
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-11-19
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3693
- 主題
- 96
- 精華
- 0
- 積分
- 19889
- UID
- 35057
 
|
原文章由 mamimummy 於 07-9-4 20:41 硐表 
今年已用新既計分方法--是指今年讀緊6年班的會受影響, 成績要明年先知. 所以我們做家長的都好想知結果. 但如果可以都係想佢有能力在'自行'階段自己考, 因唔受校網限制 . ...
今年升中是用06年畢業生的「中一入學前測驗」成績和1999/2000學年學能測驗的平均成績作調整,所以今年已反映了一部份。 |
|