- 在線時間
- 25 小時
- 最後登錄
- 22-7-12
- 國民生產力
- 8
- 附加生產力
- 503
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-11-21
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 42
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 553
- UID
- 112545

|
原文章由 肥嘟媽 於 07-7-5 23:45 發表 
鉛筆要一百枝?好多呀,是否仍可用三角鉛筆?
另外,天氣凍時,可否穿羽絨?
Hi, 肥嘟媽,
一整個學期,鉛筆可能真係會用上好多支, 不過唔一定要一次過買定, 除非會有好多discount 啦 ,用唔完p2仲會用. 不個就真係唔好帶卡通文具, 多數唔見. 三角筆都應該可以用呱.
至於穿羽絨, 又真係要睇學校政策, 有d可以, 有d唔得. |
|