關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 KTS vs 民生vs陳守仁
樓主: wanmui
go

KTS vs 民生vs陳守仁 [複製鏈接]

Rank: 1


7
21#
發表於 07-6-10 09:58 |只看該作者

Re: KTS vs 民生vs陳守仁

又吾駛七上八落, 陳守仁收你小朋先至講啦!   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12002
22#
發表於 07-6-10 09:59 |只看該作者

Re: KTS vs 民生vs陳守仁

多謝你們的意見!真的很多謝各位的回應!
我的小朋友是女兒,活潑爽朗,都算乖,但多嘢講。讀書要人叫才讀,讀書慢熱,要温好多次先得,唔知可否應付KTS。
又怕升中時有問題,我都知KTS升中派位理想,但今次升小派位都唔順利,所以怕又係唔得。
:-|

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
23#
發表於 07-6-10 10:53 |只看該作者

Re: KTS vs 民生vs陳守仁

Hi wanmui,

我係你就一定比左錢留位先

讀書要人叫才讀>>佢地咁細, 個個都係架啦, 咁係正常嘅
讀書慢熱,要温好多次先得,唔知可否應付KTS>>KTS 嘅老師好好, 佢地會係考試測驗前係堂上同佢地溫習, 會比 Revision worksheet 佢地做, 咁會唔會感覺好d

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12002
24#
發表於 07-6-10 11:56 |只看該作者

Re: KTS vs 民生vs陳守仁

Thanks a lot

Rank: 1


3
25#
發表於 07-6-10 12:05 |只看該作者

Re: KTS vs 民生vs陳守仁

各位好,對於KTS的教學水準,我想深入了解,請教大家。

小兒在加拿大出生,活潑好動,讀雙語幼稚園,英文水準比較中文好,日常習慣用英語跟媽咪溝通,用粵語同我溝通,看英語的VCD,因此我們選擇了蔡繼有學校-CKY給小兒讀P1,但因為CKY今年P1改在香港的臨時校舍上課,由于我們家住青衣,舟車勞動的問題令我們不得不考慮選擇KTS給小兒入讀P1。兩間學校的註冊留位費已經付了,現在作最後選擇階段。

由于KTS只有英文及Science用英語教授,其他就會用中文教授,我們担心他學習英語的興趣下降,學校有否其他課外活動補其不足?KTS是採用傳統教學方法,是否有很大的壓力?請各位指點迷津,謝謝大家!

Rank: 4


595
26#
發表於 07-6-10 14:43 |只看該作者

Re: KTS vs 民生vs陳守仁


但不知陳守仁升中派位如何?>>唔錯0架
http://210.0.207.198/index.htm  

Rank: 6Rank: 6


9147
27#
發表於 07-6-10 15:16 |只看該作者

Re: KTS vs 民生vs陳守仁

hi Michael_Luk

小兒都係KTS現在P.1,我都係住青衣,幸好開學前有家長自組褓姆車,剛剛夠人開綫,只有4個站,我就响機鐵站大概7:25am上車,15-20分鐘回到學校,回程都差吾多。

至於KTS嘅教學方式係傳统嫁,不過我所知有d讀國際學校嘅幼堆園生都入讀,聽佢哋家長講d小朋友吾識中文,初時係辛苦d,我哋學校有補習班。以我暫時所接觸嘅家長話佢哋嘅小朋友讀得都好開心,包括小兒,不論成績好吾好。有d本來諗住轉校都打銷念頭。咁當然我相信都會有家長不滿嘅,但到目前為止我未遇到。希望幫到你啦。

Rank: 5Rank: 5


2335
28#
發表於 07-6-10 15:34 |只看該作者

Re: KTS vs 民生vs陳守仁

mamimummy 寫道:

但不知陳守仁升中派位如何?>>唔錯0架
http://210.0.207.198/index.htm  


Although 84.5% of 05/06 graduates of 陳守仁 enter EMI schools, the 39.7 % of graduates being allocated their 1st 3 choices seems not impressive.

Out of the total 194 graduates of 05/06 only 80 are admitted to band 1 schools, 24 to DSS schools (not band 1). The number of graduates that can enter band 1 secondary schools is around 39% which is relatively low comparing to KTS (around 7x%) and even the two subsidized YMT Catholic primary schools (around 5x%).

  

Rank: 3Rank: 3


202
29#
發表於 07-6-10 17:42 |只看該作者

Re: KTS vs 民生vs陳守仁

But please note that in TSL, quite a number of students were allocated to discretionary places, which should all be top schools. So the percentage of students who were allocated to 1st choice and discretionary places was around 63, if I am correct.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
30#
發表於 07-6-10 18:05 |只看該作者

Re: KTS vs 民生vs陳守仁

Hi Michael_Luk,

你是小朋友的父母, 只有你最了解邊間學校最適合他

以我所知, 蔡繼有係活動教學, 而KTS係傳統教學, 兩間學校係完全不同教學方式, 不能比較或者應該話強要比較好似唔多公平.

我只可以給多些KTS嘅資料你參考:
1. KTS 小一係教 General Studies, 唔係 Science, 係用英文教
2. KTS 中文係用普通話教
3. 唔明白點解只有兩科用英文教就會對學習英語的興趣下降, 只係你個人想法, KTS的英文水平絕對唔差
4. KTS有很多課外活動選擇
5. 有沒有壓力是睇你&小朋友怎樣面對成敗得失, KTS的老師沒有給我們壓力, 眼見所有小朋友都開心地上學, 開心地應付考試測驗, 我啱啱問小朋友讀KTS辛唔辛苦, 佢立刻就答"不辛苦"

我小朋友讀KTS嘅, 一定認為佢好, 你自己衡量吓喇
Michael_Luk 寫道:
各位好,對於KTS的教學水準,我想深入了解,請教大家。

小兒在加拿大出生,活潑好動,讀雙語幼稚園,英文水準比較中文好,日常習慣用英語跟媽咪溝通,用粵語同我溝通,看英語的VCD,因此我們選擇了蔡繼有學校-CKY給小兒讀P1,但因為CKY今年P1改在香港的臨時校舍上課,由于我們家住青衣,舟車勞動的問題令我們不得不考慮選擇KTS給小兒入讀P1。兩間學校的註冊留位費已經付了,現在作最後選擇階段。

由于KTS只有英文及Science用英語教授,其他就會用中文教授,我們担心他學習英語的興趣下降,學校有否其他課外活動補其不足?KTS是採用傳統教學方法,是否有很大的壓力?請各位指點迷津,謝謝大家!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12002
31#
發表於 07-6-10 18:16 |只看該作者

Re: KTS vs 民生vs陳守仁

KTS除了學費$3080, 還有甚麼費用?每月有否另外收甚麼費?
請問KTS就讀的家長,有否替小朋友補習?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
32#
發表於 07-6-10 21:54 |只看該作者

Re: KTS vs 民生vs陳守仁

hi wanmui,

如果你坐校車&係學校訂午飯, 就要比車費&飯錢, 不過都係直接交比校車公司&午飯供應商

如果你參加學校安排的課外活動, 就要另外收費, 因為通常係校外老師教, 如果係校內老師教的, 理論上係不會另外收費, 不過可能會收一些材料費, 視乎需要

但係星期五放學的進修班一定要參加, 如參加項目係校內老師教的, 都係只收一些材料費(大約$20-$200不等), 不過都有一些係不用收費(例如: 英語遊戲室, 多元智能訓練 etc), 有些是校外老師教的就一定要另外收費(例如: 魔術, 跆拳 etc)

冇替小朋友補習喎, 唔需要, 如果真係跟唔上, 學校有補課班, 都係免費的
wanmui 寫道:
KTS除了學費$3080, 還有甚麼費用?每月有否另外收甚麼費?
請問KTS就讀的家長,有否替小朋友補習?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12002
33#
發表於 07-6-11 08:54 |只看該作者

Re: KTS vs 民生vs陳守仁

Hi cheung mp,
Really thanks a lot!  因為我有朋友話KTS好貴,樣樣要收錢,又要收影印費,佢又話課外活動要收錢,所以有D担心。不過聽你講又OK喎。
KTS叫我14/6前註冊,帶2張空白支票,但又唔講收多少錢。
係啦,KTS邊D課外活動好,費用又多少?

cheungmp 寫道:
hi wanmui,

如果你坐校車&係學校訂午飯, 就要比車費&飯錢, 不過都係直接交比校車公司&午飯供應商

如果你參加學校安排的課外活動, 就要另外收費, 因為通常係校外老師教, 如果係校內老師教的, 理論上係不會另外收費, 不過可能會收一些材料費, 視乎需要

但係星期五放學的進修班一定要參加, 如參加項目係校內老師教的, 都係只收一些材料費(大約$20-$200不等), 不過都有一些係不用收費(例如: 英語遊戲室, 多元智能訓練 etc), 有些是校外老師教的就一定要另外收費(例如: 魔術, 跆拳 etc)

冇替小朋友補習喎, 唔需要, 如果真係跟唔上, 學校有補課班, 都係免費的
[quote]
wanmui 寫道:
KTS除了學費$3080, 還有甚麼費用?每月有否另外收甚麼費?
請問KTS就讀的家長,有否替小朋友補習?
[/quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
34#
發表於 07-6-11 09:45 |只看該作者

Re: KTS vs 民生vs陳守仁

morning wanmui ,

嗰兩張支票應該係比校車費用, 因為唔知你坐唔坐, 邊條路線, 所以你去到學校先寫, 如果係交學校嘅費用, 一定預早通知

噢~上次唔記得講, 你要經學校買校服同書包, 一定要用KTS嘅書包

因為好多課外活動都係校外老師教, 所以咪好似樣樣都收錢囉.....

課外活動真係有好多, 你唔應該問我邊樣好喎, 你應該搵d適合你小朋友而佢又鐘意嘅, 呢d野冇得迫架, 係興趣, 咁佢先至學到野同埋讀得開心
[quote]
wanmui 寫道:
Hi cheung mp,
Really thanks a lot!  因為我有朋友話KTS好貴,樣樣要收錢,又要收影印費,佢又話課外活動要收錢,所以有D担心。不過聽你講又OK喎。
KTS叫我14/6前註冊,帶2張空白支票,但又唔講收多少錢。
係啦,KTS邊D課外活動好,費用又多少?

Rank: 3Rank: 3


132
35#
發表於 07-6-11 10:17 |只看該作者

Re: KTS vs 民生vs陳守仁

Hi
民生今年大概有幾多人參加小一interview呀,舊年就很多啦啦!很想知呀.不過舊年收了不超過十個小一,真係好小呀.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12002
36#
發表於 07-6-11 10:27 |只看該作者

Re: KTS vs 民生vs陳守仁

前日去interview, 都好多人呀!
不過KTS更多!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12002
37#
發表於 07-6-11 10:33 |只看該作者

Re: KTS vs 民生vs陳守仁

Hi Cheung mp,
你個小朋友係多少年級呀?
我個小朋友是女兒,想學跳舞、游泳呀,我就想佢參加童軍,學phonic, 唔知KTS有沒有?
Thanks !

Rank: 6Rank: 6


8185
38#
發表於 07-6-11 11:11 |只看該作者

Re: KTS vs 民生vs陳守仁

wanmui ,

你講的KTS全部都有.
咁公道啲講,其他兩間其實都會有
課外活動要自費主要係睇個活動係咪外援教
係學校自己教返就平啲㗎
以我所知.民生都係咁.

KTS 嘅活動係星期五(係必修嘅, 你點都要揀一樣)
其他興趣班就自嘅決定
小一KTS 有一堂專教phonic
民生好似小四開始教phonetics
陳守仁我唔知

Rank: 6Rank: 6


8185
39#
發表於 07-6-11 11:28 |只看該作者

Re: KTS vs 民生vs陳守仁

wanmui ,

應該通告有講係乜嘢費
多數係"預備班費" 同 “書簿費/雜費“
eg: 簿費兩個學期not over 900, 咁佢地真係好多worksheet 比小朋友
小一預備班費, 4 星期課程(真係超抵) not over 1000.00

咁書費同補充練習費....你有權同佢買或出去買,好公道

學費 校服同校車費會最後先同妳計
可能佢地預咗你地會有部份唔讀

wanmui 寫道:

KTS叫我14/6前註冊,帶2張空白支票,但又唔講收多少錢。
係啦,KTS邊D課外活動好,費用又多少?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12002
40#
發表於 07-6-11 11:35 |只看該作者

Re: KTS vs 民生vs陳守仁

沒有通告呀,因我係waiting list 入,8/6電話通知入,KTS打比老公,你知D男人啦,都唔問清楚嘅,所以咪唔知交甚麼費。

多得你哋答我!!!

heiheikeikei 寫道:
wanmui ,

應該通告有講係乜嘢費
多數係"預備班費" 同 “書簿費/雜費“
eg: 簿費兩個學期not over 900, 咁佢地真係好多weeksheet 比小朋友
小一預備班費, 4 星期課程(真係超抵) not over 1000.00

咁書費同補充練習費....你有權同佢買或出去買,好公道

學費 校服同校車費會最後先同妳計
可能佢地預咗你地會有部份唔讀

[quote]
wanmui 寫道:

KTS叫我14/6前註冊,帶2張空白支票,但又唔講收多少錢。
係啦,KTS邊D課外活動好,費用又多少?
[/quote] :wink:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖