關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 英華and陳守仁你哋會點選?
樓主: Y.Tma
go

英華and陳守仁你哋會點選? [複製鏈接]

Rank: 4


798
21#
發表於 07-8-31 23:50 |只看該作者
mamimummy,

lee 個post無人話過英華係名校,又無人話英華好過男拔, 我重未在任何地方聽過英華想認第一, 你的言論真的令人不解

原文章由 mamimummy 於 07-8-31 23:12 硐表
英華點同男拔比???!!!!! 完全唔同grade!! 係點解呢間係名校裡面, 英華的英語,國語,校外表現,成績都真係強差人意(如果話係名校, 更唔可同其他名校比), 但如果話係間唔錯ke學校都ok,有人會為男拔放棄抽La Salle, 因 ...

[ 本文章最後由 木土土 於 07-8-31 23:58 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4494
22#
發表於 07-8-31 23:56 |只看該作者
HI ALL

我唔期望係陳守仁可以學到一口流利英語,可比美英基d學生. 就算入左男拔女拔,英文講得流利果批學生,你知家庭背後比左幾多支援嗎? 朋友個仔讀男拔,亞仔d英文好鬼鬼! 原本外籍老師都有兩個,仲有佢屋企個小菲工人係"賓中之霸",一句講曬"差"!我問朋友點解仲請,皆因佢英文好,無賓音,佢怕請唔番英文甘好既工人!

但我希望間學校既老師d英文係字正腔圓, 訓練小朋友聽正宗英文既能力,唔係想佢講到好似鬼佬甘.(如果要o甘! 面對現實, 把小朋友送去真正國際學校:英基,漢基..) 好似我依加係公司同外國客傾生意,有時真係聽得唔係甘好!好在來來去去都係傾公司野,所以估估下都明曬+! 有d英國客最衰+啦,講到好鬼快,美國客都好d, 德國客d英文最好(與其他歐洲國家相比),又慢又標準.

港式英文真係唔知點define, 有d香港人d英文發音唔係港式,而係發音都錯.好似我之前問亞仔hamburger點讀,佢話香港人就o甘讀;外籍老師就o甘讀.  如果陳守仁d老師係字正腔圓, 已經好好.我去過優才個說明會, 佢地本地英文老師d英文都好好,但陳守仁個briefing我missed going, 因今年5月就開完,唯有上網八下啦!

另外我很欣賞snoopy校長!佢真係好好!

thanks for your info and sharing.


原文章由 木土土 於 07-8-31 20:11 硐表
陳守仁老師d英文發音overall我覺得ok, 有d好好,但都有老師發音只是一般香港人水準(嘻!我自己都係!), 但grammer就無問題.

陳守仁學生就不要expect靠學校可以學到好native accent, 始終language environment不及inter ...

[ 本文章最後由 catcatmom 於 07-9-1 00:08 編輯 ]

Rank: 4


798
23#
發表於 07-9-1 00:11 |只看該作者
catcatmom,

我都係跟小朋友一齊再讀書至知以前咁多字讀錯音 e.g. hamburger, triangle .................ops:" /> ops:" />

grammer 都好咗

原文章由 catcatmom 於 07-8-31 23:56 硐表
HI ALL

我唔期望係陳守仁可以學到一口流利英語,可比美英基d學生. 就算入左男拔女拔,英文講得流利果批學生,你知家庭背後比左幾多支援嗎? 朋友個仔讀男拔,亞仔d英文好鬼鬼! 原本外籍老師都有兩個,仲有佢屋企個小菲工 ...

[ 本文章最後由 木土土 於 07-9-1 00:12 編輯 ]

Rank: 4


835
24#
發表於 07-9-1 02:42 |只看該作者
mamimummy,
英華冇男拔咁勁, 我認同
但英華校外表現,成績強差人意, 我覺得一定唔係囉
尢其你話校外成績, 英華都叫唔勁, 真係冇邊幾間勁
我更唔明其他名校係指邊d

而英華我覺得男校同女校都出名囉
港島咪多d人識女校, 九龍咪多d人識男校

同埋, 英華幾時想認第1=.=
你無意, 不過可能有心

[ 本文章最後由 FUNG12345 於 07-9-1 02:44 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


324
25#
發表於 07-9-1 09:50 |只看該作者
原文章由 FUNG12345 於 07-9-1 02:42 硐表
mamimummy,
英華冇男拔咁勁, 我認同
但英華校外表現,成績強差人意, 我覺得一定唔係囉
尢其你話校外成績, 英華都叫唔勁, 真係冇邊幾間勁
我更唔明其他名校係指邊d

而英華我覺得男校同女校都出名囉
港島咪多d人識女校 ...


Fung12345 您好!
一直以來你提供有關英華的資料真的很多謝你!你在BK的熱心程度大家亦明白,但如此刻您身為一個學生或許還不大明白做父母的想法,因真是因人而異的,此刻的爭論莫非你上了大學還要為大學排名而爭論嗎?選了學科又要為那學科而爭論嗎?
年輕人眼光放遠一些,掌握自己的前途才是最重要的,好好享受學生的生活罷!

我的大女兒很幸運地今年入了港大了,她也不是什麼名校生,但她一直也很快樂呢...........先預祝你學業有成啦......




[ 本文章最後由 kansang 於 07-9-1 09:54 編輯 ]

Rank: 4


734
26#
發表於 07-9-1 12:01 |只看該作者
我都很同意你說法,以前小兒也讀聖方濟,如換了今天,我會考男拔和英華,選校升中實在太困擾了,有一條龍英中是最好,不要介意小學是中文小學。

原文章由 leschelems 於 07-8-31 23:46 硐表
這兩家學校分別都相當大,家長應該不難作出判斷。

兩家學校跟男女拔(及聖保羅男女校)是爭不了的,正路有得選擇一定是男女拔。反而英華轉直資,在缺乏一條龍直資學校的九龍和葵荃區,會直接和培正等有競爭,而基於一條龍的優勢,個 ...

Rank: 4


835
27#
發表於 07-9-1 12:39 |只看該作者
原文章由 kansang 於 07-9-1 09:50 硐表


Fung12345 您好!
一直以來你提供有關英華的資料真的很多謝你!你在BK的熱心程度大家亦明白,但如此刻您身為一個學生或許還不大明白做父母的想法,因真是因人而異的,此刻的爭論莫非你上了大學還要為大學排名而爭論嗎?選了學 ...

我唔係話要爭d咩, 講英華點勁點勁
但有時真係好過份, 如果有人話英華成績唔係好果d(唔係惡意既), 我覺得可以接受
但課外活動都話唔好, 我覺得佢係明攪事
有時重要講多幾句自己加上去既野去鬧下英華
呢d回應好難令人唔出聲

同埋, 其實唔止英華, 有時其他學校有人比既意見同事實相反, 我都會講下

Rank: 5Rank: 5


1379
28#
發表於 07-9-1 12:56 |只看該作者
人各有志 大家要0既嘢唔同,冇得比較. 學校又各有自己特色,好難取捨

~要功課少?
~要校長做得好?
~要老師流動性少?
~要開心?
~要標準英語?
~要一條龍?直資定資助先:
~要程度比人強
~要中文課用國語
~要number 1 學校/名校
~!!!!!!!!!!!!!!?

睇睇下上面d嘢,好似係間國際學校多d喎
但最大問題米就係$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$囉
有錢哈哈問題就容易解決嘞 咁就睇你捨唔捨得呢!

Rank: 5Rank: 5


1379
29#
發表於 07-9-1 13:05 |只看該作者
原文章由 FUNG12345 於 07-9-1 12:39 硐表

我唔係話要爭d咩, 講英華點勁點勁
但有時真係好過份, 如果有人話英華成績唔係好果d(唔係惡意既), 我覺得可以接受
但課外活動都話唔好, 我覺得佢係明攪事
有時重要講多幾句自己加上去既野去鬧下英華
呢d回應好難令人 ...


其實想問你好耐架啦: 呀~~~~: 係你角度英華係咩ranking架? 因為我有時真係睇唔明你講個d嘢,可能我脫節啦.想請你說直的,唔好兜圈,thanks!
我係第一次答你咀炸,因為你最近好出名呢,都想認真d問下你嘢.

Rank: 5Rank: 5


4494
30#
發表於 07-9-1 17:02 |只看該作者
作為英文老師d英文發音當然要標準,唔係要講到好似鬼仔鬼妹甘.起碼發音正確,文法正確. 標準係必然,唔標準間學校d老師就有問題. n年前我識得個小學老師教上午班, 下午就去打牌. 現在d老師就要考基準試,時移世易,標準係最低要求.唔通教錯曬d發音都接受!


原文章由 CHUCHU 於 07-9-1 12:56 硐表
人各有志 大家要0既嘢唔同,冇得比較. 學校又各有自己特色,好難取捨

~要功課少?
~要校長做得好?
~要老師流動性少?
~要開心?
~要標準英語?
~要一條龍?直資定資助先:
~要程度比人強
~要中文課用國 ...

Rank: 4


870
31#
發表於 07-9-4 03:29 |只看該作者
請問英華係中文小學英文小學?
Thanks.

Rank: 5Rank: 5


4747
32#
發表於 07-9-4 07:07 |只看該作者
原文章由 jjd 於 07-9-4 03:29 硐表
請問英華係中文小學定英文小學?
Thanks.


英華係中文小學.

Rank: 5Rank: 5


1379
33#
發表於 07-9-4 21:51 |只看該作者
原文章由 catcatmom 於 07-9-1 17:02 硐表
作為英文老師d英文發音當然要標準,唔係要講到好似鬼仔鬼妹甘.起碼發音正確,文法正確. 標準係必然,唔標準間學校d老師就有問題. n年前我識得個小學老師教上午班, 下午就去打牌. 現在d老師就要考基準試,時移世易,標準係 ...


我唔介意口音,但發音就好意介意唔正確
‹ 上一主題|下一主題