關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 曾叩門 或 今年叩門嘉諾撒(新蒲崗)的家長, 入黎傾下啦!! ...
樓主: 琳琳B媽
go

曾叩門 或 今年叩門嘉諾撒(新蒲崗)的家長, 入黎傾下啦!! [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


120
21#
發表於 07-6-21 19:03 |只看該作者

Re: 曾叩門 或 今年叩門嘉諾撒(新蒲崗)的家長, 入黎傾下啦!!

hi ttma,

如以學校同地區計, 我會選擇農圃官小, 不過, 我都會就番自已所住地方去衡量下小朋友會唔會要坐校車辛苦lor.
[quote]
TTMA 寫道:
我的囡囡都收

Rank: 1


19
22#
發表於 07-6-22 00:15 |只看該作者

Re: 曾叩門 或 今年叩門嘉諾撒(新蒲崗)的家長, 入黎傾下啦!!

我的囡囡都收咗la, 如果以下學校, 大家會點選擇??

嘉諾撒(新蒲崗)
保良局錦泰小學
中華基督教會基華小學(九龍塘)

thx!! 

Rank: 3Rank: 3


120
23#
發表於 07-6-22 01:39 |只看該作者

Re: 曾叩門 或 今年叩門嘉諾撒(新蒲崗)的家長, 入黎傾下啦!!

luiluibb
人哋話保良局錦泰小學好 D lor....

Rank: 3Rank: 3


316
24#
發表於 07-6-22 12:15 |只看該作者

Re: 曾叩門 或 今年叩門嘉諾撒(新蒲崗)的家長, 入黎傾下啦!!

是否所有叩門嘉諾撒(新蒲崗)都成功?  有多少個位?

Rank: 3Rank: 3


109
25#
發表於 07-6-22 13:36 |只看該作者

Re: 曾叩門 或 今年叩門嘉諾撒(新蒲崗)的家長, 入黎傾下啦!!

ChingChing媽咪,
我派了第3志願,基慈呀!
luiluibb,
保良局錦泰小學係傳統教學,好住重成績,又多功課做,真係有好有唔好.

嘉諾撒(新蒲崗)應該唔係個個叩門都會收,因為有成200幾個小朋友叩門[因為我朋友攞叩門個表格編號是200幾],我估學校再抽選第一輪的小朋友面試先,如果第一輪OK,就收哂.唔得就再選第2輪啊!(我自己估咋)

Rank: 3Rank: 3


285
26#
發表於 07-6-22 15:01 |只看該作者

Re: 曾叩門 或 今年叩門嘉諾撒(新蒲崗)的家長, 入黎傾下啦!!

我頭先打左去嘉諾撒問, 佢話今日會再打第二輪面試既電話, 有冇人收到電話, 唔知我今日有冇, 好緊張..
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖