關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 葉漢千禧收到通知面試未?
樓主: kiukiuleung
go

葉漢千禧收到通知面試未? [複製鏈接]

Rank: 4


795
21#
發表於 07-6-22 20:40 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

Dear Grace0420,
我問過其他同校的小朋友,他們帶了文件但沒有看過一眼,希望奇蹟會出現在我倆身上.星期三便有答案了,到時我會通知你               

Rank: 2


43
22#
發表於 07-6-22 20:45 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

kiukiuleung,
你仲有冇其他叩咗門而在等消息呢?

Rank: 4


795
23#
發表於 07-6-22 22:19 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

dear grace0420,
一間荃灣区另一間本区,咁你呢?

Rank: 2


43
24#
發表於 07-6-23 09:28 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

kiukiuleung,
我得一間等消息, 睇怕都係冇機會o架啦. :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

Rank: 4


795
25#
發表於 07-6-23 22:45 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

Hi!
大家咁話la,唔知其他小學仲有冇叩門位呢?

Rank: 2


43
26#
發表於 07-6-26 12:28 |只看該作者

Re: 葉漢千禧收到通知面試未?

Hello kiukiuleung,
今日收到千禧電話取錄了我的小朋友, 唔知你收到未呢?
‹ 上一主題|下一主題