- 在線時間
- 639 小時
- 最後登錄
- 16-12-8
- 國民生產力
- 177
- 附加生產力
- 1137
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-7-16
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2451
- 主題
- 21
- 精華
- 1
- 積分
- 3765
- UID
- 147817
 
|
原文章由 manming3 於 07-8-5 13:11 發表 
各位家長,
請問有冇資優兒童讀緊優才, 表現如何?
我唸全港冇一間學校比優才更照顧資優生既、
所有小一新生一入學都要接受多元智能測試, 以找出學生係邊一方面有特長, 學校會跟進。
每星期有兩次(共四節)才華班, 有70幾種不同活動, 同學可根據與趣參加,
全校有四份一學生, 约120人被挑選出來,接受課後資優培訓,
另有30幾人獲安排參加个人資優計劃, 學校安排同學一个老師做mentor, 老師會針對个別同學既情況, 而制定个人學習計劃。
學校靈活处理學生跳级。
小六時, 會安排學生做升中多元知能測試。
優才係由天才教育協會創辨, 創辨人兼課程总監係美国歌倫比亞大學資優教育博士, 中国科學院心理研究所客席教授﹔校長亦擁有資優教育博士學位,
學校設有資優教育主任, 所有老師都接受过校本資優教育培訓。 |
|