關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 觀塘家長站
樓主: kt8001
go

觀塘家長站 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2065
21#
發表於 07-8-21 16:48 |只看該作者
yes. TKO = TSEUNG KWAN O= 將軍澳

原文章由 kt8001 於 07-8-21 16:45 發表
KATIE
我想問呢? 你住TKO是否將軍澳,我D領悟力極低

Rank: 5Rank: 5


2039
22#
發表於 07-8-21 17:48 |只看該作者
KATIE
咁你咪要食多個早餐 ,我送完囡上褓姆車,後返屋企攪我個仔起身返學,之後才返工,勁唔得閒

katiekma
me, too.送完佢返學, 自已又返 9:30。8:45 先去搭車,個卡 la 位do吾知做乜好 。

[/quote] [/quote]

Rank: 5Rank: 5


2065
23#
發表於 07-8-21 18:17 |只看該作者
kt8001,
吾好 lar掛, 我己經好肥la, 飲水都肥果隻。

原文章由 kt8001 於 07-8-21 17:48 發表
KATIE
咁你咪要食多個早餐 ,我送完囡上褓姆車,後返屋企攪我個仔起身返學,之後才返工,勁唔得閒

katiekma
me, too.送完佢返學, 自已又返 9:30。8:45 先去搭車,個卡 la 位do吾知做乜好 。

[/ ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
24#
發表於 07-8-21 21:44 |只看該作者
Dear all,

我今個月開始已經訓練亞仔唔訓下午覺啦, 夜晚7:30食飯, 9點上床訓, 朝早7:15-7:45起身, so far都ok, 係有時朝早唔肯起身lor

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
25#
發表於 07-8-21 21:46 |只看該作者
katiekma

我星期日買左lego書包la, 係toyrus買, 激死人, 之前睇有特價$250, 個日買無wor, 要成$300, toyrus又淨番1個wor, 我費時再去搵, 都要照買

我仔套校服無甩色la 真好彩

Rank: 5Rank: 5


2065
26#
發表於 07-8-21 22:16 |只看該作者
買左咪好law, 都開學lar。我重未訓鍊佢,佢平時11:00 -12:00訓, 10:30起身。

原文章由 hoganmama 於 07-8-21 21:46 發表
katiekma

我星期日買左lego書包la, 係toyrus買, 激死人, 之前睇有特價$250, 個日買無wor, 要成$300, toyrus又淨番1個wor, 我費時再去搵, 都要照買

我仔套校服無甩色la ...

Rank: 3Rank: 3


456
27#
發表於 07-8-21 23:39 |只看該作者
原文章由 kt8001 於 07-8-21 16:36 發表
emonmama
你會叫你囡囡幾多點瞓架,我個囡要11:00-30左右才肯瞓

預計6:00就要起身...梳洗食早餐...7:00要上校車..除左驚呀囡唔肯起身..都好驚自己唔知醒
[/quote]

kt8001
通常要佢10:30左右就要上床..下午佢多數都唔瞓晏覺...希望遲d返學佢可以再早d上床瞓...佢要好早起身呀.....

Rank: 5Rank: 5


2039
28#
發表於 07-8-22 12:41 |只看該作者
katiekma
你一定唔夠我肥,我都是肥人一族

吾好 lar掛, 我己經好肥la, 飲水都肥果隻。

[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2039
29#
發表於 07-8-22 13:21 |只看該作者
hoganmama
你都好呀!起碼你仔仔叫佢會去做,我果囡聽到出面有聲都話瞓唔到,我同我奶奶一同住,我奶奶好喜歡睇電視,我都唔知點做


我今個月開始已經訓練亞仔唔訓下午覺啦, 夜晚7:30食飯, 9點上床訓, 朝早7:15-7:45起身, so far都ok, 係有時朝早唔肯起身lor [/quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
30#
發表於 07-8-22 13:26 |只看該作者
  不過佢仲要同我一齊訓呢[quote]原文章由 kt8001 於 07-8-22 13:21 發表
hoganmama
你都好呀!起碼你仔仔叫佢會去做,我果囡聽到出面有聲都話瞓唔到,我同我奶奶一同住,我奶奶好喜歡睇電視,我都唔知點做


我今個月開始已經訓練亞仔唔訓下午覺啦, 夜晚7:30食飯, 9點上床訓 ... [/quote]

Rank: 5Rank: 5


2039
31#
發表於 07-8-22 13:35 |只看該作者
hoganmama ,
是她怕黑 所以同你一起訓







  不過佢仲要同我一齊訓呢[quote]原文章由 kt8001 於

[ 本文章最後由 kt8001 於 07-8-22 13:38 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
32#
發表於 07-8-22 13:48 |只看該作者
ar, 仲未肯自己一個人訓ar, 之前佢應承左8, 跟住又話9, 尋日又話出年wor, 比佢激死
原文章由 kt8001 於 07-8-22 13:35 發表
hoganmama ,
是她怕黑 所以同你一起訓







  不過佢仲要同我一齊訓呢[quote]原文章由 kt8001 於

Rank: 5Rank: 5


2039
33#
發表於 07-8-22 14:00 |只看該作者
你囡囡好聰明同口齒伶俐喎!我個囡自己瞓,不過常要過來瞓我唔比,我話佢來瞓我就把牀比細佬瞓,我個仔好恨有一張自己的牀,不過屋企細有只張丁字牀床,佢地同我奶奶一間房

原文章由 hoganmama 於 07-8-22 13:48 發表
係ar, 仲未肯自己一個人訓ar, 之前佢應承左8月, 跟住又話9月, 尋日又話出年wor, 比佢激死

Rank: 5Rank: 5


2039
34#
發表於 07-8-22 14:06 |只看該作者
你個女好聰明同口齒伶俐呀!
我個女都常要來同我瞓,我都唔比,不過其實我都好想同佢瞓,因之後再大個D,佢都唔會找你同佢瞓,冇灑親切感:cry:

原文章由 hoganmama 於 07-8-22  13:48 發表
係ar, 仲未肯自己一個人訓ar, 之前佢應承左8月, 跟住又話9月, 尋日又話出年wor, 比佢激死

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
35#
發表於 07-8-22 15:32 |只看該作者
我個係仔黎gar
原文章由 kt8001 於 07-8-22 14:06 發表
你個女好聰明同口齒伶俐呀!
我個女都常要來同我瞓,我都唔比,不過其實我都好想同佢瞓,因之後再大個D,佢都唔會找你同佢瞓,冇灑親切感:cry:

Rank: 5Rank: 5


2065
36#
發表於 07-8-22 15:53 |只看該作者
我個女都系同我訓架, k2 推 k3 自已訓, k3 又話一年班, 而加我再問重話10 歲先。

原文章由 hoganmama 於 07-8-22 15:32 發表
我個係仔黎gar

Rank: 5Rank: 5


2039
37#
發表於 07-8-22 18:00 |只看該作者
攪到錯灑添..... SORRY,我真好無記性

[ 本文章最後由 kt8001 於 07-8-22 19:32 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2039
38#
發表於 07-8-22 19:36 |只看該作者
katie
你同hoganmama個你一樣喎!,咁你咪要買張大床至掂, ,你地有幾多個仔囡架,我有2個活寶貝

原文章由 katiekma 於 07-8-22 15:53 發表
我個女都系同我訓架, k2 推 k3 自已訓, k3 又話一年班, 而加我再問重話10 歲先。

Rank: 5Rank: 5


2065
39#
發表於 07-8-22 20:17 |只看該作者
我c6訓窗台law, 我有2個寶貝, 大仔升中3, 細女升小一。

原文章由 kt8001 於 07-8-22 19:36 發表
katie
你同hoganmama個你一樣喎!,咁你咪要買張大床至掂, ,你地有幾多個仔囡架,我有2個活寶貝

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
40#
發表於 07-8-23 09:11 |只看該作者
我c6訓隔離房
原文章由 katiekma 於 07-8-22 20:17 發表
我c6訓窗台law, 我有2個寶貝, 大仔升中3, 細女升小一。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖