關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 女校 vs 男女校 ???
樓主: LisaL
go

女校 vs 男女校 ??? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1270
21#
發表於 07-6-29 13:26 |只看該作者

Re: 女校 vs 男女校 ???

SandyKL,

我囡有15分,第一round都唔駛諗

而家我係煩緊同佢搵定私校做back up,有朋友係宣小讀(which I like so much),佢話超辛苦,又大壓力,所以我都心大心細,唔知好彩俾阿囡考到d好既私校自己同佢可唔可以適應,因為我係一個working mom

[quote]
SandyKL 寫道:
SandyWu,

阿妹,點會唔記得你呀?

我女得果10分,9月開學我唔洗煩,

Rank: 5Rank: 5


3063
22#
發表於 07-6-29 20:58 |只看該作者

Re: 女校 vs 男女校 ???

LisaL,

兩間都係修女學校,亦有本身既中學,兩間都有番咁上下多年歷史。論環境我自己鍾意瑪利諾修女小學。但有時揀學校,要睇幸運之神是否眷顧小朋友及家長。

SandyWu,

宣道出哂名深,佢地有成九成幾學生入到band 1中學喎。你囡有15分都唔係完全係第一輪冇機會架。我同你既憂慮一樣,諗住學校太深要跟得好貼,而且要俾小朋友太多壓力讀書,真係驚佢承受唔到,唉!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖