- 在線時間
- 523 小時
- 最後登錄
- 15-8-16
- 國民生產力
- 701
- 附加生產力
- 204
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-12-17
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 583
- 主題
- 6
- 精華
- 0
- 積分
- 1488
- UID
- 117156
 
|
Re: 你地小朋友學校多蚊嗎???
Really Thanks anyway.
由 G-Ma 於 2007-06-15 11:30:21
有用架, 我聽過人介紹話部蚊機係美國打越戰時用架, 後來推出比民用. 一部蚊機幅蓋嘅範圍好大, 一間學校可能只需要1至2台(仲可以流動放係不同地方). 作用係模仿人類體溫及氣味, 吸引d蚊埋去部機到然後吸左佢地入架機. 因為吸人血嘅係雌蚊, 要產卵所以要多d食物, 如果不斷捉哂d雌蚊咁果一帶就唔會再有蚊繁殖. 我有見過部機真係一星內捉到好多蚊係裡面.
據講好多公園, 屋苑同學校都有裝. 不過價錢就真係貴左d, 唔係間間學校都負擔得起.
引文:
--------------------------------------------------------------------------------
chuiyeebird 寫道:
no use ga ... i think is useful if you stand beside the machine... otherwise, how many set they have to buy i wonder
|
|