關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
樓主: PoYi723
go

KUMON [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


331
21#
發表於 07-8-19 23:03 |只看該作者
原文章由 ansontong 於 07-8-19 22:40 發表

為何三科讀齊,中學會必差?


可否講多D, 我想知道為何到中學會必差呢 是否學公文數真的那麼差 [/quote]


我都好想知?????

Rank: 3Rank: 3


331
22#
發表於 07-8-19 23:44 |只看該作者
我係一個早出晚歸的c9...搵$好辛苦(六合彩又唔比我中)

如果要比錢去補習班,學返學校所教的我十分不願...大浪費

反而公文內容與學校不同,就當是課外補品吧

其實公文英同公文中都可以幫小朋友儲生字...

眼見小女讀公文英,轉了一間較深的學校,應付英文都無問題...

公文中所學的併音已超越學校所教,所以併音分數很高...

中文科都ok,只是作文較差(公文無作文)

在功課上我一直都無理會她們,但兩人的成績我都好滿意

所以呢兩科一直都無夜放棄到

至於數學...真係好苦悶...而且我明白數學唔係死做難做就可以成功...但女兒的數學又係全級十名內,所以又唔敢停...

在上公交文的日子中,見到好多成績好的學生(小學生)都有上公文,老師的子女,都有返公文...

反而...反對公文的聲音又唔多,

其實我一直擔心比小朋友讀公文的決定係錯的

我真希望有位高人可以分析比我知公文的壞處和影響

Rank: 3Rank: 3


169
23#
發表於 07-8-20 00:19 |只看該作者
Thank You very much for your valuable response!禁使唔使日日做呀?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12913
24#
發表於 07-8-20 19:23 |只看該作者
原文章由 norakyng 於 07-8-19 22:18 發表

Hi,

為何三科讀齊,中學會必差?


要做一個正常的人,最重要是能夠看得見希望,在成人世界裡,我們每天上時班營營役役,拚命搏殺,就是因為知道在每天的晚上有片刻的閑遐,周末時更可以享受一下,如果沒有這些享受時間,有多少人仍會努力工作?

我們計一計數吧,現在一個普通的小學生,每天大約花個半至兩個小時做功課,如果每天再要做公文中、英、數的話,那麼,他每天勢必在書桌上逗留三小時以上。

小朋友最需從玩耍中學習,從閑遐中將所學沉澱、升華。但三科齊讀的話,小朋友有多少的餘遐?天天對著沒完沒了的功課,眼見別的小孩四處玩耍,自己卻過著做完功課便睡覺的生涯。在這情況下,有多少兒童不對學習生厭?在小學時,不少的學生會在家長的高壓下做出不錯的成績。但到中學後,沒有動力的學讀書會有多好呢?中學主要靠自發性,打、罵、哦都完全失效,一個對學習生厭的學生成績怎會好?

eviepa

Rank: 3Rank: 3


190
25#
發表於 07-8-20 20:32 |只看該作者
乜一個做公文練習既人會對學習生厭?

點解你會知?

Rank: 3Rank: 3


331
26#
發表於 07-8-20 22:59 |只看該作者
原文章由 andyrightma 於 07-8-20 20:32 發表
乜一個做公文練習既人會對學習生厭?

點解你會知?



我答你...因為eviepa對小朋友的教育很有心得,

他所講的正正是現在部份學習公文學生發生的問題...

呢個問題很多父母都會知,

但有幾多父母會去面對...相信是更大的問題

Rank: 3Rank: 3


331
27#
發表於 07-8-20 23:08 |只看該作者
原文章由 eviepa 於 07-8-20 19:23 發表


要做一個正常的人,最重要是能夠看得見希望,在成人世界裡,我們每天上時班營營役役,拚命搏殺,就是因為知道在每天的晚上有片刻的閑遐,周末時更可以享受一下,如果沒有這些享受時間,有多少人仍會努力工作 ...



eviepa:

我同亞女比你嚇死啦!

唸左成日都唔明"為何三科讀齊,中學會必差?"

亞女因為成績好,佢覺得公文幫到佢,佢見到你回覆,佢好驚無得讀,更驚中三成績差,依家一天光曬

Rank: 5Rank: 5


3136
28#
發表於 07-8-20 23:15 |只看該作者
我兩個小朋友一個學中文, 一個學數學, 因由外地回流及讀 IS, 亦知有好多 IS 學生讀, 而且公文老師亦告知一些成功的例子, 而且時間也不用長, 一至兩年可追返或超越, 所以希望試一試;他們已學了兩個多月, 成績唔錯, 暫可接受。

Rank: 3Rank: 3


331
29#
發表於 07-8-20 23:18 |只看該作者
原文章由 bowling68 於 07-8-18 01:19 發表
suggest first English, then Chinese.  and no need Maths.



同意!first English, then Chinese

math好悶,k3唔好比佢學

學在d抗拒感返來,你就後悔,小女就試過

要學math就去買公文math連線習作吧

Rank: 3Rank: 3


190
30#
發表於 07-8-21 08:47 |只看該作者
無事忙,

我想知讀左公文, 中學有幾差?
讀左其他課程的小朋友是否絕對不會發生問題?


原文章由 無事忙 於 07-8-20 22:59 發表



我答你...因為eviepa對小朋友的教育很有心得,

他所講的正正是現在部份學習公文學生發生的問題...

呢個問題很多父母都會知,

但有幾多父母會去面對...相信是更大的問題

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1735
31#
發表於 07-8-21 12:15 |只看該作者
Hi 7777 and Sandy Wu,

我正打算幫兒子(5 years old)報Kumon English, 你們的小朋友讀得好唔好呀? 可否講嚟聼吓. Thanks a lot!

原文章由 77777 於 07-8-20 23:09 發表
我小朋友都有學公文, 但只係英文科, 如果小朋友要學齊中英數, 都幾慘, 學習如果變成一種壓力, 就沒有意思了, 反而會令小朋友對學習失去興趣.

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1735
32#
發表於 07-8-21 13:46 |只看該作者
77777,

謝謝你的回覆. 你仔仔有多大, 是報讀邊種班別? 因我沒有去聽講座. Could you tell me some more, thank you.:


原文章由 77777 於 07-8-21 13:11 發表
Hi,

公文英文係幾好架, 我仔仔讀得很開心, 佢每日花十多分鐘做功課, 學了很多生字, 同佢現在默書唔洗點串字.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12913
33#
發表於 07-8-21 19:00 |只看該作者
原文章由 無事忙 於 07-8-20 23:08 發表

eviepa:

我同亞女比你嚇死啦!

唸左成日都唔明"為何三科讀齊,中學會必差?"

亞女因為成績好,佢覺得公文幫到佢,佢見到你回覆,佢好驚無得讀,更驚中三成績差,依家一天光曬


我是講真的,如果妳不替囡囡 cut 去一、兩科,我對她中三後的成績不敢看好。

Rank: 3Rank: 3


331
34#
發表於 07-8-21 19:17 |只看該作者
原文章由 andyrightma 於 07-8-21 08:47 發表
無事忙,

我想知讀左公文, 中學有幾差?
讀左其他課程的小朋友是否絕對不會發生問題?



你好似唔明我講乜!

但我又唔明你想問乜?

Rank: 3Rank: 3


331
35#
發表於 07-8-21 19:21 |只看該作者
原文章由 eviepa 於 07-8-21 19:00 發表


我是講真的,如果妳不替囡囡 cut 去一、兩科,我對她中三後的成績不敢看好。



點解要中三後?點解唔會早D見問題出現?

不過我小朋友1:30已回家,下午大把時間,未轉全日,暫時都應付到

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12913
36#
發表於 07-8-21 20:34 |只看該作者
原文章由 無事忙 於 07-8-21 19:21 發表

點解要中三後?點解唔會早D見問題出現?

不過我小朋友1:30已回家,下午大把時間,未轉全日,暫時都應付到


人成長的過程是這樣的,中二是個分水嶺,之前是個小孩子,差不多父母講甚麼就信甚麼,中二開始有獨立思考,開始會質疑父母的做法,亦是反叛的開始。

我朋友的子女大都是以Band 1姿態進入中學,其中以催谷的方法打造出高分數的多數在中一時還有一點老本可吃,成績尚可,但到中二時和父母的關係轉差,成績開始滑落,到中三後,一浪低於一浪。

中學靠對宇宙奧妙的好奇,靠自發性,靠少年人分配作息的能力,催谷只會適得其反。

公文式中,數學是催谷的典型,在小學時確可把分數谷上,但這樣的模式,卻是高中時取分的絆腳石,我極反對。

聽說公文中主要為閱讀理解,對學習會有幫助,但形式仍是太悶,應比齋閱讀課外書的效果為小。

看過小許公文英的練習,似乎相當有系統,應比坊間所買的補充練習為好,可以一試。但我始終覺得,這方法比不上閱讀英文課外書再加上觀看英文卡通片 (當然,要令子女看英文書是件非常困難的事,如果無法令子女看英文書,則公文英可能是個不錯的選擇)。

無論你覺得公文式有用還是無用,三科齊讀就是挑戰子女的忍受極限,連我家附近公文式的老闆也認為太多,妳想想吧!

eviepa

Rank: 3Rank: 3


331
37#
發表於 07-8-21 21:10 |只看該作者
原文章由 eviepa 於 07-8-21 20:34 發表


人成長的過程是這樣的,中二是個分水嶺,之前是個小孩子,差不多父母講甚麼就信甚麼,中二開始有獨立思考,開始會質疑父母的做法,亦是反叛的開始。

我朋友的子女大都是以Band 1姿態進入中學,其中以催谷 ...



明白,等我和女兒商量下先

THANKS!

Rank: 5Rank: 5


2258
38#
發表於 07-8-21 22:16 |只看該作者
原文章由 eviepa 於 07-8-21 20:34 發表


人成長的過程是這樣的,中二是個分水嶺,之前是個小孩子,差不多父母講甚麼就信甚麼,中二開始有獨立思考,開始會質疑父母的做法,亦是反叛的開始。

我朋友的子女大都是以Band 1姿態進入中學,其中以催谷 ...


hi eviepa,

"公文式中,數學是催谷的典型,在小學時確可把分數谷上,但這樣的模式,卻是高中時取分的絆腳石,我極反對。

聽說公文中主要為閱讀理解,對學習會有幫助,但形式仍是太悶,應比齋閱讀課外書的效果為小。"

Sorry I can't type chinese at home.  I've read your past BK and your comments are very valuable.

Reading is good but it can't practise writing skill.  How to improve chinese writing skill for IS student?  Thanks for your comment first.


645
39#
發表於 07-8-22 14:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


645
40#
發表於 07-8-22 14:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題