關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 己收到音小的信
樓主: makfr
go

己收到音小的信 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1569
21#
發表於 07-7-17 20:37 |只看該作者
amyBB1111
我地學校有2位男同學都收左,如你真係好想讀呢間,你可以繼續寫信去的~~

我個都係同marfr一樣,出自HKBUK的   

原文章由 makfr 於 07-7-17 15:39 發表
Hi, AmyBB111,

You may try to send them a letter to show your enthusiasm.  Also, my son is studying in HKBUK (浸幼)

[ 本文章最後由 kae 於 07-7-17 21:36 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1021
22#
發表於 07-7-18 10:47 |只看該作者
TingKiumom,

以我所知,其實大部份音小已婚教師的子女仍小,未去到大學階段,而教師的子女如在音小/中讀,都響有半價學費優惠。相信報紙的報導是比較放大某些事去報導。

我自己對此事平常心,而且有很多其他學校的行政,我們都是不清楚,他們可能亦有同樣事情發生呢!最主要是小朋友返學開心,老師有愛心!
原文章由 TingKiumom 於 07-7-18 01:01 發表
各位,

我個女都被音小收左,但昨日我在bk其他討論區看到以下文章,看後有點忐忑不安,你們有什麼想法?


(蘋果日報 2007-03-02)

【 記 者 倪 清 江 黃 偉 駿 報 道 】 位 於 鑽 石 山 學 校 村 的 優 ...

[ 本文章最後由 makfr 於 07-7-18 10:49 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2504
23#
發表於 07-7-18 13:48 |只看該作者

Hi..Kae and makfr,

多謝你地嘅意見,其實我都係抱住取經驗同埋朋友話覺得我個仔好似有D音樂天份叫我試吓考音小,而且學費都好貴,我都未必應付到.
我想問HKBUK(浸幼)係唔係石門嗰間呀,佢好似有小學同中學一條龍,我想做一個調查,我諗大家都會幾有興趣,睇吓讀一間出名嘅幼稚園同讀一間普通幼稚園,去考小一學校會有冇分別,因為我見有D朋友或鄰居嘅朋友, 讀D九龍塘名校,就算派位唔好,但去D名小學叩門,多數都收,真係想知係唔係.

Rank: 4


971
24#
發表於 07-7-18 15:28 |只看該作者
音小係學費方面會唔會有得申請減費

Rank: 3Rank: 3


219
25#
發表於 07-7-19 12:07 |只看該作者
Thank you!

原文章由 makfr 於 07-7-16 18:02 發表
今年報名(for 2008-2009 P.1)有2次, 第一次截止於6/15.
小一面試日(第二輪面試)
截止報名日期: 2007年9月8日

收生標準嚴格嗎? Not sure, 但父母一定要agree学校理念&不反對基督教

中學部最高班去 ...

Rank: 5Rank: 5


1569
26#
發表於 07-7-19 20:08 |只看該作者
amy
我地間幼稚園邊算名校呢???    
最出名咪就係成日比人話物野都無得學,番學唔知做物囉
但編編有家長(包括我2公婆)就好鐘意囉

其實我覺得要見一d老牌名官津,讀一d出名的幼稚園是有作用的,但現時見一d直資及私校大多鐘意學生主動、能言、有創意及轉數快,不是去考他們識幾多字與否,所以家長們target唔同,為子女選擇幼稚園都是有分別的~~

原文章由 AMYBB111 於 07-7-18 13:48 發表

Hi..Kae and makfr,

多謝你地嘅意見,其實我都係抱住取經驗同埋朋友話覺得我個仔好似有D音樂天份叫我試吓考音小,而且學費都好貴,我都未必應付到.
我想問HKBUK(浸幼)係唔係石門嗰間呀,佢 ...

Rank: 5Rank: 5


1489
27#
發表於 07-7-20 09:59 |只看該作者
I have also received the acceptance letter. My son is Dec born, I thought most primary school would prefer 'big' kid, I am very happy for my son because he is really interested in music.

Rank: 2


86
28#
發表於 07-7-25 23:54 |只看該作者
請問如果我想報名, 可以在那裡取得到報名表呀?
我兩日都入不到學校個網頁http://www.icqm.edu.hk/


原文章由 makfr 於 07-7-16 18:02 發表
今年報名(for 2008-2009 P.1)有2次, 第一次截止於6/15.
小一面試日(第二輪面試)
截止報名日期: 2007年9月8日

Rank: 2


44
29#
發表於 07-7-26 00:22 |只看該作者
好似18/8有個簡介會,申請表要向簡介會同平時可以親身去攞,或你可打電話去問清楚日期先。
Tel:2777-3828

原文章由 2r_ma 於 07-7-25 23:54 發表
請問如果我想報名, 可以在那裡取得到報名表呀?
我兩日都入不到學校個網頁http://www.icqm.edu.hk/

Rank: 2


86
30#
發表於 07-7-26 00:47 |只看該作者
唔該晒有理無理 , 我明天會打電話去問一問.

原文章由 有理無理 於 07-7-26 00:22 發表
好似18/8有個簡介會,申請表要向簡介會同平時可以親身去攞,或你可打電話去問清楚日期先。
Tel:2777-3828
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖