註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
民房
btk_whw 寫道: 各位朋友好: 據我資料搜集, 因為dgjs會暫借將軍澳某校舍,將來會係每級4班 (可上dbjs網頁看看其new school plan), 或許她們會每級招多一班. 另外, 據小女匯報, 應考p5的考生有兩個課室, 而佢個課室有36人, 故我推算可能有72名同級考生, 不知資料或推算有否錯漏? 謝謝!
洋房
別墅
原文章由 明心道 於 07-7-2 00:16 發表 會唔會又隔行又隔位坐,咁36人的班房咪只坐得10個8個,兩班就20個唔夠,每級都是咁上下,咪再乘5,咁咪同之前D人講既70-80差唔多. 會唔會係咁?
原文章由 leschelems 於 07-7-3 23:51 發表 你的想像力又真是十分利害!
原文章由 btk_whw 於 07-7-1 17:20 發表 各位朋友好: 據我資料搜集, 因為dgjs會暫借將軍澳某校舍,將來會係每級4班 (可上dbjs網頁看看其new school plan), 或許她們會每級招多一班. 另外, 據小女匯報, 應考p5的考生有兩個課室, 而佢個課室有36人, 故我推 ...
原文章由 wingqunlee 於 07-7-5 17:06 發表 請問DGJS面試會問些什麼呢?用什麽語言呢?英文嗎?會問家長嗎?
原文章由 wingqunlee 於 07-7-5 21:26 發表 :tongue: [誤會!不好意思!我只是心急想知道,驚如果真的中彩再問不夠時間,哈哈!quote]原文章由 明心道 於 07-7-5 17:33 發表 我以為星期六至有消息,咁好 ...
原文章由 明心道 於 07-7-5 22:40 發表 又唔駛不好意思,比着我都會想知多D,不過相信唔係咁多人試過.
原文章由 明心道 於 07-7-7 18:53 發表 到咗七月七,有冇好消息?