- 在線時間
- 421 小時
- 最後登錄
- 26-6-22
- 國民生產力
- 35
- 附加生產力
- 11110
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-6-9
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 857
- 主題
- 17
- 精華
- 0
- 積分
- 12002
- UID
- 141665
  
|
Re: KTS vs 民生vs陳守仁
Hi cheung mp,
Really thanks a lot! 因為我有朋友話KTS好貴,樣樣要收錢,又要收影印費,佢又話課外活動要收錢,所以有D担心。不過聽你講又OK喎。
KTS叫我14/6前註冊,帶2張空白支票,但又唔講收多少錢。
係啦,KTS邊D課外活動好,費用又多少?
cheungmp 寫道:
hi wanmui,
如果你坐校車&係學校訂午飯, 就要比車費&飯錢, 不過都係直接交比校車公司&午飯供應商
如果你參加學校安排的課外活動, 就要另外收費, 因為通常係校外老師教, 如果係校內老師教的, 理論上係不會另外收費, 不過可能會收一些材料費, 視乎需要
但係星期五放學的進修班一定要參加, 如參加項目係校內老師教的, 都係只收一些材料費(大約$20-$200不等), 不過都有一些係不用收費(例如: 英語遊戲室, 多元智能訓練 etc), 有些是校外老師教的就一定要另外收費(例如: 魔術, 跆拳 etc)
冇替小朋友補習喎, 唔需要, 如果真係跟唔上, 學校有補課班, 都係免費的
[quote]
wanmui 寫道:
KTS除了學費$3080, 還有甚麼費用?每月有否另外收甚麼費?
請問KTS就讀的家長,有否替小朋友補習? [/quote] |
|