關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 好玩得很的暑期英語!
樓主: mamakab
go

好玩得很的暑期英語! [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


254
21#
發表於 07-6-30 22:41 |只看該作者

Re: 好玩得很的暑期英語!

Hi mamakab,

could you pm me also?

Thanks!

Rank: 4


509
22#
發表於 07-7-1 07:07 |只看該作者

Re: 好玩得很的暑期英語!

hi mamakab,

Would u please pm the information to me?
Thanks a lot!


Rank: 2


77
23#
發表於 07-7-1 08:59 |只看該作者

Re: 好玩得很的暑期英語!

hi, mamakab

i would like to know more, plse pm to me,
thanks!

Rank: 3Rank: 3


266
24#
發表於 07-7-1 15:51 |只看該作者

Re: 好玩得很的暑期英語!

Hi mamakab,

I don't know whether is too late or not, could you pm me some info about the English summer camp. thank you

Rank: 3Rank: 3


297
25#
發表於 07-7-1 16:17 |只看該作者

Re: 好玩得很的暑期英語!

hi mamakab,
Would u please pm the information to me?
Thanks a lot!

Rank: 3Rank: 3


154
26#
發表於 07-7-2 00:00 |只看該作者

Re: 好玩得很的暑期英語!

Please PM the information to me, thanks!

Rank: 2


62
27#
發表於 07-7-2 00:28 |只看該作者

Re: 好玩得很的暑期英語!

Dear mamakab,

Please e-mail to me: [email protected]
Thank you!

Rubymamma     

Rank: 5Rank: 5


2251
28#
發表於 07-7-2 00:48 |只看該作者

Re: 好玩得很的暑期英語!

hi mamakab
please pm to me, thank you

Rank: 3Rank: 3


129
29#
發表於 07-7-3 13:48 |只看該作者
Please pm me too!  Or e-mail to [email protected]

Rank: 2


37
30#
發表於 07-7-3 13:51 |只看該作者
dear all,

i've sent you the info either by pm / email already on 3 July 1.50pm, please kindly check and let me know if you haven't received anything.

cheers,

mamakab :)

Rank: 5Rank: 5


2921
31#
發表於 07-7-4 15:10 |只看該作者
please pm to me, thank you!

Rank: 2


37
32#
發表於 07-7-4 16:23 |只看該作者
please check, pm you already!


原文章由 MARGLAM 於 07-7-4 15:10 發表
please pm to me, thank you!


745
33#
發表於 07-7-4 17:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


37
34#
發表於 07-7-4 17:22 |只看該作者
sent pm to you already!

原文章由 Auntie山渣 於 07-7-4 17:00 發表
Hi mamakab,

Please PM to me. Thanks.

Rank: 3Rank: 3


411
35#
發表於 07-7-5 15:08 |只看該作者
mamamkab,

Pls kindly pm to me, tks.

原文章由 mamakab 於 07-6-29 19:23 發表
Their courses are always full of fun, kids really like learning English there! Let me know if interested, will pm or email you details!    

Rank: 3Rank: 3


261
36#
發表於 07-7-5 15:38 |只看該作者
原文章由 mamakab 於 07-7-3 13:51 發表
dear all,

i've sent you the info either by pm / email already on 3 July 1.50pm, please kindly check and let me know if you haven't received anything.

cheers,

mamakab :)

Hi, Pls PM me. I am interested to let my daughter to join.
Thanks.

best regards
Janet

Rank: 4


505
37#
發表於 07-7-6 00:08 |只看該作者
原文章由 janet2007 於 07-7-5 15:38 發表

Hi, Pls PM me. I am interested to let my daughter to join.
Thanks.

best regards
Janet


Hi If you don't mind, pls send me the information to [email protected]   BTW, the course for what age ?

Tks !

rubymo

Rank: 2


37
38#
發表於 07-7-6 13:51 |只看該作者
sent to you already!

cheers,

Kinny

原文章由 rubymo928 於 07-7-6 00:08 發表


Hi If you don't mind, pls send me the information to [email protected]   BTW, the course for what age ?

Tks !

rubymo

Rank: 3Rank: 3


437
39#
發表於 07-7-6 13:52 |只看該作者
Hi mamakab

Please PM to me, Thank very much.

Rank: 2


37
40#
發表於 07-7-7 10:55 |只看該作者
PM you already, please check!

原文章由 yuki123lam 於 07-7-6 13:52 發表
Hi mamakab

Please PM to me, Thank very much.
‹ 上一主題|下一主題