- 在線時間
- 339 小時
- 最後登錄
- 13-8-7
- 國民生產力
- 75
- 附加生產力
- 72
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-9-21
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 348
- 主題
- 11
- 精華
- 0
- 積分
- 495
- UID
- 101878
 
|
Re: 留班問題
Just swimming maybe too boring since no other kids play together, try to have some activities that have a group of kids so they can play and talk together.
[quote]
Nymph_ 寫道:
羊咩咩太太 fitceo 丁丁
今日老師再同我講,話留班機會好微.不過等成績表出咗,再同主任傾吓.
阿女每日都有游水.(醫生要佢游)
佢依家小四升小五,做功課唔需要我坐係隔離,只不過佢唔明就會問.
暑假佢將會好辛苦,揾咗補習比佢,除咗游水,今年 |
|