註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 kt8001 於 07-8-21 16:45 發表 KATIE 我想問呢? 你住TKO是否將軍澳,我D領悟力極低
返回頂部
原文章由 kt8001 於 07-8-21 17:48 發表 KATIE 咁你咪要食多個早餐 ,我送完囡上褓姆車,後返屋企攪我個仔起身返學,之後才返工,勁唔得閒 katiekma me, too.送完佢返學, 自已又返 9:30。8:45 先去搭車,個卡 la 位do吾知做乜好 。 [/ ...
子爵府
原文章由 hoganmama 於 07-8-21 21:46 發表 katiekma 我星期日買左lego書包la, 係toyrus買, 激死人, 之前睇有特價$250, 個日買無wor, 要成$300, toyrus又淨番1個wor, 我費時再去搵, 都要照買 我仔套校服無甩色la ...
複式洋房
原文章由 kt8001 於 07-8-21 16:36 發表 emonmama 你會叫你囡囡幾多點瞓架,我個囡要11:00-30左右才肯瞓 預計6:00就要起身...梳洗食早餐...7:00要上校車..除左驚呀囡唔肯起身..都好驚自己唔知醒
原文章由 kt8001 於 07-8-22 13:35 發表 hoganmama , 是她怕黑 所以同你一起訓 不過佢仲要同我一齊訓呢[quote]原文章由 kt8001 於
原文章由 hoganmama 於 07-8-22 13:48 發表 係ar, 仲未肯自己一個人訓ar, 之前佢應承左8月, 跟住又話9月, 尋日又話出年wor, 比佢激死
原文章由 kt8001 於 07-8-22 14:06 發表 你個女好聰明同口齒伶俐呀! 我個女都常要來同我瞓,我都唔比,不過其實我都好想同佢瞓,因之後再大個D,佢都唔會找你同佢瞓,冇灑親切感:cry:
原文章由 hoganmama 於 07-8-22 15:32 發表 我個係仔黎gar
原文章由 katiekma 於 07-8-22 15:53 發表 我個女都系同我訓架, k2 推 k3 自已訓, k3 又話一年班, 而加我再問重話10 歲先。
原文章由 kt8001 於 07-8-22 19:36 發表 katie 你同hoganmama個你一樣喎!,咁你咪要買張大床至掂, ,你地有幾多個仔囡架,我有2個活寶貝
原文章由 katiekma 於 07-8-22 20:17 發表 我c6訓窗台law, 我有2個寶貝, 大仔升中3, 細女升小一。