註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
禁止訪問
返回頂部
別墅
大宅
複式洋房
原文章由 NamNamma 於 07-7-3 23:34 發表 我知道女女有幸被抽入普通話班,我好開心呀 希望佢地兩個順順利利過6年喇!= 你就好,想問怎樣知道 TKS..
民房
原文章由 Longman 於 07-7-10 01:51 發表 9 July: 您好!你小朋友讀那一班,仔仔 or 囡囡呀? 得閒多些上來傾計。