關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 可唔可以用credit card statement 做住址証明? ...
樓主: ^oo^
go

可唔可以用credit card statement 做住址証明? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1258
21#
發表於 07-6-12 15:56 |只看該作者

Re: 可唔可以用credit card statement 做住址証明?

嚴格來說,固網電話都唔算住址証明,自行分配學位登記時職員會要求你出示更多証明,否則你都會白行一趟,所以無用晒氣啦!


叮叮噹噹 寫道:
咁開多條電訊盈科既單又得唔得?

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2285
22#
發表於 07-6-12 16:48 |只看該作者

Re: 可唔可以用credit card statement 做住址証明?

咁如果轉名(水/電/煤)報親友個校網, 得唔得?
thanks!

Rank: 5Rank: 5


2571
23#
發表於 07-6-12 16:49 |只看該作者

Re: 可唔可以用credit card statement 做住址証明?

I Agree

Rank: 1


17
24#
發表於 07-6-12 17:00 |只看該作者

Re: 可唔可以用credit card statement 做住址証明?

其實,點解唔比電費水費單呢?

如果真係你自己住址,冇理由冇樣係你名。

如果你係想借人地地址,咁去改個名好易咋,填將 form,都唔駛 3 分鐘就搞掂。

總之就係,水電費就一定得。

如果有邊個話有朋友話 bank statement 得,又話乜乜得,咁你試下囉。係我就唔搏。

Rank: 5Rank: 5


1258
25#
發表於 07-6-12 17:07 |只看該作者

Re: 可唔可以用credit card statement 做住址証明?

唔係唔得,每年都總有人咁做,只係你自己覺得值唔值得咯!一來未必一定派到,如果真係派到既時候,你又要諗小朋友返學放學既路程,小學通常7點九至八點鐘集隊,如果自己住得遠,小朋友真係慘,七歲人仔要佢朝朝六點幾起身,冬天你都未話唔辛苦呀!仲要讀足六年喎!各位家長,你地真係要諗清楚,除非派到時,你地會搬近D.

叮叮噹噹 寫道:
咁如果轉名(水/電/煤)報親友個校網, 得唔得?
thanks!

Rank: 1


17
26#
發表於 07-6-12 17:17 |只看該作者

Re: 可唔可以用credit card statement 做住址証明?

叮叮噹噹 寫道:
咁如果轉名(水/電/煤)報親友個校網, 得唔得?
thanks!



理論上唔得,因為唔可以借人地地址,
被揭發,抽到都冇用,更可能惹官非。

不過,話就話唔得,但年年有人咁做,
即係,好似話,唔可以超速駕駛,一樣大把人做,
睇下你點諗,覺得值唔值得搏。

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2285
27#
發表於 07-6-12 17:17 |只看該作者

Re: 可唔可以用credit card statement 做住址証明?

deleted
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖