關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 優才vs 資優
樓主: manming3
go

優才vs 資優 [複製鏈接]


399
21#
發表於 07-8-7 14:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽


399
22#
發表於 07-8-7 15:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽


399
23#
發表於 07-8-7 15:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 4


664
24#
發表於 07-8-7 17:04 |只看該作者
除了英文同一些才華班係英文外,所有科目都用中文.

我覺得小一d中文都幾深下, 除了用啟思的課本外,學校有自備的教材. 例如四字成語—塞翁失馬,守株待兔等等的典故,包括時代/人物/事項等等緝錄成教材.

不過我最欣賞的是老師設計的工作紙, 學校都有生字寫,不過數量不多. 看得到老師情願多花一點時間設計工作紙, 小朋友不用沉悶地抄寫, 反而是令小朋友可以真正設設實實懂得運用所學的詞匯, 數下d工作紙,便知道小朋友其實變相係寫多了幾次生字.


399
25#
發表於 07-8-7 18:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3765
26#
發表於 07-8-8 00:22 |只看該作者

優才08小一家長

各位等緊優才放榜既家長, 我地班07家長已经決定摺左我地自己个forum, 成村人搬去隔離果个 "優才家長分享站 "果度, 同所有各級既人仕,繼續我地既交流。

如果你地想有番一个自已既地方, 講吓一D準小一家長关心既題目, 咁你地就自己開番个forum啦,

唔知邊个會係就一个收到取錄信呢? 會唔會係我!! 係就好啦, 嘻嘻,

Rank: 5Rank: 5


3765
27#
發表於 07-8-9 00:04 |只看該作者
原文章由 manming3 於 07-8-5 13:11 發表
各位家長,

請問有冇資優兒童讀緊優才, 表現如何?


我唸全港冇一間學校比優才更照顧資優生既、

所有小一新生一入學都要接受多元智能測試, 以找出學生係邊一方面有特長, 學校會跟進。
每星期有兩次(共四節)才華班, 有70幾種不同活動, 同學可根據與趣參加,
全校有四份一學生, 约120人被挑選出來,接受課後資優培訓,
另有30幾人獲安排參加个人資優計劃, 學校安排同學一个老師做mentor, 老師會針對个別同學既情況, 而制定个人學習計劃。
學校靈活处理學生跳级。
小六時, 會安排學生做升中多元知能測試。
優才係由天才教育協會創辨, 創辨人兼課程总監係美国歌倫比亞大學資優教育博士, 中国科學院心理研究所客席教授﹔校長亦擁有資優教育博士學位,
學校設有資優教育主任, 所有老師都接受过校本資優教育培訓。


399
28#
發表於 07-8-9 00:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2421
29#
發表於 07-8-9 00:30 |只看該作者
原文章由 hui1206 於 07-8-9 00:28 發表

資料好詳细


準優才家長, 對學校都有如此深切認識, 佩服.


399
30#
發表於 07-8-9 00:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 2


93
31#
發表於 07-8-9 14:42 |只看該作者
多謝晒, 好詳盡

Rank: 5Rank: 5


3765
32#
發表於 07-8-9 22:12 |只看該作者
原文章由 manming3 於 07-8-9 14:42 發表
多謝晒, 好詳盡

manming3,

咁你个小朋友係唔係資優呢?  你係点樣發現佢係有D特別呢?

Rank: 5Rank: 5


3765
33#
發表於 07-8-11 00:45 |只看該作者
原文章由 hui1206 於 07-8-9 00:34 發表

真係好野

過獎, 過獎。

我之不過去左幾次簡介會, 聽埋聽埋, 得閒又睇吓坊間果D小學雞精書, 加埋學校網址D資料, 整埋一碟者o

係呢度有好多對優才了解比我深既家長, 响佢地身上, 小弟學到好多野。


399
34#
發表於 07-8-11 22:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3765
35#
發表於 07-8-12 00:18 |只看該作者
原文章由 hui1206 於 07-8-11 22:09 發表

勤力嘅家長係會有回報嘅:

希望係啦。

Rank: 2


93
36#
發表於 07-8-13 09:01 |只看該作者
其實早前囡囡好情緖化, 於是去做 IQ Test, 同學媽咪話可以睇到佢有冇問題, 後來心理學家話囡囡應該係資優兒童, 所以比較敏感. 但佢因為未夠5歲,所以只可以同外國小朋友比較.  我諗住等佢5歲再做WISC IQ Test, 先可以確實佢係唔係資優.

Rank: 5Rank: 5


3765
37#
發表於 07-8-14 00:05 |只看該作者
原文章由 manming3 於 07-8-13 09:01 發表
其實早前囡囡好情緖化, 於是去做 IQ Test, 同學媽咪話可以睇到佢有冇問題, 後來心理學家話囡囡應該係資優兒童, 所以比較敏感. 但佢因為未夠5歲,所以只可以同外國小朋友比較.  我諗住等佢5歲再做WISC IQ T ...

原來係咁, 家有資優兒, 你應該感到自豪喎。

你個女係幾時去做IQ Test既?  我個人意見係唔洗咁快又再做一次啦, 知道佢資優咪得囉, 唔係用香港常模都冇所謂既,費事比咁多壓力小朋友,不如等佢再大一D, 到7、8歲再做WISC都唔遲既, 況且大一D做既IQ Test 更加準確o

唔好意思, 講佐咁多, 其實呢D係我以前行過既路, 供你參考而且。

Rank: 2


59
38#
發表於 07-8-14 00:12 |只看該作者
原文章由 manming3 於 07-8-13 09:01 發表
其實早前囡囡好情緖化, 於是去做 IQ Test, 同學媽咪話可以睇到佢有冇問題, 後來心理學家話囡囡應該係資優兒童, 所以比較敏感. 但佢因為未夠5歲,所以只可以同外國小朋友比較.  我諗住等佢5歲再做WISC IQ T ...




請問妳囡囡情緒問題係點樣呢?可否講吓?是否很難控制的呢?唔好意思咁多問題、我祗是想了解一下。

Rank: 2


93
39#
發表於 07-8-15 13:44 |只看該作者
眞係好感激你嘅意見


原文章由 中天英 於 07-8-14 00:05 發表

原來係咁, 家有資優兒, 你應該感到自豪喎。

你個女係幾時去做IQ Test既?  我個人意見係唔洗咁快又再做一次啦, 知道佢資優咪得囉, 唔係用香港常模都冇所謂既,費事比咁多壓力小朋友,不如等佢再大一D, 到7 ...

Rank: 2


93
40#
發表於 07-8-15 13:50 |只看該作者
囡囡好多心事,大概3歲開始, 晚上仲突然喊得好悽涼, 唔肯講眞說話, 行為似大人...好擔心.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖