關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 你地小朋友學校多蚊嗎???
樓主: Charlotte_mom
go

你地小朋友學校多蚊嗎??? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


142
21#
發表於 07-6-15 10:37 |只看該作者

Re: 你地小朋友學校多蚊嗎???

搽蚊怕水我怕有藥性或化學物質, 朋友話我知其實"雙妹嘜花露水" 可以防蚊, 因為蚊唔鍾意種花香水味, 我女女用緊都很有效, 因為她學校很多蚊特別是下雨後, 可以try吓, 反正不貴, 而應該無咁多chemical 嘢。

Rank: 5Rank: 5


3327
22#
發表於 07-6-15 11:30 |只看該作者

Re: 你地小朋友學校多蚊嗎???

有用架, 我聽過人介紹話部蚊機係美國打越戰時用架, 後來推出比民用.  一部蚊機幅蓋嘅範圍好大, 一間學校可能只需要1至2台(仲可以流動放係不同地方).  作用係模仿人類體溫及氣味, 吸引d蚊埋去部機到然後吸左佢地入架機.  因為吸人血嘅係雌蚊, 要產卵所以要多d食物, 如果不斷捉哂d雌蚊咁果一帶就唔會再有蚊繁殖.  我有見過部機真係一星內捉到好多蚊係裡面.

據講好多公園, 屋苑同學校都有裝.  不過價錢就真係貴左d, 唔係間間學校都負擔得起.



[quote]
chuiyeebird 寫道:
no use ga ... i think is useful if you stand beside the machine... otherwise, how many set they have to buy i wonder

Rank: 4


994
23#
發表於 07-6-15 13:24 |只看該作者

Re: 你地小朋友學校多蚊嗎???

michellemi,

我女女都是用"雙妹嘜花露水", 我覺得好過用蚊貼多多倍,蚊貼根本唔得. 真係ok架,大家可以試試.     
如剛剛比蚊咬, 要立刻用肥皂洗下, 好快好返.

Rank: 2


68
24#
發表於 07-6-15 13:30 |只看該作者

Re: 你地小朋友學校多蚊嗎???

"雙妹嘜花露水" May I know where can we buy it.

Rank: 4


994
25#
發表於 07-6-15 17:59 |只看該作者

Re: 你地小朋友學校多蚊嗎???

christydkhkg,

我在荃灣千色店買, 但剛巧做promotion時買的.

Rank: 5Rank: 5


1488
26#
發表於 07-6-15 23:58 |只看該作者

Re: 你地小朋友學校多蚊嗎???


There is a store locate in Causeway Bay which near Sogo...

由 christydkhkg 於 2007-06-15 13:30:29

"雙妹嘜花露水" May I know where can we buy it.

Rank: 5Rank: 5


1488
27#
發表於 07-6-16 00:00 |只看該作者

Re: 你地小朋友學校多蚊嗎???

Really Thanks anyway.

由 G-Ma 於 2007-06-15 11:30:21

有用架, 我聽過人介紹話部蚊機係美國打越戰時用架, 後來推出比民用. 一部蚊機幅蓋嘅範圍好大, 一間學校可能只需要1至2台(仲可以流動放係不同地方). 作用係模仿人類體溫及氣味, 吸引d蚊埋去部機到然後吸左佢地入架機. 因為吸人血嘅係雌蚊, 要產卵所以要多d食物, 如果不斷捉哂d雌蚊咁果一帶就唔會再有蚊繁殖. 我有見過部機真係一星內捉到好多蚊係裡面.

據講好多公園, 屋苑同學校都有裝. 不過價錢就真係貴左d, 唔係間間學校都負擔得起.



引文:
--------------------------------------------------------------------------------


chuiyeebird 寫道:
no use ga ... i think is useful if you stand beside the machine... otherwise, how many set they have to buy i wonder  

Rank: 3Rank: 3


240
28#
發表於 07-6-16 10:45 |只看該作者

Re: 你地小朋友學校多蚊嗎???

我个女間學校在香港公園旁边,超多蚊      我都要幫她噴蚊怕水先得架    否則全身都係,好慘!

Rank: 5Rank: 5


1488
29#
發表於 07-6-16 18:37 |只看該作者

Re: 你地小朋友學校多蚊嗎???


香港公園旁边
is it St. paul co-ed


由 gillian19 於 2007-06-16 10:45:43

我个女間學校在香港公園旁边,超多蚊    我都要幫她噴蚊怕水先得架   否則全身都係,好慘!

Rank: 5Rank: 5


3327
30#
發表於 07-6-16 23:35 |只看該作者

Re: 你地小朋友學校多蚊嗎???

如果雙妹嘜花露水係得就點都好過用蚊怕水, 始終化學物質太多, 日日噴唔係咁好.

Rank: 5Rank: 5


1200
31#
發表於 07-6-17 01:19 |只看該作者

Re: 你地小朋友學校多蚊嗎???

很多時我不會直接將蚊水噴在身上,而是噴在衣服上,感覺上好似好啲.

Rank: 5Rank: 5


1488
32#
發表於 07-6-18 00:41 |只看該作者

Re: 你地小朋友學校多蚊嗎???


Sorry,  I went to causeway bay today n found that the store was closed already.

由 chuiyeebird 於 2007-06-15 23:58:40


There is a store locate in Causeway Bay which near Sogo...

由 christydkhkg 於 2007-06-15 13:30:29

"雙妹嘜花露水" May I know where can we buy it.

Rank: 3Rank: 3


142
33#
發表於 07-6-18 09:56 |只看該作者

Re: 你地小朋友學校多蚊嗎???

我樓下商場藥房有得賣, 我相信一般有賣家庭用品( tolien paper/ cleaner) 的藥房都有, 可能你無留意 ,可以問吓。
christydkhkg 寫道:
"雙妹嘜花露水" May I know where can we buy it.

Rank: 5Rank: 5


3327
34#
發表於 07-6-18 12:16 |只看該作者

Re: 你地小朋友學校多蚊嗎???

我昨天在油麻地永安公司家居部到買到, 仲有膠樽裝, 幾方便。

christydkhkg 寫道:
"雙妹嘜花露水" May I know where can we buy it.
[/quote]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖