關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇家長曾經成功插班 DGJS
樓主: 美人漁
go

有冇家長曾經成功插班 DGJS [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2595
21#
發表於 07-7-1 17:20 |只看該作者

Re: 有冇家長曾經成功插班 DGJS

各位朋友好: 據我資料搜集, 因為dgjs會暫借將軍澳某校舍,將來會係每級4班 (可上dbjs網頁看看其new school plan), 或許她們會每級招多一班. 另外, 據小女匯報, 應考p5的考生有兩個課室, 而佢個課室有36人, 故我推算可能有72名同級考生, 不知資料或推算有否錯漏? 謝謝!

Rank: 1


7
22#
發表於 07-7-1 18:53 |只看該作者

Re: 有冇家長曾經成功插班 DGJS

btk_whw你好

那70多人係插班5年級的,定係插2到5年級呢?我女話同她一起考的有31個人,不過就唔知係唔係都係插一個年級。而且看一些新聞好象新校舍造好先收多個班?
btk_whw 寫道:
各位朋友好: 據我資料搜集, 因為dgjs會暫借將軍澳某校舍,將來會係每級4班 (可上dbjs網頁看看其new school plan), 或許她們會每級招多一班. 另外, 據小女匯報, 應考p5的考生有兩個課室, 而佢個課室有36人, 故我推算可能有72名同級考生, 不知資料或推算有否錯漏? 謝謝!

Rank: 2


79
23#
發表於 07-7-2 00:16 |只看該作者

Re: 有冇家長曾經成功插班 DGJS

會唔會又隔行又隔位坐,咁36人的班房咪只坐得10個8個,兩班就20個唔夠,每級都是咁上下,咪再乘5,咁咪同之前D人講既70-80差唔多.

會唔會係咁?

btk_whw 寫道:
各位朋友好: 據我資料搜集, 因為dgjs會暫借將軍澳某校舍,將來會係每級4班 (可上dbjs網頁看看其new school plan), 或許她們會每級招多一班. 另外, 據小女匯報, 應考p5的考生有兩個課室, 而佢個課室有36人, 故我推算可能有72名同級考生, 不知資料或推算有否錯漏? 謝謝!

Rank: 4


660
24#
發表於 07-7-3 23:51 |只看該作者
你的想像力又真是十分利害!

原文章由 明心道 於 07-7-2 00:16 發表
會唔會又隔行又隔位坐,咁36人的班房咪只坐得10個8個,兩班就20個唔夠,每級都是咁上下,咪再乘5,咁咪同之前D人講既70-80差唔多.

會唔會係咁?

Rank: 2


79
25#
發表於 07-7-3 23:53 |只看該作者
求其估吓,唔知中唔中.嘻嘻

原文章由 leschelems 於 07-7-3 23:51 發表
你的想像力又真是十分利害!

Rank: 5Rank: 5


3955
26#
發表於 07-7-4 09:50 |只看該作者
原文章由 btk_whw 於 07-7-1 17:20 發表
各位朋友好: 據我資料搜集, 因為dgjs會暫借將軍澳某校舍,將來會係每級4班 (可上dbjs網頁看看其new school plan), 或許她們會每級招多一班. 另外, 據小女匯報, 應考p5的考生有兩個課室, 而佢個課室有36人, 故我推 ...



請問公報左係將軍澳邊間校舍未呢?

Rank: 1


7
27#
發表於 07-7-5 17:06 |只看該作者

請問DGJS面試會問些什麽呢?

請問DGJS面試會問些什麼呢?用什麽語言呢?英文嗎?會問家長嗎?

Rank: 2


79
28#
發表於 07-7-5 17:33 |只看該作者
我以為星期六至有消息,咁好而家就知有得面試.你個女真勁喎!!!
原文章由 wingqunlee 於 07-7-5 17:06 發表
請問DGJS面試會問些什麼呢?用什麽語言呢?英文嗎?會問家長嗎?

Rank: 1


7
29#
發表於 07-7-5 21:26 |只看該作者

~~

:tongue: [誤會!不好意思!我只是心急想知道,驚如果真的中彩再問不夠時間,哈哈!quote]原文章由 明心道 於 07-7-5 17:33 發表
我以為星期六至有消息,咁好而家就知有得面試.你個女真勁喎!!!
[/quote]
:tongue:

Rank: 2


79
30#
發表於 07-7-5 22:40 |只看該作者
又唔駛不好意思,比着我都會想知多D,不過相信唔係咁多人試過.

原文章由 wingqunlee 於 07-7-5 21:26 發表
:tongue: [誤會!不好意思!我只是心急想知道,驚如果真的中彩再問不夠時間,哈哈!quote]原文章由 明心道 於 07-7-5 17:33 發表
我以為星期六至有消息,咁好 ...

Rank: 2


79
31#
發表於 07-7-7 18:53 |只看該作者
到咗七月七,有冇好消息?

原文章由 明心道 於 07-7-5 22:40 發表
又唔駛不好意思,比着我都會想知多D,不過相信唔係咁多人試過.

Rank: 1


14
32#
發表於 07-7-16 20:25 |只看該作者
原文章由 明心道 於 07-7-7 18:53 發表
到咗七月七,有冇好消息?



Any BK fans has good result??  Would u please share?

Rank: 1


14
33#
發表於 07-7-23 18:00 |只看該作者
anyone has second in or good news???  Please share.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖