關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!
樓主: cherrycpk
go

收到聖方濟各叩門取錄通知!!! [複製鏈接]

Rank: 4


848
21#
發表於 07-6-20 08:56 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

小兒Huey,多多指教     

Rank: 5Rank: 5


2315
22#
發表於 07-6-20 10:47 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

kristymami
原來個個係你囡囡, 佢好cute呀.

cherrycpk
我個係仔來.
我地讀sjc架.

Rank: 5Rank: 5


1195
23#
發表於 07-6-20 11:50 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

恭喜你地呀!

我下年同囡囡都想報呢間學校呀,請問幾時開始報名,仲有考d咩?可否pm我資料?謝謝各位!

李太

Rank: 5Rank: 5


1559
24#
發表於 07-6-21 00:31 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

sally,

thank Q, 果日我地趕住走,所以teacher 比女女早走10 minutes.

cherry,
女女讀sc的.

Rank: 3Rank: 3


290
25#
發表於 07-6-21 00:35 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

kristymami,

咁你會唔會俾個女讀sfa?


Rank: 5Rank: 5


1559
26#
發表於 07-6-21 23:17 |只看該作者

Re: 收到聖方濟各叩門取錄通知!!!

cherry,

I'm not decided yet, still waiting the knock door result, but  I will registered tomorrow.  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖