關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 我孖女的考試成績有啦,我開心到想......喊 ...
樓主: phoebelamlam
go

我孖女的考試成績有啦,我開心到想......喊 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2713
21#
發表於 07-6-19 08:51 |只看該作者

Re: 我孖女的考試成績有啦,我開心到想......喊

phoebelamlam,

真係好鄧你開心!   :
真係好佩服你,呢條路唔容易走.

繼續努力!
唔好放棄!
你既經歷亦激勵我更向前.

多謝你!
  

Rank: 5Rank: 5


3548
22#
發表於 07-6-19 10:04 |只看該作者

Re: 我孖女的考試成績有啦,我開心到想......喊

     加油
phoebelamlam 寫道:
係因為我知道佢地已經進步左不過我信佢地一定會一日一日,一年一年咁進步
:  :  :

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
23#
發表於 07-6-19 10:39 |只看該作者

Re: 我孖女的考試成績有啦,我開心到想......喊

phoebelamlam,
你同女女都要加油呀!
    

Rank: 5Rank: 5


2851
24#
發表於 07-6-19 10:54 |只看該作者

Re: 我孖女的考試成績有啦,我開心到想......喊

     加油呀! 每個爸爸媽媽, 都係同d小朋友共同進退ga!   

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5488
25#
發表於 07-6-19 11:39 |只看該作者

Re: 我孖女的考試成績有啦,我開心到想......喊

phoebelamlam,

真係好感動, 好感動!

再一之 "戥" 你開心, 你同你對孖女嘅努力係冇白費, 繼續努力! 加油!

Rank: 5Rank: 5


2376
26#
發表於 07-6-19 12:57 |只看該作者

Re: 我孖女的考試成績有啦,我開心到想......喊

其實我都要多謝bk的mama呀,因為有好多同我39唔識7ge媽咪,講咗好多好多支持我ge說話,令我知道有人支持自己,因為可能老公學識唔高,好多野佢都比唔到咩意見自己,自己又唔多識野,所以有時我ge決定都係來bk到搵,有時可能自己都覺得自己好煩,不過由開始上呢個bk玩開始,我真係識到咁多可愛心地善良ge mama,令到我明白有時唔係得自己一個人,
有時見post孖女ge野出來,竟然仲有人記得佢兩姐妹ge存在,有時真的很高興,佢地也會同我一起看各ee的留言(雖然唔係個個字都識)不過佢地都會好開心地笑,我覺得已經足夠啦

:  :  :  :

Rank: 5Rank: 5


2376
27#
發表於 07-6-19 19:39 |只看該作者

Re: 我孖女的考試成績有啦,我開心到想......喊

一定會呀.......如果佢地得到支援,佢地可能會比之前好好多,
因為其中一樣支援,係小功課,雖然可能小左功課,會小左機會識書本知識,但係相反佢地會多左時間去溫習,好似孖女日日做功課已經要2個幾鐘,想溫習個時,已經無咩體力啦,因為佢比我地返工仲勤力呀,(8:30-6:00)所以下年如果孖女可以得到支援,我覺得可以多時間同佢地溫習仲好呀

      
fitceo 寫道:
我仔仔今日在政府智力中心評有讀寫障礙,黎緊既9月已經安排佢轉校重讀,希望可以好似你囡囡一樣,有進步,我已經好心足了.

Rank: 1


22
28#
發表於 07-6-19 19:44 |只看該作者

Re: 我孖女的考試成績有啦,我開心到想......喊

恭喜,欣賞你有耐心,我自己就好慚愧.,沒耐心.

Rank: 4


953
29#
發表於 07-6-19 19:44 |只看該作者

Re: 我孖女的考試成績有啦,我開心到想......喊

做得好呀!    我有兩本書想介紹你睇,因好有用,但是我放了在公司,明天我告訴你!只要做父母的不放棄,任何孩子都可成才!
明人不作暗事!

Rank: 5Rank: 5


2376
30#
發表於 07-6-19 19:46 |只看該作者

Re: 我孖女的考試成績有啦,我開心到想......喊

其實我無咩呀(耐心),不過有時佢地真係同一樣野要講好多次先記得,所以我未到30,但係講野就有50歲咁長氣啦
shanshanlee 寫道:
恭喜,欣賞你有耐心,我自己就好慚愧.,沒耐心.

Rank: 5Rank: 5


2376
31#
發表於 07-6-19 19:48 |只看該作者

Re: 我孖女的考試成績有啦,我開心到想......喊

   其實好多野我都係上BK學呀,因為由一個咩經驗都無GE女仔,到而家湊住3個都無問題   
另多謝你呀,你話比我知書名,等我去搵呀
See 寫道:
做得好呀!    我有兩本書想介紹你睇,因好有用,但是我放了在公司,明天我告訴你!只要做父母的不放棄,任何孩子都可成才!

Rank: 5Rank: 5


2376
32#
發表於 07-6-19 19:50 |只看該作者

Re: 我孖女的考試成績有啦,我開心到想......喊

我好記得你,因為你個大頭相呀

我而家好似半年上BK講一次佢地GE野,
不過望下一次都係開心呀   
meimeilam 寫道:
phoebelamlam,

真係好感動, 好感動!

再一之 "戥" 你開心, 你同你對孖女嘅努力係冇白費, 繼續努力! 加油!

Rank: 5Rank: 5


2376
33#
發表於 07-6-19 19:50 |只看該作者

Re: 我孖女的考試成績有啦,我開心到想......喊

THANK~~~

我會加油加油再加油呀
come爸嘩 寫道:
phoebelamlam,
你同女女都要加油呀!
    

Rank: 5Rank: 5


2376
34#
發表於 07-6-19 19:53 |只看該作者

Re: 我孖女的考試成績有啦,我開心到想......喊

   "你既經歷亦激勵我更向前."呢句好似有小小勁過龍 呀   
我都唔係一D咩特別經歷,其實而家有好多呢D小朋友,
之不過我打孖上之馬     

不過大家一起努力啦       
Mrssslui 寫道:
phoebelamlam,

真係好鄧你開心!   :
真係好佩服你,呢條路唔容易走.

繼續努力!
唔好放棄!
你既經歷亦激勵我更向前.

多謝你!
  

Rank: 4


988
35#
發表於 07-6-19 19:55 |只看該作者

Re: 我孖女的考試成績有啦,我開心到想......喊

phoebelamlam

最重要係讀得開心,自然會越來越好架啦,
你對孖女一定係好孝順媽咪,比心機,你都要加油呀
我自己都要加油,因為我仔仔今年上小一啦,都唔知佢
讀唔讀得嚟,
phoebelamlam 寫道:
多謝曬咁多mama呀

yeeli你好好記性呀,佢地已經轉左校啦,
不過我見到佢地真係好開心呀   

Rank: 5Rank: 5


2376
36#
發表於 07-6-19 19:59 |只看該作者

Re: 我孖女的考試成績有啦,我開心到想......喊

其實間間小學都有調適期,如果無咩特別問題,好多都可以順利呀,你都要加油
(其實孖女比較鍚婆婆呀,因為工作,所以我只係日日都返婆婆到同佢地做功課&溫書) [quote]
yeeli 寫道:
phoebelamlam

最重要係讀得開心,自然會越來越好架啦,
你對孖女一定係好孝順媽咪,比心機,你都要加油呀
我自己都要加油,因為我仔仔今年上小一啦,都唔知佢
讀唔讀得嚟,

Rank: 4


988
37#
發表於 07-6-19 20:35 |只看該作者

Re: 我孖女的考試成績有啦,我開心到想......喊

phoebelamlam

平時係婆婆照顧佢地呀,咁錫婆婆都應該架,
咁都好有人幫你照顧佢地,你可以出去揾多個錢,
不過又返工又要同佢温習功課,咁都好辛苦,保重身體.

Rank: 5Rank: 5


3174
38#
發表於 07-6-19 20:56 |只看該作者

Re: 我孖女的考試成績有啦,我開心到想......喊

恭喜你,繼續努力     
凡勞苦擔重擔的人,可以到我這裡來,我就使你們得安息。                                                     太 11:28

Rank: 3Rank: 3


207
39#
發表於 07-6-19 21:02 |只看該作者

Re: 我孖女的考試成績有啦,我開心到想......喊

          
phoebelamlam 寫道:
今日知道佢地ge主科成績,我一知道就喊出雷呀,
唔係因為但低過龍想喊,(都唔係高)
係因為我知道佢地已經進步左,
p.s佢地有學習障礙,暫時都未有支援比佢地
佢地用自己努力,可以有今次ge成績,
我真係好開心,因為曾經我仲會估佢地今年可能會滿科紅,
但係而家知道主科有兩科合格(中文有91,數學啱啱合格60)
我已經覺得我好好彩,有一對會努力ge孖女,
雖然英文都係唔合格,不過我覺得一d都唔緊要,
因為佢地由abc都唔識分(最初小一個時)
到而家可以默書串英文,(唔多)
不過我信佢地一定會一日一日,一年一年咁進步
:  :  :
[img align=left]http://file.sayclub.co.kr/charimg/item_real2/s_f_01_446_01_01.gif[/img] [img align=left]http://file.sayclub.co.kr/charimg/item_real2/s_f_01_594_01_01.gif[/img] [img align=left]http://file.sayclub.co.kr/charimg/item_real2/s_f_01_775_01_01.gif[/img]

Rank: 4


632
40#
發表於 07-6-19 23:05 |只看該作者

Re: 我孖女的考試成績有啦,我開心到想......喊

phoebelamlam,

由你為孖女
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖