關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇九月入讀獻主會小學既家長?
樓主: MARGLAM
go

有冇九月入讀獻主會小學既家長? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2921
21#
發表於 07-6-15 12:03 |只看該作者

Re: 獻主會

還未開始唔知好唔好, 但問過朋友都話OK既!

Rank: 3Rank: 3


305
22#
發表於 07-6-15 12:30 |只看該作者

Re: 獻主會

我都唔知, 不過聽校風唔錯.
d小朋友都好乖.

記得明天家長會, 希望見到你地.


twinsmama

MARGLAM 寫道:
還未開始唔知好唔好, 但問過朋友都話OK既!

Rank: 5Rank: 5


2921
23#
發表於 07-6-15 17:20 |只看該作者

Re: 獻主會

明天家長會是否指新校?

Rank: 3Rank: 3


305
24#
發表於 07-6-15 17:44 |只看該作者

Re: 獻主會

MARGLAM,

唔係一齊?
咁你地幾時呀.

咁編班日你地幾時呀?
新校係7月7日.


twinsmama

MARGLAM 寫道:
明天家長會是否指新校?

Rank: 5Rank: 5


2921
25#
發表於 07-6-18 16:32 |只看該作者

Re: 獻主會

Hi, Twinsmama

編班試在七月十四日, 你會點同你小朋友準備呀?

Rank: 1


24
26#
發表於 07-6-20 16:44 |只看該作者

Re: 有冇九月入讀獻主會小學既家長?

我住粉嶺,現在還煩惱緊甚樣返學。
你這麼快訂了校服,不是7月14日在學校訂嗎?

Rank: 3Rank: 3


305
27#
發表於 07-6-21 10:14 |只看該作者

Re: 獻主會

MARGLAM,

編班試我沒有什麼準備. 順其自然.


SY,

曄!! 粉嶺    咁遠,
點解你選這學校?
我6月6號已經訂左啦. 不過7月14號應該都有得訂.



twinsmama

Rank: 5Rank: 5


2921
28#
發表於 07-6-21 18:32 |只看該作者

Re: 有冇九月入讀獻主會小學既家長?

住粉嶺真係好遠wor, 小朋友要幾點起身ar ? 我都諗緊仲要食埋早餐(以前係响幼稚園食早餐), 而家大概7:30起身, 我諗起碼都要6:30lor,為佢食得好慢ka....

Rank: 5Rank: 5


1298
29#
發表於 07-6-21 18:46 |只看該作者

Re: 有冇九月入讀獻主會小學既家長?

請問有無校車到tseung kwan o 坑口 ?

ttma

醒目開學勳章


1122
30#
發表於 07-6-21 18:51 |只看該作者

Re: 有冇九月入讀獻主會小學既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


305
31#
發表於 07-6-21 19:47 |只看該作者

Re: 有冇九月入讀獻主會小學既家長?

TTMA,


6月4日你有冇登記校車呀? tseung kwan o 坑口
有呀. 個位先生話會安排校車路線. 遲d通知家長.
我同你可能同車我住清水灣道
  


200yan

6月4日登記個日派了通告啦.


twinsmama

Rank: 5Rank: 5


1298
32#
發表於 07-6-21 22:16 |只看該作者

Re: 有冇九月入讀獻主會小學既家長?

我囡囡是叩門入, 7/7先註冊, so, 暫時咩都唔清楚. 請問約幾多點上車 ?

ttma

醒目開學勳章


1122
33#
發表於 07-6-21 22:53 |只看該作者

Re: 有冇九月入讀獻主會小學既家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1840
34#
發表於 07-6-22 16:07 |只看該作者

Re: 有冇九月入讀獻主會小學既家長?

本人是舊校生, 梁長才老師是我小學四年班的班主任, 為人風趣, 見識廣博, 佢當年教我英文科, 老實說, 他教得很好, 以我當年四年級英文已可以應付中一英文.  我升上中學之後, 他就躍升為校長啦.  如果大家或朋友有讀開天主教小學, 很多上課用的課本或習作的插圖, 都是出自梁長才校長的手繪. 他是一位不錯的老師和校長.  大家能在獻主會小學就讀, 真是可喜可賀.  不過, 大家要有心理預備, 獻主會出名功課多.  所以本人現在還是十五十六, 不知囝囝後年k3時, 報不報此校.  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖